kyo 發表於 2006-5-24 12:53 AM
想去食自助餐邊到好
有無好介紹?
9zM#],k"g
2AG;MAVR%c
how much?
'QrG?,ogF#}D\
S(SKbQ7^'U3W Mk
食完有o麥推介?
jfm$M%L
3q:jp\p'OHg&^
[[i] Last edited by kyo on 2006-5-24 at 01:00 AM [/i]]
-o- 發表於 2006-5-24 12:54 AM
美麗華..
rongol 發表於 2006-5-24 02:28 AM
尖咀holiday inn唔錯架
coolyiceman 發表於 2006-5-24 11:22 AM
佐敦 - 大華
UB(Hg,K
$200 全費
頁:
[1]