娛樂滿紛 26FUN's Archiver

機密 發表於 2006-5-24 04:12 AM

到底香港還有正義嘛?簡直反智!

呢排我都好少發言,但頂唔順!:mad:
"U,?[.QZ!GGG
Uy@[R TSh#J 巴士阿叔同哥仔事件呢排的確好多人講。家陣連電台都找人講,仲找埋當事人之一上來講,但我發現一個現象就是好多人都將注意力集中在那個哥仔是否怕事上,而非該如何處理這種事!
8p+N g$_4R J g!w
u'yf:tY#Bj 我睇完d人的回應、聽完以下電台的兩個主持的說話後我更加頂唔順要寫番d意見!
ASH)c| nS
4n5d3L&j.J8p 我發覺好多人話唔好怕那個阿叔,早就『車』番條阿叔之類! 咁叫好叻咩? 香港的教育真的失敗了!:nogood:
\&]^Z!jF6y ;Y)m WL#foz
雖然我都同意阿哥仔當時可能真的是怕同自己可能只是事後認叻!但我相當同意他的某部份說話。  阿哥仔好話唔好聽是瓷器,那個阿叔是缸瓦。 如果真的打起上來,邊個有著數? 被成車人,你一定走到? 被警察拉左有案底好光彩?用自己的前途去同d咁既人來賭?:mad:
3KdC1gpr"ft -dS6j{ _7I(L/Z#}*g
小不忍則亂大謀,他至少真的忍到,不論是因為怕還是真的不想攪大件事,至少真的能忍辱。事後看倌有邊個做到?哥仔還有句是真,如果真的人人好似看倌們的回應咁,真的幾萬個警察都唔夠。 下下話打交呢種是有受過教育的人的所為嘛!?:mad:C-_+m0p mO
*Ct/h$E$ye,D\ k
用另一角度去看,理在阿哥仔度,點解當時無人幫? 最差的就是現在上網後看倌們竟然認為阿哥仔笨、無膽。 喂,無膽犯法有錯嘛? 打架是犯法架!1Y9ml(s"cv/b(pd-M
被人蝦有罪嘛? 被蝦者反被打成失敗者,這個是什麼的文明世界? 連電台DJ的言詞之間也是這樣! 正義何在?:mad:/Pl`:QB:?%_ K

] bl$ZP 最後,阿哥仔話阿叔呢種人咁的性格早晚會撞板。 DJ言詞間又似乎否定,這種是什麼的傳謀責任? 難道要公開教人挑釁打架是無手尾會跟咁解?:mad:
;b] cEJ2N(^1z%L w!IAC9c#tDh*Hgf,b

QD#fp1`*t4LF
2_lA#y `LuMW [url]http://kevin-venus.com/temp/2.mp3[/url],Bor:x ~F

7PHO5U]K8x [[i] Last edited by 機密 on 2006-5-24 at 04:31 AM [/i]]

cwleung1988 發表於 2006-5-24 07:33 AM

小不忍則亂大謀?t ^w-Z8]E4g
甘點解佢唔一開始就忍落去...
BWi(R~1]"s#T 點解佢會拍阿叔?
.R4iy DU6F)~_'T 我諗佢係超級馬後炮...大家都聽得出...KrO0[h;NVC Ii;c+^
如果個個都話人地係缸瓦..我係瓷器..所以我要忍...;{g3j7Iq-qh
今日比人偷左一萬蚊...我要忍...r*V6l;]A%^D!t8b
今日比人打到我下半身失去知覺...我要忍..-Uq;mB8iNr]{
係唔係要忍到甘樣先係叫香港的教育真的成功了...0d9|uuT;KSR'U
冇錯...我地做後生既...一定要尊重長輩...G8r*gNz"w {
但唔係話...由得個長輩出聲...我地聽晒佢話就叫好嫁... _7F&x.X'WW CRD
甘唔通個d強姦左人既阿伯..我地都要聽佢話?#kB'MJFl#]r
我冇支持個靚仔打佢...我只係覺得佢有理又唔講...w4Y.K+cu8|
比人話...仲係度笑..都唔知佢做緊咩..
fa-TE-S)c9ix 甘不如一開始就忍算啦...唉...

