娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cyrus_1985 發表於 2006-5-24 05:03 AM

對0靚仔比阿叔小的睇法

人人都話~係城中話題~我自己同朋友都覺得已經out左~$akg:J+?v'N6n
再整d 咩remix version , 咩 subtitle version 都係得過笑字,
9[#or&TxWhR 但聽完個段野之後/G Ms6v/p!h7GD,n
好明白~點解個阿叔會忍唔住要x佢WpN9GI7~lh3cg
我諗比左我或者你都會...x佢~(v}0~#u#\K
冇人諗下,由始至終都係個死0靚仔 撩人x佢~l7jA#M'KGR'XvAp
咁大個人...又要威,又要冇料到...><"...%aJ\ O H.n-P
咩野不咁受辱? |b q'f2N!\.A%cT
老實講....你估方死...電台會比錢佢請佢開show 呀~?^7_4H%Y$PCZ [(G^
佢上得去就即係對當日件事不滿...講得自己冇錯...
u y$~ ]*? pTi 有人可能會話~佢都真係要承受好大壓力, 叫他如何面對家人,朋友...
w:c1Zf{ n 以為又點搭巴士~....咁大陰影!!!!!!!!!!!
$OC5Q8?"qe[a {0wBa/Wd
但0係呢個時間, 佢...佢竟然上電台~"發表感受"
9J1djzi8au}&Z+P 態度仲咁xx tim~!!!!!! 有人會可憐佢咩?+HlA| r?:fz
(L5n[y{e H3sO
我覺得個死0靚仔由始至終都係抵比人x 的,
~(i:q+i'O9Dt 最重點係...事情係由佢自己愈搞愈大的...
t+Qr.h(B M$@y 不是阿叔~!!%H/X\ D3N { sMA^

sk hp#uO |ZKU/i 之前有位brother 講得好arm, 真的是反智...
Ho4X'~)@Lq 就好似之前有某某明星走光,被人非禮, 強姦....好多好多野!!!E.GS7`%mQ
同 atv 徐步高--百萬富翁 事件...都顯得 香港 傳媒已經 去到 唔只冇得救, 而係不知所謂的地步...+r5rM+vqM0b4O/B

1{%E\Tl9uB1I 新聞精神, 新聞價值何在?o!{&t1ZZH
/v8Ey[)q
香港人就係咁鍾意睇人衰一睇人點仆街.........W+O\l{ CXi}!q$a
天性如此.,..無計

cwleung1988 發表於 2006-5-24 07:38 AM

你又知係個o靚仔撩人?(I0xK3_9{(uF
你冇啦啦又會唔會去撩人呀?f]sg2J5j h
事出必有因..唔好甘主觀去幫佢定左個答案先...
~p/\ ~#Xq'v p h VH-A ^Ah h*}z
p.s 佢完完全全係一個超級馬後炮...UoY4g9C0uBBJE$J q vy
唔駛理佢係電台講d咩....

cyrus_1985 發表於 2006-5-24 08:00 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-24 07:38:+qE/NIOV[Z:o
你又知係個o靚仔撩人?
2Z6p\'J6LJ h 你冇啦啦又會... [/quote] r j#s l d2z8EM,E b

u1N4U1? ]}*r0M T ^ 咁你又arm, 我又唔可以因為個o靚仔 乞人憎,所以幫晒阿叔ge~:D
Zv$HVnayU 不過比在我一定由頭到未都唔出聲, 一係講句sorry 就唔兇聲~ HTVeb,S]|bE
最好gei 方法 就係”落車”~唔理佢~...
:g@6D}usfA,k
.p9`#Z,B;_pw 人人都話先撩野賤,打死無怨:eek:,但我覺得雙方都有責任~ge~
.Y*J _} ^,ih btw,個叔其實都幾cute呀~講野仲幾有point~
Y-IC$j'e$x5_ 對中國粗口gei 演繹都好淋漓盡致~姐~^^~"keke
cl0U N@l@&dt
{)o4l|'u 不過佢對"警告"呢2個字就太敏感 lo~hahaha~:P

babo 發表於 2006-5-24 08:18 AM

[quote]Originally posted by [i]cyrus_1985[/i] at 2006-5-24 08:00 AM:
b{x0ntTt7BLx@ ;C4~(Mz#az[

~'J}&@D h@)^ 咁你又arm, 我又唔可以因為... [/quote]n&B.A#|m&j7s.o
$wB9my [S}CU
哈哈~個四眼仔話落車會蝕俾巴士公司ma~~
P7F!v^;p,G9Au 笑死我...架車咁大..唔like既~咪落下層law
G%}(rq0E'r A4zk 從我主觀角度來睇~我可以話佢驚到唔敢郁lor~
'm J9q;o,o#f Pk5u 佢而家係馬後炮ga喇...話玩個阿叔..呢d野...得佢自己講n{4Ut{S[,FC ]
從呢件事來睇..係應該點學會處理手法
G/\5^ Zt$^6[+_2TL 而個四眼仔既手法就係忍 + o係"適當"時候加插一句L*Sz+c"^7H
就算好似佢咁講...佢真係玩個阿叔..俾人鬧既係你
6\CsX'Z"^+x 個阿叔鬧得你...我諗個阿叔都唔mind出醜..
3E-Jm8]_;LQ7XD'u 但自己俾人鬧就自討沒趣..

