娛樂滿紛 26FUN's Archiver

stevehui1983 發表於 2006-5-23 06:43 PM

曾經有一隻二萬擺在我既面前...

麻將版︰[A:KK8kCe2|
曾經有一隻二萬擺在我既面前,%g.so#K%p&?@7ZN'g(U7_ Z
但係我沒有槓,5wos@WH0o9m E0}8b
直到過莊之後先至後悔莫及。
9R sT bLM;r8I 塵世間最痛苦既事莫過於此!
6J9R0`&M W ??8q 如果上天能夠比我一個重新再來既機會既話,&UaTX"s8A
我要對隻二萬說:「我槓你」。V Fh'r2Xn
如果非要在這個槓上面加上一 D 野既話,
4x1Z6|:r`YQB 我希望係「槓上自摸」!&J2q_l]0FW v
pG$G5w/j_0m
屁版︰QX;^C9FRk;e2_
曾經有一股氣o係我屁股裡,#aJlY7V~2]$m5R1i$Q
但係我無忍住,
m `5O|2gK1l T 直到放出來之後先至後悔莫及,](`g5_s0Y+uRF3s9A
塵世間最尷尬既事莫過於此。
%Y~Gx^K.T*f6@_ 如果上天能夠再比我一次機會, SusF4T7y
我諗我都係會同自己講︰「我放棄(氣)」。1Y.Y'Y5b tpMM
如果係都要幫呢個屁上加上一種味道,rO!N:vh2]'K
我希望是~~~~檸檬味…O4?G7owP$Z(G
eY@(Q{ Q-H7x4b
電腦版︰
4pKCh,FP'~ 曾經有一條 RAM 放係我面前,
4g Py2JQ:i6O0k9CI's 但係我無買起佢,
~r:GpV G[~7b 直到RAM價瀑升之後先至後悔莫及,
%^){q*[8Ht 塵世間最「dum」春既事莫過於此。
7\ qKqgzK-i S 如果上天能夠再比我一次機會,
!X3r]]9~Nn 我會對個 Sales 講︰「我買佢」,&BQGRV%T#pOms!b
如果係都要幫呢條 RAM 加上一個保養期限,
Z2K C {i` 我希望係…一百年…
D9|2{)T2}0d~5J`
~:m(v%kyl7K0A a^V 西人版︰yc5pFW w{
曾經有個西人企嚮我面前,x!c'}.{:I)TWR
但係我無講到中文,5k R.D"\"?Co
直到個西人用一口流利中文話我英文差之後我先至後悔莫及,fT~F9V!B1X
塵世間最白痴既事莫過於此。1yb"V"h.~5iW@7Hw
如果上天能夠再比我一次機會既話,
,`e(Swx$\ 我會對他講︰「Can you speak Chinese?」
2E r%lVv i!T 如果係都要嚮呢句英文上加句中文,/\QZy yLK
我會希望同佢講︰「死鬼佬,can u speak Chinese??」

slwong3 發表於 2006-5-24 08:46 AM

lol
6~u1EJ4}j+ap the first one is funny

12d3 發表於 2006-5-24 02:54 PM

曾經有一幅明星走光相擺在我既面前,k5_x(_+U lhn
但係我沒有download,9o?8A4D#\k4hi,O#]
直到30日舊貼自動 set 600分之後先至後悔莫及。C7_/Cy-`1D$_
塵世間最痛苦既事莫過於此!rsed,XP1mD
如果上天能夠比我一個重新再來既機會既話,[L {1gz'\E2C1q N]/@"a
我要對呢個明星說:「你走光啦」。#w(wP)N \HV.E h7Q
如果非要在這個明星走光相上面加上一 D 野既話,Ka9c.^vS T'E
我希望係「加分」!

qweqweqwe 發表於 2006-5-24 03:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kyo 發表於 2006-5-25 03:09 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-5-24 02:54 PM:
:]ib4u(N:j*qP!L1s 曾經有一幅明星走光相擺在我既面前,:u+E)j9A}Ac_%q
... [/quote]
Z,P E-E%\BA5I
c1`:vaw :dev::dev::dev::dev::dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.