對0靚仔比阿叔小的睇法
人人都話~係城中話題~我自己同朋友都覺得已經out左~$a kg:J+?v'N6n再整d 咩remix version , 咩 subtitle version 都係得過笑字,
但聽完個段野之後/G Ms6v/p!h7GD,n
好明白~點解個阿叔會忍唔住要x佢WpN9GI7~lh3cg
我諗比左我或者你都會...x佢~(v}0~#u#\K
冇人諗下,由始至終都係個死0靚仔 撩人x佢~l7jA#M'KGR'XvAp
咁大個人...又要威,又要冇料到...><"...%aJ \O H.n-P
咩野不咁受辱? |b q'f2N!\.A%cT
老實講....你估方死...電台會比錢佢請佢開show 呀~?^7_4H%Y$PCZ [(G^
佢上得去就即係對當日件事不滿...講得自己冇錯...
有人可能會話~佢都真係要承受好大壓力, 叫他如何面對家人,朋友...
以為又點搭巴士~....咁大陰影!!!!!!!!!!!
{0wBa/W d
但0係呢個時間, 佢...佢竟然上電台~"發表感受"
態度仲咁xx tim~!!!!!! 有人會可憐佢咩?+HlA| r?:f z
(L5n[y {e H3sO
我覺得個死0靚仔由始至終都係抵比人x 的,
最重點係...事情係由佢自己愈搞愈大的...
不是阿叔~!!%H/X\ D3N {sMA^
之前有位brother 講得好arm, 真的是反智...
就好似之前有某某明星走光,被人非禮, 強姦....好多好多野!!!E.GS7`%mQ
同 atv 徐步高--百萬富翁 事件...都顯得 香港 傳媒已經 去到 唔只冇得救, 而係不知所謂的地步...+r5rM+vqM0b4O/B
新聞精神, 新聞價值何在?o!{&t1ZZH
/v8Ey[)q
香港人就係咁鍾意睇人衰一睇人點仆街.........W+O\l{CXi}!q$a
天性如此.,..無計 你又知係個o靚仔撩人?(I0xK3_9{(uF
你冇啦啦又會唔會去撩人呀?f]sg2J5j h
事出必有因..唔好甘主觀去幫佢定左個答案先...
VH-A ^Ahh*}z
p.s 佢完完全全係一個超級馬後炮...UoY4g9C0uBBJE$Jqvy
唔駛理佢係電台講d咩.... [quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-24 07:38:+qE/NIOV[Z:o
你又知係個o靚仔撩人?
你冇啦啦又會... [/quote] r j#s l d2z8EM,Eb
咁你又arm, 我又唔可以因為個o靚仔 乞人憎,所以幫晒阿叔ge~:D
不過比在我一定由頭到未都唔出聲, 一係講句sorry 就唔兇聲~ HT Ve b,S ]|bE
最好gei 方法 就係”落車”~唔理佢~...
人人都話先撩野賤,打死無怨:eek:,但我覺得雙方都有責任~ge~
btw,個叔其實都幾cute呀~講野仲幾有point~
對中國粗口gei 演繹都好淋漓盡致~姐~^^~"keke
不過佢對"警告"呢2個字就太敏感 lo~hahaha~:P [quote]Originally posted by [i]cyrus_1985[/i] at 2006-5-24 08:00 AM:
;C4~(Mz#az[
咁你又arm, 我又唔可以因為... [/quote]n&B.A#|m&j7s.o
$wB9my [S}CU
哈哈~個四眼仔話落車會蝕俾巴士公司ma~~
笑死我...架車咁大..唔like既~咪落下層law
從我主觀角度來睇~我可以話佢驚到唔敢郁lor~
佢而家係馬後炮ga喇...話玩個阿叔..呢d野...得佢自己講n{4Ut{S[,FC ]
從呢件事來睇..係應該點學會處理手法
而個四眼仔既手法就係忍 + o係"適當"時候加插一句L*Sz+c"^7H
就算好似佢咁講...佢真係玩個阿叔..俾人鬧既係你
個阿叔鬧得你...我諗個阿叔都唔mind出醜..
