娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2006-5-23 08:47 PM

深圳醫院打記者...好離譜...

深圳醫院打記者...好離譜...[有線拍左]:mad::mad::mad::mad:

cgdmzlam 發表於 2006-5-23 09:09 PM

我覺得一d都唔離譜 u'nX1W*h HPiqF
我古正常人唔會無拉拉打人掛
\H|O}b 就係果d記者拍左一d唔應該拍既野
8Dl]uw@x,I 所以會有咁既下場KS2a!_R8c
雖然有新聞自由
Wb+Q|J7bijD2JA 但係唔等於咩都可以影嫁嘛a^Q2Z*Hp9D%f_
咁樣係侵犯私隱
'N*VkrM@+]5B)@ 叫我來我都會叫人來招呼下果d記者

d228216 發表於 2006-5-23 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-5-23 08:47 PM:*`3\8n`8QIr*w@
深圳醫院打記者...好離譜...[有線拍左]:mad::mad::mad::mad: [/quote](xgoJ,i*b6c
都唔係丫.........香港d 9仔隊 冇比人打 X 死哂, 比較離譜.

cgdmzlam 發表於 2006-5-23 09:11 PM

如果咩都要講透明度既話
%{@[G"q%f8m^e-pb 不如唔好著衫好過啦?)CkQ!y1~K&B"Y
就咁行出街
(Lmr O,F%K1\ T:{#@ 咁樣就一眼知到d人有無隨身攜帶武器囉

LU 發表於 2006-5-23 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 09:09 PM:8A|8Ol Ur/M
我覺得一d都唔離譜
;qA8AM'H%yM zy Iw 我古正常人唔會無... [/quote]
!~6[1mPq,U,Er2m 我唔知發生咗d咩事,cos 我無睇到段嘢,但我就咁諗:個記者拍的嘢係侵犯人家的私隱/影響醫院方面的利益,咁醫院方面其實應該都可以遁正常途徑去解決問題,比如話報公安/向負責傳媒事務的機構/組織進行檢舉;如果醫院方面打記者,就會對醫院有以下幾個可能的不利影響: F-}/c Lz&eG
1. 動用私刑,比人覺得呢間醫院無法無天,同埋唔依正常程序做嘢,會令人覺得响呢間醫院就醫無咩保障6Np'u {ve
2. 引起傳媒敵意反擊,傳媒要寫衰一間醫院真係好易,但醫院要做返起個形象就唔係咁易;同埋醫院激動到要動用私刑打人,會令人覺得間醫院另有醜事隱瞞大眾
\'W e{2~`A 3. 逼使公安對醫院作出起訴,即使個記者可能真係拍咗d唔應該拍的嘢,但公安頂多係另案跟進,而醫院打人就又係另一回事,一定會比人告實
4OP(B%d1[6F,i*i 4. 醫院呢次事件一定會繼續受到追訪,咁其實都幾影響員工工作情緒,從而多少會影響到個服務質素,更加容易招惹投訴

LU 發表於 2006-5-23 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 09:11 PM:
WD,J6Q4D0L}K/q 如果咩都要講透明度既話
"Ld0]]'XE\0{X 不如唔好著衫好過啦 ~TCtX
就咁行出街
*j/m9]{{ 咁樣就一眼知到d人有無隨身攜帶武器囉 [/quote]!L&f]l5u&j
咁講又講過咗龍,係要講武器,其實一間普通茶餐廳都大把啦,d刀叉呀,d玻璃樽呀,摺椅呀...都係跟手就有的武器啦,仲要係數量好多喎,咁係咪就要間茶餐廳摺埋唔做呢?

LU 發表於 2006-5-23 11:06 PM

cable之後,到atv比人打

chicken 發表於 2006-5-23 11:19 PM

Those "staff" are really crazy, someone just want to pick pipes to hit the reporters.
\6ze7~{mj,J Luckily the crime is recorded by a video and just hope they will be catched and punished.

