到底香港還有正義嘛?簡直反智!
呢排我都好少發言,但頂唔順!:mad:巴士阿叔同哥仔事件呢排的確好多人講。家陣連電台都找人講,仲找埋當事人之一上來講,但我發現一個現象就是好多人都將注意力集中在那個哥仔是否怕事上,而非該如何處理這種事!
我睇完d人的回應、聽完以下電台的兩個主持的說話後我更加頂唔順要寫番d意見!
我發覺好多人話唔好怕那個阿叔,早就『車』番條阿叔之類! 咁叫好叻咩? 香港的教育真的失敗了!:nogood:
;Y)m WL#foz
雖然我都同意阿哥仔當時可能真的是怕同自己可能只是事後認叻!但我相當同意他的某部份說話。 阿哥仔好話唔好聽是瓷器,那個阿叔是缸瓦。 如果真的打起上來,邊個有著數? 被成車人,你一定走到? 被警察拉左有案底好光彩?用自己的前途去同d咁既人來賭?:mad:
-dS6j{ _7I(L/Z#}*g
小不忍則亂大謀,他至少真的忍到,不論是因為怕還是真的不想攪大件事,至少真的能忍辱。事後看倌有邊個做到?哥仔還有句是真,如果真的人人好似看倌們的回應咁,真的幾萬個警察都唔夠。 下下話打交呢種是有受過教育的人的所為嘛!?:mad:C-_+m0pmO
*Ct/h$E$ye,D\ k
用另一角度去看,理在阿哥仔度,點解當時無人幫? 最差的就是現在上網後看倌們竟然認為阿哥仔笨、無膽。 喂,無膽犯法有錯嘛? 打架是犯法架!1Y9ml(s"cv/b(pd-M
被人蝦有罪嘛? 被蝦者反被打成失敗者,這個是什麼的文明世界? 連電台DJ的言詞之間也是這樣! 正義何在?:mad:/Pl`:QB:?%_ K
最後,阿哥仔話阿叔呢種人咁的性格早晚會撞板。 DJ言詞間又似乎否定,這種是什麼的傳謀責任? 難道要公開教人挑釁打架是無手尾會跟咁解?:mad:
w!IAC9c#tD h*Hgf,b
[url]http://kevin-venus.com/temp/2.mp3[/url],Bor:x ~F
[[i] Last edited by 機密 on 2006-5-24 at 04:31 AM [/i]] 小不忍則亂大謀?t^w-Z8]E4g
甘點解佢唔一開始就忍落去...
點解佢會拍阿叔?
我諗佢係超級馬後炮...大家都聽得出...KrO0[h;NVCI i;c+^
如果個個都話人地係缸瓦..我係瓷器..所以我要忍...;{g3j7Iq-qh
今日比人偷左一萬蚊...我要忍...r*V6l;]A%^D!t8b
今日比人打到我下半身失去知覺...我要忍..-Uq;mB8iNr]{
係唔係要忍到甘樣先係叫香港的教育真的成功了...0d9|uuT;KSR'U
冇錯...我地做後生既...一定要尊重長輩...G8r*gNz"w {
但唔係話...由得個長輩出聲...我地聽晒佢話就叫好嫁... _7F&x.X'WW CRD
甘唔通個d強姦左人既阿伯..我地都要聽佢話?#kB'MJFl#]r
我冇支持個靚仔打佢...我只係覺得佢有理又唔講...w4Y.K+cu8|
比人話...仲係度笑..都唔知佢做緊咩..
甘不如一開始就忍算啦...唉... [quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-24 07:33:
小不忍則亂大謀?
甘點解佢唔一開始就... [/quote]`*ayfSCG2E
我無話個哥仔不是馬後砲,甚至同意添。而且講野又無詞彙。不過他的說話不無道理。
但我想話的是那些又話人地弱兼自己是他的會點點點的人。 就如阿哥仔話的,當時真的是你又會點?a3NZPt/B(}}
還有,那哥仔細細粒又瘦,想佢同人打交呀? 就算怕死又點,你好好打咩?打低佢咁又點?唔駛被人拉? 掉轉諗,你敢好似佢咁忍嘛?
叫完對方先發覺原來是癡線既,仲起勢咁鬧自己,仲溝通唔到既,警察都唔俾面既。我想問下咁叻既各位,俾著你地又會點做? 講得好, 不過我係佢就會坐去第度囉