娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kyo 發表於 2006-5-24 12:53 AM

想去食自助餐邊到好

有無好介紹?
9zM#],k"g
2AG;MAVR%c how much?
'QrG ?,ogF#}D\
S(SKbQ7^'U3WMk 食完有o麥推介? jfm$M%L
3q:jp\p'OHg&^
[[i] Last edited by kyo on 2006-5-24 at 01:00 AM [/i]]

-o- 發表於 2006-5-24 12:54 AM

美麗華..

rongol 發表於 2006-5-24 02:28 AM

尖咀holiday inn唔錯架

coolyiceman 發表於 2006-5-24 11:22 AM

佐敦 - 大華
UB(Hg,K $200 全費

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.