機密 發表於 2006-5-24 09:28 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-24 07:33:
rd'sDw6aI 小不忍則亂大謀?
V0[x)vg v!Fb 甘點解佢唔一開始就... [/quote]`*ayfSCG2E
我無話個哥仔不是馬後砲,甚至同意添。而且講野又無詞彙。不過他的說話不無道理。
0~/kR O@ ^)xO 但我想話的是那些又話人地弱兼自己是他的會點點點的人。 就如阿哥仔話的,當時真的是你又會點?a3NZPt/B(}}
還有,那哥仔細細粒又瘦,想佢同人打交呀? 就算怕死又點,你好好打咩?打低佢咁又點?唔駛被人拉? 掉轉諗,你敢好似佢咁忍嘛?  
)T;G ~$U D3?xvj c e2g
w'i.s h!YE 叫完對方先發覺原來是癡線既,仲起勢咁鬧自己,仲溝通唔到既,警察都唔俾面既。我想問下咁叻既各位,俾著你地又會點做?

bigfish 發表於 2006-5-24 09:58 AM

講得好, 不過我係佢就會坐去第度囉k e2YOw9r{
想知個電台主持人係邊個, 好似有d 想巴士男出醜之嫌

RahXephon 發表於 2006-5-24 10:33 AM

非常贊同機密兄的講法...我認為不需同個阿伯動武,或用粗口回敬,我地係文明人,何必與佢一般見識。 但我不認同個後生仔示弱,你比我我會企喺身,近距離bear住佢,佢大聲我更大聲,不過係講道理,唔係講粗口。 我唔相信嗰阿伯會打人,因為佢絕對係欺善怕惡型。 如果佢打我,我一定立即報警。
d |@? De:b(V 我冇聽過個電台節目,不過大約都估到佢地講乜。 我一向對那些主持冇任何期望,佢地只係想娛樂聽眾,毫無任何是非觀念$I7Q6LE,b;Cv
反而我欣賞個後生仔咁膽拍阿伯叫佢細聲啲,這份勇氣都值得嘉許,但佢之後的處理實在太差。

homan~ 發表於 2006-5-24 10:52 AM

[quote]Originally posted by [i]RahXephon[/i] at 2006-5-24 10:33 AM:
&k#z*oM kG*d 非常贊同機密兄的講法...我認為不需同... [/quote]#~3l+sqC-uh?9Z+tst
1CUB*y |o0\G~C*G
好認同 !
X!pN}@*f^ m0F"zkXn}$IP
後生仔夠膽叫人細聲d, VPN9~-VM
當仁不讓,
,I{ yX8{'C'_ 依份勇氣真係唔係果果有 ! :good:
ve|1^ P@] URD q:w3?
佢怕阿伯之後, 仲要係大氣電波馬後炮, !@rze5V/Lo#Z&d*IM#X
真係夠guts :D'pAb]:Ov C
當香港人係傻仔 :nogood:#Y-~[cp6@
ZMDK.| f
俾著我係度睇 o!K} |7\Q2~*S"\
我都可能唔會出面幫人(anP2V5` AgFf
明知誰是誰非,
;}9W`` Nx 但都由得人嘈算!m(@:~+A${F
NbfdaE ]RM
或者
Yp G6tm'Se 好似魯迅咁講i;D"vqPq.C D
我地都冇做小眾既勇氣 :agree:

機密 發表於 2006-5-24 11:39 AM

[quote]Originally posted by [i]RahXephon[/i] at 2006-5-24 10:33:
%nG+t{ J} 非常贊同機密兄的講法...我認為不需同... [/quote]#o1Au/M4u.^y$g^-j
:good::good::good:

機密 發表於 2006-5-24 11:40 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-24 10:52:
:B,R WD]2i}Z
|r;zvYx T
1k%LS:vpJ7V 好認同 !2hf'oXH
0Y0?7j\%W;MoZ*]
後生仔夠膽叫人細聲d... [/quote]
0etp&U,V8B3?W/L 或者
O$p/d~a]N7d 好似魯迅咁講*k*?|0^ n
我地都冇做小眾既勇氣:good::good::good:<-同意,就是如此!

homan~ 發表於 2006-5-24 02:21 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-5-24 11:40 AM:~X{ UO.H2K
:H;R#L:Kl%vb#Zd
或者
Qz#M$U+x4H4y 好似魯迅咁講+u&W!Xu6X
我地都冇做小眾既勇氣:good::good::good:<-同意,就是如此! [/quote]
My+eIZ/^R @5W[ V7}av+u&j/N7Vm
多謝機密兄認同先 ! 8g r?(s6|

"{eYb(Wb 好老實講.?F$^4l1]-z
真係好慚愧*G n5h Zd%P

gl7Dh.Q&F 人大左
sH3P!e$S TL 知多左
b6^_m;D~udT t u 竟然冷漠左 pK&a,h O&f

-p4~ U+V,x og@ ......................:(

12d3 發表於 2006-5-24 02:36 PM

[quote]Originally posted by [i]RahXephon[/i] at 2006-5-24 10:33 AM:Pz[[ PI#r@"S
反而我欣賞個後生仔咁膽拍阿伯叫佢細聲啲,這份勇氣都值得嘉許,但佢之後的處理實在太差。[/quote]*vZ`I1f-o"E~;k7n-}!}

