娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2006-5-23 08:47 PM

深圳醫院打記者...好離譜...

深圳醫院打記者...好離譜...[有線拍左]:mad::mad::mad::mad:

cgdmzlam 發表於 2006-5-23 09:09 PM

我覺得一d都唔離譜.Zx"B'k3C)Ox(D&y
我古正常人唔會無拉拉打人掛%OVFN A/P6b6_,F;S
就係果d記者拍左一d唔應該拍既野 byl4R8n#C&V
所以會有咁既下場`'ph2E+KC|&DXl
雖然有新聞自由
#G[Q,\FM 但係唔等於咩都可以影嫁嘛
+Q~3BvN 咁樣係侵犯私隱
(T6G:L_O G+{@ 叫我來我都會叫人來招呼下果d記者

d228216 發表於 2006-5-23 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-5-23 08:47 PM:V$c4NJv [C
深圳醫院打記者...好離譜...[有線拍左]:mad::mad::mad::mad: [/quote]
hz'p4K7_i"H4a 都唔係丫.........香港d 9仔隊 冇比人打 X 死哂, 比較離譜.

cgdmzlam 發表於 2006-5-23 09:11 PM

如果咩都要講透明度既話9yVlo } \'p-Ij
不如唔好著衫好過啦 UfF5NJ\~
就咁行出街
#U_0i f;u%qW8M 咁樣就一眼知到d人有無隨身攜帶武器囉

LU 發表於 2006-5-23 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 09:09 PM:
5A bu0[*[.S-J ME,J0w 我覺得一d都唔離譜
j)^p:`3LA},R 我古正常人唔會無... [/quote]v*Z @1n/H$j
我唔知發生咗d咩事,cos 我無睇到段嘢,但我就咁諗:個記者拍的嘢係侵犯人家的私隱/影響醫院方面的利益,咁醫院方面其實應該都可以遁正常途徑去解決問題,比如話報公安/向負責傳媒事務的機構/組織進行檢舉;如果醫院方面打記者,就會對醫院有以下幾個可能的不利影響:
?7b)[u&QOO b 1. 動用私刑,比人覺得呢間醫院無法無天,同埋唔依正常程序做嘢,會令人覺得响呢間醫院就醫無咩保障k&n3M;d] mu e
2. 引起傳媒敵意反擊,傳媒要寫衰一間醫院真係好易,但醫院要做返起個形象就唔係咁易;同埋醫院激動到要動用私刑打人,會令人覺得間醫院另有醜事隱瞞大眾\3Hl"JL5q${
3. 逼使公安對醫院作出起訴,即使個記者可能真係拍咗d唔應該拍的嘢,但公安頂多係另案跟進,而醫院打人就又係另一回事,一定會比人告實8xDm$`0}9K6m
4. 醫院呢次事件一定會繼續受到追訪,咁其實都幾影響員工工作情緒,從而多少會影響到個服務質素,更加容易招惹投訴

LU 發表於 2006-5-23 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 09:11 PM:
#X+V)|tR4E)mM:uYj 如果咩都要講透明度既話
+JN&O6G3RQ*[ 不如唔好著衫好過啦
l#sM~6\ [SN%ep 就咁行出街5_P/?!~z ^9^w#@
咁樣就一眼知到d人有無隨身攜帶武器囉 [/quote]5LO*NlC7G
咁講又講過咗龍,係要講武器,其實一間普通茶餐廳都大把啦,d刀叉呀,d玻璃樽呀,摺椅呀...都係跟手就有的武器啦,仲要係數量好多喎,咁係咪就要間茶餐廳摺埋唔做呢?

LU 發表於 2006-5-23 11:06 PM

cable之後,到atv比人打

chicken 發表於 2006-5-23 11:19 PM

Those "staff" are really crazy, someone just want to pick pipes to hit the reporters.6h*N4} q*IA{&xq|
Luckily the crime is recorded by a video and just hope they will be catched and punished.