打狗棒 發表於 2006-5-23 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2006-5-23 23:06:
3K w~IyF \ cable之後,到atv比人打 [/quote]
2~ Wf#y(I4U@R'@ CABLE比較親民主就話抵打啫, 但親中愛國兼有解放軍背景(劉長樂)的ATV都畀人打? 呢鑊有好戲睇......:D

cgdmzlam 發表於 2006-5-23 11:25 PM

大陸多數人都會比較衝動|W"a y@-ck$| s;X7Xs*p/d
但不是個個都是~

LU 發表於 2006-5-23 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-23 11:25 PM:
xn+lPc V;o7r
8yz ]^x CABLE比較親民主就話抵打啫, 但親中愛國兼有解放軍背景(劉長樂)的ATV都畀人打? 呢鑊有好戲睇......:D [/quote]
.z? lOUm 咁又唔關政治事....唔使事無大小都政治化咗佢

LU 發表於 2006-5-23 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 11:25 PM:v:R+OJ6n'l
大陸多數人都會比較衝動
6I.jXCe/` 但不是個個都是~ [/quote]
"QP.U BVj0G4vf1V 咁你係想講話今次打人果個算係衝動果類/唔衝動果類呢???如果佢係衝動果類人,咁都係唔啱啦,要戒啦;但如果佢係唔衝動的,咁即係佢打人都打得好冷靜的,咁我就仲驚~~~:o:o:o

karenmoe 發表於 2006-5-24 12:21 AM

有時候有d記者為左收視,做野同講野都會過左火
6Bn"QZ9@hD6j 就算俾人打都唔奇(大陸人打人唔駛擇日)

LU 發表於 2006-5-24 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2006-5-24 12:21 AM:
P_'m2]UDVg%p\~ 有時候有d記者為左收視,做野同講野都會過左火5m!G N nri;o
就算俾人打都唔奇(大陸人打人唔駛擇日) [/quote]
6t/eJ5uWmH1j O@ 記者有問題唔=要比人打,大陸人鍾意打交唔=大陸人咁做係無錯;個人認為呢件事上,唔排除兩個台的記者有問題,但可以好肯定的係打人果個真係錯得好嚴重6Jko0h-O3y%?-{9E
但各位要攪清楚的係:個記者拍嘢拍埋d唔應該拍的嘢唔=被拍的就有權出手打人,法律從未授權醫院可以出手打記者,咁即係話醫院打人係犯罪行為;斷唔可以因為個記者唔識相就可以打記者
kKA{I4_7q 就正如強姦犯強姦婦女係犯法,但個婦女應該透過警方+律師+法庭+主診醫生的幫助下將個強妝犯繩之以法,而唔應該自己走去私下搵殺手殺咗個強姦犯/自己落手割去個強姦犯的生殖器

magic 發表於 2006-5-24 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 11:25 PM:|}#Ql-k#e@-kA
大陸多數人都會比較衝動yQ9nTh1BJD+g
但不是個個都是~ [/quote];x;eaG*\
其實台灣都係....尤其係南部的人....:eek:

magic 發表於 2006-5-24 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-23 11:25 PM:3c]t"K]
Cs'i5_Y2P$uK
CABLE比較親民主就話抵打啫, 但親中愛國兼有解放軍背景(劉長樂)的ATV都畀人打? 呢鑊有好戲睇......:D [/quote]5{4p/__/v7a
.....大6中...做記者最冇保障...佢地腦中冇所謂新聞自由...影我???打x死你都得.....{不過今次只係在外面公家地影下壁佈都打...就過份D..}:mad:

cgdmzlam 發表於 2006-5-24 08:54 AM

一句講晒*D7I|t F9l_Z1i(zh
      影果個唔岩

機密 發表於 2006-5-24 09:34 AM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2006-5-24 00:34:S1H:? PLSa5`9S
-Dz E8tL5~ m#p o6J r
記者有問題唔=要比人打,大陸人鍾... [/quote]V,q1R4F!\*T3C
:good:
Lkv:})q 補充一句:『除個人私人生活外,有乜野叫唔應該拍啊!』打人?!:mad:

機密 發表於 2006-5-24 09:36 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-5-24 01:16:
%s6v9G+p}T (C~c)gH2Wn
.....大6中...做記者最冇保障...佢地腦中冇所謂新聞自由...影我???打x死你都得.....{不過今次只係在外面公家地影下壁佈都打...就過份D..}:mad: [/quote]
4cF"U pD yL U 非也!睇你做邊間架咋!你睇CCTV的記者幾惡!地方官都怕佢架!邊個敢打佢!

bigfish 發表於 2006-5-24 09:51 AM

我個 friend o係深圳度影街景(唔係影人裙底o個d), 都俾d 大陸人打兼沒收 dv la

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.