但自己俾人鬧就自討沒趣.. 先講果阿叔先拉8x5?/P;r$^0s0X$^P/xg
果個阿叔扮晒好講道理咁6c+gl@8L.^
講和要握手
家下香港係好潮既社會9@:Er`@wmk
邊會做咁既老土方法啊
既然鐻咁中意用咁既方法來處事既
大家大概都應該知道佢係咩人啦~~~~~~老土5W Kv5?$I$A(Q8p
返龜拉~~~~阿叔
EF#vo_5B0]*JI,e&y
講到後生仔啦
講真啦
睇佢衰樣都無料到拉
仲要上電台講野N&_ lM*]B"n,Q },@
好想要人地知佢係醒
個阿叔係懵既:tVt~c l^?
咁既人先蠢加傻仔啦
當時場景
阿叔講野的確大聲左\,qq`AB
你唔中意聽既
咪忍下囉{.`&hO[;C`hb
有人話
點忍啊 佢咁大聲 同埋係巴士到窩
!R+vP/Lb q
>>咁點解你忍屎又忍到
忍聲就忍唔到啊<<<
如果忍唔到 呢d就係好自私既人來既
做人一定有好既容忍度
.Ik+W"i2DE7P.v U"OB
阿叔係度吠C+U_}C1t+jQ
果條友仔一定要聽佢講既咩
望窗唔得嫁8kFv*J-m| dl4G(D
又要聽佢講野s3BM3IS~
m+E+u6^f9LI
如果佢係醒既*bo3V~c H U%[
就會用攻心計拉
正一傻仔~.q*yQ!VW/j jioe
正一鄉下伯iXB pP:sTj1sl
兩個真係(一淡擔) [quote]Originally posted by [i]babo[/i] at 2006-5-24 08:18 AM:
,kZ7[TV!J_4s5S
哈哈~個四眼仔話落車會蝕俾巴士公... [/quote]n_}k'Tz]`e%p
Z2vTqu|s/a
依條友仔,
仲要上電台吹水kb(^7B4bO(l3p
話自己點點點.............
4RW)s&@S6O.z
都傻既(l-V h:Tm
係人都知佢吹水啦 :nogood:
開頭果陣U4P9L OJoQ
DJ 都忍唔住笑 :D [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-24 08:34 AM:O m+L(}%\U K D2m{
先講果阿叔先拉P!J1z,{.JMJ
果個阿叔扮晒好講道... [/quote]
ZAFuv
冇鍺 ! :clap:C-@lq6F;\!l5OJ
條友咁把炮5EPNA*j5WtQ0NBy
又唔見佢係video 咁勁 ???
D!w-u:q:] A A
馬後炮友仔 加 巴士阿叔
簡直係絕配 :good: [quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-24 11:00 AM:5m$~1f(aO$S
依條友仔,,P |"t_RHW[;C/F9a*W
仲要上電台吹水*y+Z\P1Q3l[-L
話自己點點點.............
都傻既
係人都知佢吹水啦 :nogood:/{;t5fFg.C/Q
開頭果陣
DJ 都忍唔住笑 :D [/quote]
一個死剩把口既傻仔'iFpJ6a7v:`vB
原本都會有d覺得佢幾無辜(提人唔好咁大聲)E4Q@A;KV"O1a5r
但聽佢電台"輕佻"既語氣.Xh[D@%K!j-U]L-P-u
完全扣哂分...eE8kQw)a;h+P,K
一個sales仔(對唔住,唔係講其他做sales人士)!@Wj }(jt3w|
講埋d咁既事後話,
話唔定聽日亞叔有生意俾佢做
(我做老闆就會炒佢啦)
&tq\E_ G5i/D+dD M
開頭就死狗認錯vO Y x&p)I g_!]
最後知亞叔唔會打佢就講句`e/Y)N/Te
"他日會相見"&q:tc/GZ
又話之後"亞叔講電話細聲咗",NKg*qp7Dx#cJT
其實唔知有冇人可以confirm
(upload呢段片既人最清楚) 我只係覺得某些香港人無咩文化......9 年免費教育係多餘
個呀叔嘈and 大聲唔代表佢啱....個小朋友俾人插係多餘,應該一早call 警察.....要攪大佢..一係唔攪....一攪就有咁大玩咁大......唔係要d差佬黎做咩呀!!!! 其實呢件事係可以避免,我覺得巴士阿叔開始時都無諗住真係要小個4眼仔
頁:
[1]