打狗棒 發表於 2006-5-23 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2006-5-23 23:06:
h|Ie S8f[bT W cable之後,到atv比人打 [/quote]gu o*B&K y2lR
CABLE比較親民主就話抵打啫, 但親中愛國兼有解放軍背景(劉長樂)的ATV都畀人打? 呢鑊有好戲睇......:D

cgdmzlam 發表於 2006-5-23 11:25 PM

大陸多數人都會比較衝動
\E4~1a]0zdg]$F~ 但不是個個都是~

LU 發表於 2006-5-23 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-23 11:25 PM:
&i B2A+H/[E .F#O2@ JB \fBi
CABLE比較親民主就話抵打啫, 但親中愛國兼有解放軍背景(劉長樂)的ATV都畀人打? 呢鑊有好戲睇......:D [/quote]
^+e/sOn ? u/T\ z 咁又唔關政治事....唔使事無大小都政治化咗佢

LU 發表於 2006-5-23 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 11:25 PM:a+or1y%\&d,aq
大陸多數人都會比較衝動
;h"Kl oOJ9}QKG 但不是個個都是~ [/quote]
D f0H a/Ckk ? 咁你係想講話今次打人果個算係衝動果類/唔衝動果類呢???如果佢係衝動果類人,咁都係唔啱啦,要戒啦;但如果佢係唔衝動的,咁即係佢打人都打得好冷靜的,咁我就仲驚~~~:o:o:o

karenmoe 發表於 2006-5-24 12:21 AM

有時候有d記者為左收視,做野同講野都會過左火~D$K7B7\
就算俾人打都唔奇(大陸人打人唔駛擇日)

LU 發表於 2006-5-24 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2006-5-24 12:21 AM:
:E$TyJFV 有時候有d記者為左收視,做野同講野都會過左火
:q&A,DT\E^-o6W 就算俾人打都唔奇(大陸人打人唔駛擇日) [/quote]
eB)I;l)hlr 記者有問題唔=要比人打,大陸人鍾意打交唔=大陸人咁做係無錯;個人認為呢件事上,唔排除兩個台的記者有問題,但可以好肯定的係打人果個真係錯得好嚴重.^:w,HR E
但各位要攪清楚的係:個記者拍嘢拍埋d唔應該拍的嘢唔=被拍的就有權出手打人,法律從未授權醫院可以出手打記者,咁即係話醫院打人係犯罪行為;斷唔可以因為個記者唔識相就可以打記者F&Z ^{*{U[&P
就正如強姦犯強姦婦女係犯法,但個婦女應該透過警方+律師+法庭+主診醫生的幫助下將個強妝犯繩之以法,而唔應該自己走去私下搵殺手殺咗個強姦犯/自己落手割去個強姦犯的生殖器

magic 發表於 2006-5-24 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 11:25 PM:
2[J Ac&n.] N-iz 大陸多數人都會比較衝動 trS-U)p O6~
但不是個個都是~ [/quote]&\%y s;Pxl
其實台灣都係....尤其係南部的人....:eek:

magic 發表於 2006-5-24 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-23 11:25 PM:Sbo sbI-k&J
j#\Slh1R VW
CABLE比較親民主就話抵打啫, 但親中愛國兼有解放軍背景(劉長樂)的ATV都畀人打? 呢鑊有好戲睇......:D [/quote]
l-I{m_0S0e .....大6中...做記者最冇保障...佢地腦中冇所謂新聞自由...影我???打x死你都得.....{不過今次只係在外面公家地影下壁佈都打...就過份D..}:mad:

cgdmzlam 發表於 2006-5-24 08:54 AM

一句講晒.q$OPx~?
      影果個唔岩

機密 發表於 2006-5-24 09:34 AM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2006-5-24 00:34:
#WI~,? v.@_f*g
n#Bb7P)D,b\G 記者有問題唔=要比人打,大陸人鍾... [/quote]
K9_g/d2\+D!b Z :good:b.X4yV&H9M?:^
補充一句:『除個人私人生活外,有乜野叫唔應該拍啊!』打人?!:mad:

機密 發表於 2006-5-24 09:36 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-5-24 01:16:
~:s*Vy2U S x QC4q\;s
.....大6中...做記者最冇保障...佢地腦中冇所謂新聞自由...影我???打x死你都得.....{不過今次只係在外面公家地影下壁佈都打...就過份D..}:mad: [/quote] y5N K@S
非也!睇你做邊間架咋!你睇CCTV的記者幾惡!地方官都怕佢架!邊個敢打佢!

bigfish 發表於 2006-5-24 09:51 AM

我個 friend o係深圳度影街景(唔係影人裙底o個d), 都俾d 大陸人打兼沒收 dv la

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.