Winning~香港vs皇馬 廣東話版
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-5-24 03:41 AM:[color=Blue][size=6][b]Winning~香港vs皇馬 廣東話版[/b][/size][/color]4D rQMFp$h H
:good::good::good:.Jyu{j)ui/s \J
6SI;]wR0JM
[url]http://www.hftc.edu.hk/~Ray/clips/OK.MPG[/url] [/quote]
,C%M hF#z
好得意, thc~ :agree: 又幾正喎%hwmER9^`:Y9Ua
thx 好難配音..%C0q;}1E`/@,K(w
都唔錯~可惜FILE SIZE太大..
如用wmv好D 哈哈~~~NZVwZ/D4BM
好搞野
頁:
[1]