7{a8u.d&HLS 我都欣賞個後生仔叫人細聲d,我自己都想咁做但係唔夠膽.
4bA)Zcf'v^s/X 佢之後的處理又唔係話好差,阿叔d說話冇入過佢耳,起碼佢知道自己唔會搞大件事.呢個阿叔其實至在發洩,後生仔唔通仲同佢講道理?
K;w'@9| hR9e ,W$mGt,\&P'Zy"\E
[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-5-24 04:12 AM: \8NJO]-g#^
我發覺好多人話唔好怕那個阿叔,早就『車』番條阿叔之類! 咁叫好叻咩? 香港的教育真的失敗了![/quote]hmI,C4F
sQGUD
呢d人咪又係認叻,呢d人拍阿叔叫佢細聲啲的膽量都未必有,仲邊夠膽車番條阿叔?呢個阿叔句說話岩:大家都有壓力.呢d人認下叻都係一種宣洩壓力.b4rY-KnZ:Tq

@ c5}ym%Pvrg-kL:j 機密兄,呢個電台節目叫咩名? ]F#iYN_1n{
dj冇料到.dj原本預左個後生仔大發雷霆,然後再插個後生仔,但係又估唔到個後生仔講道理,dj駁佢唔到,又搭唔到嗲,左摷右摷先搵到野講.

Dr.anger 發表於 2006-5-24 03:16 PM

最慘呢個後生係冇料到唔知點樣應對。而且佢o的應對真係.......不知所謂。
3H6jV\;C*_Poc!iZ 聽返算目,主持都話如果係佢自己可能出左手。
w'l#?c` t0te 我覺得個覺得個後生仔睇左o的post後條氣好唔順,所以話香港人反智,要6,7萬驚察。%fo(RjG3pn;E
香港各大forum小弟都有睇過。話去動粗既人唔係多,大多只係笑呀叔既言行同o後生一堆不知所謂既對答。.e,G8O O Ymd2C)h7`Xl
如果話香港既教育失敗,失敗在唔係人人話要郁手,而係係架車度被人"音姦"都冇聲出。
K)WK WNK 依家人地笑,只係笑o個個後生仔享左仲要扮叻---做左呀Q。

pigcat 發表於 2006-5-24 05:01 PM

我覺得件事2個人都有唔著既方...F m Yc@7T5og }

*m \+JW};Q(jl]*n/v8l o靚仔:少少野洗唔洗去拍人地..正如ar叔話佢都有講電話..但係佢只係識話人..呢個亦係ar叔唔"鋸"既地方
ZcW&Mmu
npGz*^Y ar叔:其實犯不著要攪到咁大件事...呢d咁火爆既脾氣係要收斂下...
|#bnbO;n
!Jn9w:s$v No 呢d睇法雖然係冇乜特別..但就係事實既所在..

RahXephon 發表於 2006-5-24 06:08 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-5-24 05:01 PM: D0tr*P2b/E3q
我覺得件事2個人都有唔著既方...;m$l1c @({5w6T

q ] \i&t+Sa o... [/quote]
DDV(Y$v }A,IZUR
0zl)b1ug#?4Zf"} 香港實在好多咁的阿叔.... 屯門公園嗰班都係啦(其中一部份),人地康文署收到投訴,有埋警察喺度都夠膽圍佢地。 無疑佢地需要娛樂,但唔駛下下要擺出對抗姿勢ar,大家平心靜氣理論喺唔得的,一定要大聲,大聲代表有道理,真不知道是甚麼世界!:mad:
U1X*Sw5S0P 7L.I+VL9Q;n0w
睇嚟需要再教育的,首先是我地的維園類長者,第二是我地所謂新一代的傳媒.

karenmoe 發表於 2006-5-24 06:09 PM

除左當日既在場人仕之外,無人知道件事既來龍去脈
/HqwZE"G#AM7~c@ 到底阿哥仔最先係被害者還是加害者,無人知
a!dJ-{W+[x#X 話明定佢原本都好惡,只係阿叔仲惡過佢,嚇到佢唔敢出聲
C^&FV5O,f%l 再講,阿哥仔真係以和為貴既話晨早握左手,仲駛乜講山水有相逢,又警告又乜咁ZN$F;zIu![ sZ
忍辱?我完全唔覺佢做到喎L:`!E'iTM H6RJ
佢握手我就覺得佢理智,佢唔握手又講野但又敢明小阿叔:W&Oae*W%ww
依d叫乜,依d叫[想勝勝不了,要輸輸唔起]

