娛樂滿紛 26FUN's Archiver

qweqweqwe 發表於 2006-5-24 03:41 AM

Winning~香港vs皇馬 廣東話版

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

homan~ 發表於 2006-5-24 11:05 AM

[quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-5-24 03:41 AM:
+j1Heun#P [color=Blue][size=6][b]Winning~香港vs皇馬 廣東話版[/b][/size][/color]4D rQMFp$h H
:good::good::good:.Jy u{j)ui/s \J
6SI;]wR0JM
[url]http://www.hftc.edu.hk/~Ray/clips/OK.MPG[/url] [/quote]
gPoA*E)K\2N(X0VK ,C%M hF#z
好得意, thc~ :agree:

hung414 發表於 2006-5-24 11:37 AM

又幾正喎%hw mER9^`:Y9Ua
thx

A340-600 發表於 2006-5-24 09:49 PM

好難配音..%C0q;}1E`/@,K(w
都唔錯~可惜FILE SIZE太大..
"Q"h!F(zc9k"R 如用wmv好D

baros05 發表於 2006-6-4 11:38 AM

哈哈~~~NZVwZ/D4B M
好搞野

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.