娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2006-5-23 11:11 PM

搭車時好憎一d人...

有d人好有公德心...OK1@f%m%FK
成鬼日"唉"去個扶手度..
aD"`1L ?7TVv,] 好似成條柱都係佢咁...na1T3s4[$H

w.g#Tlg7a)^ K 有d仲賤格...0o$C9Yt S!wn1t
明明人地係扶緊ga mar5^QMlF1l x \
又唔知自己個人又臭又污糟....Z%\b.?(@%~
都係要"唉"埋黎..
7eB+U#]-N IF 都唔知係唔係食左shxt ar...:mad:cz/iwrTH!xP
諗起都嬲...
B,uFu@!? [ymz e7c

:o a~qT~"r!\1{ 唔知各位巴打有冇同樣既遭遇呢??:confused:

queenly 發表於 2006-5-23 11:16 PM

我最憎果d有壓力既阿叔

cgdmzlam 發表於 2006-5-23 11:17 PM

唉~~~~
'Vym~6J ?Yp 體諒人家嘛{ Wf3~7yh l
人家工作得那麼的辛苦
6k l$HY tbd R)R 如果自己真的頂不順他
6`~(imR 可以自己閃嘛~

irisG 發表於 2006-5-23 11:18 PM

巴士下層尾排四張對座位7eT:MC,[F
賤人坐一個位9bW%x&k+})E t y}'ue
隔離位放手抽袋;eozb0hDj
對面位大字形"浪"腳 TC!Ge7q)k7Q
除埋鞋6L G@%o&\-AOp D[)R
一人坐四位:good:

pigcat 發表於 2006-5-23 11:21 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-23 11:17 PM:
2d'T1F M$r;mjG 唉~~~~
dc#Hk{C 體諒人家嘛
4hvHC9pJh-o;e 人家工作得那麼的辛苦
zO{&RiG2\ ^l6Mu 如果自己真的頂不順他
4D4T,Y`? mlln 可以自己閃嘛~ [/quote]
}r3k4I I[K+bJ 佢有壓力..我都有壓力...S!{ hbtMm's:b4E~
佢仲乜咁有公德心jei...:gun::gun::gun:

Lung~ 發表於 2006-5-23 11:30 PM

學識體諒吧..同埋應該學識寬恕人地可能真係不為意呢.唔會係專登既

打狗棒 發表於 2006-5-23 11:39 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-5-23 23:11:*L)P]&z%f.YJD
有d人好有公德心...2[7~]fh.p
成鬼日"唉&... [/quote]
P2R@K};J7h2n "麻nut佬"你就咁講啫, 如果有條索女"唉"落你到, 你就唔係咁講架啦?

cgdmzlam 發表於 2006-5-23 11:49 PM

小弟支持打狗棒 兄

pigcat 發表於 2006-5-23 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-23 11:39 PM:
;wF+b{4@'Hr 4_ wL c{PT.m
"麻nut佬"你就咁講啫, 如果有條索女"唉"落你到, 你就唔係咁講架啦? [/quote]8Y vw+n$}y|:nH0?
唔係wor...-_-
#RIip5_
0E C!^%E\$ExX 咁咪仲尷尬...
r9wZ;x&U 其他人見倒仲以為你揪水tim ar...
.J3O$W!yVT5M 咁仲煩1P9rKt!EYg!y`)N
呢d豔福我真係唔稀罕la...:nogood:

cgdmzlam 發表於 2006-5-24 12:02 AM

人生得幾十年
5w!ZHC#Qt!U0D Gcw 有得抽就抽拉[y9pX a^q"E
死左就乜都無嫁啦~~~~~~~~~哈哈.C7J^HY ?
講笑嫁==

cgdmzlam 發表於 2006-5-24 12:03 AM

pigcat 兄又講得岩

tomken 發表於 2006-5-24 03:27 AM

有d真係幾過份既

cyrus_1985 發表於 2006-5-25 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-5-23 23:18:
!}dC nQ7dN 巴士下層尾排四張對座位
0w ]qP T.\ 賤人坐一個位
*L-yM5?n ] N3mX/{ 隔離位放手抽袋
.Z1GVB.~ 對面位大字形"浪"腳
b%q-}'tm1N 除埋鞋
~}wZn'Vd0c 一人坐四位:good: [/quote]
~ z9Mgeb)^5] )g1N LTP J
至lun憎d 咁ge仆街~ga la
f#qk X^qD Y-_c 老人家 or 女仔~都會忍佢~ G,i{~EAn{
比左係d死靚仔,我一定屌七佢~...
.@$Z#lH9g*J,a#h |2X 特別係d 叫Alvin 25歲~又
vT Gt_ 閱人無數的老闆~!!

kyo 發表於 2006-5-25 02:55 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-23 11:39 PM:
vx&\ aF [D/\ B P v_5JK4p
"麻nut佬"你就咁講啫, 如果有條索女"唉"落你到, 你就唔係咁講架啦? [/quote]
V+Yn;J@*J
)XaJ7P-d ]#~.lB7{M)]R6j;C
RIGHT, 我坐索女會好很舒服
tDCC6A 唔係想抽水,係無咁迫:agree:d
4kA&D%kd9Md#f 麻甩佬超"牙咋":nogood:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.