約望保祿 發表於 2006-5-24 06:17 PM

香港呢個社會,講真,好彩有大陸做靠山同埋競爭刺激,香港人越來越多北上發展揾出路,如果唔系,香港呢個社會將會滅亡,人越來越冇人性,社會風氣每況逾下。 Om!gb&?%_-@o
電臺DJ公然渲染見死不救、濫交,公眾人物渲染唔使讀書、吸毒,媒體渲染暴力、色情、下流。

karenmoe 發表於 2006-5-24 06:18 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2006-5-24 06:17 PM:gH.F/QEs-@
香港呢個社會,講真,好彩有大陸做靠... [/quote] M/bl0ly$iE`
講無人性講風氣敗壞
/Hy G.{d;@9X 香港有排都追唔上大陸
)D p-Y8}Gl_m&`e 依點大家都可以放心

Dr.anger 發表於 2006-5-24 06:29 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2006-5-24 06:17 PM:
Z2I s _#W4YM ]3J 香港呢個社會,講真,好彩有大陸做靠山同埋競爭刺激,香港人越來越多北上發展揾出路,如果唔系,香港呢個社會將會滅亡,人越來越冇人性,社會風氣每況逾下。Wn8D*TT L
電臺DJ公然渲染見死不救、濫交,公眾人物渲染唔使讀書、吸毒,媒體渲染暴力、色情、下流。[quote]
)yN4t*p5z;F:p u$S1w 唔返大陸揾出路=人越來越冇人性,社會風氣每況逾下?:good:*` q,WL._]
電臺DJ公然渲染見死不救?請問閣下有冇聽過個節目?N*h f"Oj _
守舊派的大眾社會理論既講法....。
7HE r1Y9^ O 唔通觀眾真係咁被動同百癡? Fm"o Oy
唔識分是非對錯?

阿感 發表於 2006-5-24 08:09 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-5-24 02:36 PM:
)W J_,\ Pm:Yr
(pWA5`.w/}|
Aw|!lv-n }5Q8^ @ 我都欣賞個後生仔叫人細聲d,我... [/quote]
(O!K9x5gK"B(N |(k oKX l2]$QT/a0w
節目-香港幾咁好!E CM0mX^wGC
主持-何國良,何亨
"wA L R#f)B*w ~g o ~V_0x.Pl
我唔覺得主持想撩"興"四眼仔,都唔覺四眼仔講野有道理,只覺得佢講野好似d阿叔咁,懶有道理,完全係一埋廢話

阿感 發表於 2006-5-24 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-5-24 04:12 AM:
2I0KXj&^)O5^o 呢排我都好少發言,但頂唔順!:mad:,j.UgR7J:U%v h
... [color=Blue]最後,阿哥仔話阿叔呢種人咁的性格早晚會撞板。 DJ言詞間又似乎否定,這種是什麼的傳謀責任? 難道要公開教人挑釁打架是無手尾會跟咁解?[/color][/quote]? {9HOPB&f9a7P

j7X#F4PD/g MQo^ 我覺得主持唔係想否定阿叔會撞板呢樣,係想話四眼仔講野毒,又唔得鬼祟,要講呢O的就不如直接D

clkgtr 發表於 2006-5-24 11:09 PM

我覺得四眼仔當時佢自己, 根本就唔係好似佢嚮電台咁講.............[size=4]忍[/size]
2T)B,_ u!Qjrc}.D ;G$l.FS9I
因為如果佢真係諗住忍的話, 佢拍完阿叔之後, 阿叔發惡, 佢根本就唔應該再講任何既野k r+^;Cgr]B
但係事實唔係咁樣, 佢根本就係想發圍, 只不過唔夠阿叔講, 兼且重要擺個吋樣對住阿叔9zr4{v p;\
R~l j?L1WvJQ
好似佢講埋晒d, 「我警告你......」「老x唔好攞黎x......」等等
W tu,h*yB0?{l
.mZ7o6WW`6l 根本就唔需要, 如果佢真係諗住[size=4]忍[/size]的話.............. Y!ptz1D-B/J
佢咁樣只係嚮度挑釁阿叔
`*wf6c9e/R7^g.iY
O%WF,P6^ {,u 佢唔夠阿叔講, 已經好"lor", 而家重要打上電台度馬後炮, 根本佢就係唔認輸, 要攞番個彩"}jU^)f#U%D u
J:~ M^w:s]
我都試個對住d好鍾意x人既老人家 (有d老人痴呆), 因為明知佢講d野係九唔搭八, 佢鍾意x咪由得佢x, 唔理佢, 佢就自然收聲
Gf"[$m7NAd"J 8J f:{;f'c8NE*]
好似今次阿叔咁, 好明顯就係阿叔嚮度無理取鬧, 如果諗住真係忍, 無需要再講任何野, 阿叔講到無癮就會收聲嫁喇.ab0ew)Lp

!?cA7o ~ A$u 不過點都好, 四眼仔會出手叫人講電話細聲d既, 都應該加許既

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.