娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 香港訂造西裝邊度最平?? (唔係買,係造)
kgkgkg212121
發表於 2006-5-23 09:58 PM
香港訂造西裝邊度最平?? (唔係買,係造)
之前聽人講話荷里活廣場好似有,但係唔係度身訂造??
)fhfa%N lZMz+Y
or其他地方有而又平呢??
b@7t.r ERQ0|
同埋手工如何??
5x$jF&Co)x$l
thz~~:photo:
-I {ya"^!E)J
5k3eX:N1g6d9N
p.s.本身我想返大陸造,因為平,但我老豆話造得好差:eek::eek:
seafireson2
發表於 2006-5-23 10:34 PM
係造的,造貴d,d料好d,