深圳醫院打記者...好離譜...
深圳醫院打記者...好離譜...[有線拍左]:mad::mad::mad::mad: 我覺得一d都唔離譜.Zx"B'k3C)Ox(D&y我古正常人唔會無拉拉打人掛%OVFN A/P6b6_,F;S
就係果d記者拍左一d唔應該拍既野 byl4R8n#C&V
所以會有咁既下場`'ph2E+KC|&DXl
雖然有新聞自由
但係唔等於咩都可以影嫁嘛
咁樣係侵犯私隱
叫我來我都會叫人來招呼下果d記者 [quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-5-23 08:47 PM:V$c4NJv[C
深圳醫院打記者...好離譜...[有線拍左]:mad::mad::mad::mad: [/quote]
都唔係丫.........香港d 9仔隊 冇比人打 X 死哂, 比較離譜. 如果咩都要講透明度既話9yVlo} \'p-Ij
不如唔好著衫好過啦 UfF5NJ\~
就咁行出街
咁樣就一眼知到d人有無隨身攜帶武器囉 [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 09:09 PM:
我覺得一d都唔離譜
我古正常人唔會無... [/quote]v*Z @1n/H$j
我唔知發生咗d咩事,cos 我無睇到段嘢,但我就咁諗:個記者拍的嘢係侵犯人家的私隱/影響醫院方面的利益,咁醫院方面其實應該都可以遁正常途徑去解決問題,比如話報公安/向負責傳媒事務的機構/組織進行檢舉;如果醫院方面打記者,就會對醫院有以下幾個可能的不利影響:
1. 動用私刑,比人覺得呢間醫院無法無天,同埋唔依正常程序做嘢,會令人覺得响呢間醫院就醫無咩保障k&n3M;d] mu e
2. 引起傳媒敵意反擊,傳媒要寫衰一間醫院真係好易,但醫院要做返起個形象就唔係咁易;同埋醫院激動到要動用私刑打人,會令人覺得間醫院另有醜事隱瞞大眾