cgdmzlam 發表於 2006-5-24 08:34 AM

先講果阿叔先拉8x5?/P;r$^0s0X$^P/xg
果個阿叔扮晒好講道理咁6c+gl @8L.^
講和要握手
4a.d?4q_b!Q 家下香港係好潮既社會9@:Er`@w mk
邊會做咁既老土方法啊
-xM;}/P2|wf 既然鐻咁中意用咁既方法來處事既
^3?-geZ:` AC 大家大概都應該知道佢係咩人啦~~~~~~老土5WKv5?$I$A(Q8p
返龜拉~~~~阿叔
7x's d7q:wM"k ]5Z EF#vo_5B0]*JI,e&y
講到後生仔啦
7p+O}| K$S 講真啦
5y;{ oz,_2u$iqA 睇佢衰樣都無料到拉
K}9r;v'ua 仲要上電台講野N&_ l M*]B"n,Q },@
好想要人地知佢係醒
1d)MBl4w5K f 個阿叔係懵既:tVt ~c l^?
咁既人先蠢加傻仔啦
w*p2{ @)CQ e
)^ ]Adj?&s&` 當時場景
A-r"ev2Tt;\5t;X0o b3z 阿叔講野的確大聲左\,qq`AB
你唔中意聽既
HU,{3FjE 咪忍下囉{.`&hO [;C`hb
有人話
-b!n k&[ Y*Sw 點忍啊 佢咁大聲  同埋係巴士到窩
'|-S%d-O/A/?D7R,r1|#l !R+v P/L b q
>>咁點解你忍屎又忍到
{ ?R+n}{)b mf?#U      忍聲就忍唔到啊<<<
.Pw+q!eS`
$RZ i+K6`L 如果忍唔到  呢d就係好自私既人來既
%}$Y B {!_j0S6[ t 做人一定有好既容忍度
B$O"w&Wr P0d3z\ .Ik+W"i2DE7P.v U"OB
阿叔係度吠C+U_}C1t+jQ
果條友仔一定要聽佢講既咩
[ V&d,pp)L'@ 望窗唔得嫁8kFv*J-m|dl4G(D
又要聽佢講野s3BM3I S~
m+E+u6^f9LI
如果佢係醒既*bo3V~c H U%[
就會用攻心計拉
j,Go\1Kk,M 正一傻仔 ~.q*y Q!VW/j jio e
正一鄉下伯iXB pP:sTj1s l
兩個真係(一淡擔)

homan~ 發表於 2006-5-24 11:00 AM

[quote]Originally posted by [i]babo[/i] at 2006-5-24 08:18 AM:
+^ w&\*h%d
U!qA q5y@4O pS'j ,kZ7[ TV!J_4s5S
哈哈~個四眼仔話落車會蝕俾巴士公... [/quote]n_}k'Tz]`e%p
Z2vTqu |s/a
依條友仔,
r:wm hwM*B| 仲要上電台吹水kb(^7B4bO(l3p

f-q#jyJ ?R 話自己點點點.............
r*D)\~m+| 4RW)s&@S6O.z
都傻既(l-Vh:Tm
係人都知佢吹水啦 :nogood:
!n.cVHWQ*iZ
ue me?Xa&K 開頭果陣U4P9L O JoQ
DJ 都忍唔住笑 :D

homan~ 發表於 2006-5-24 11:02 AM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-5-24 08:34 AM:Om+L(}%\U K D2m{
先講果阿叔先拉P!J1z,{.JMJ
果個阿叔扮晒好講道... [/quote]
i"m1F$qm,I j#q0~ ZAFuv
冇鍺 ! :clap:C-@lq6F;\!l5OJ

M+OY^VD| ZO 條友咁把炮5EPNA*j5WtQ0NBy
又唔見佢係video 咁勁 ???
sHQ6W7_'m%_r&D~;r4j D!w-u:q:] A A
馬後炮友仔 加 巴士阿叔
E b!M0?r(Q W#J~3v\ 簡直係絕配 :good:

hung414 發表於 2006-5-24 11:33 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-24 11:00 AM:5m$~1f(aO$S

1V DuA)p}2} 依條友仔,,P |"t _RHW[;C/F9a*W
仲要上電台吹水*y+Z\P1Q3l[-L
話自己點點點.............
t0sAN E
|0H-~k+q 都傻既
$l|Q KP{b ~'G@ 係人都知佢吹水啦 :nogood:/{;t5fFg.C/Q
開頭果陣
:n5ueX%b,}] DJ 都忍唔住笑 :D [/quote]
#Rsb*V F'b$B2C
lP)cj_:n1np L_ 一個死剩把口既傻仔'iFpJ6a7v:`v B
原本都會有d覺得佢幾無辜(提人唔好咁大聲)E4Q@A;KV"O1a5r
但聽佢電台"輕佻"既語氣.Xh[D@%K!j-U]L-P-u
完全扣哂分...eE8k Qw)a;h+P,K
一個sales仔(對唔住,唔係講其他做sales人士)!@ Wj }(jt3w|
講埋d咁既事後話,
h3BOR8hg(\5UjZ 話唔定聽日亞叔有生意俾佢做
(m$]4Mf[9{y6~L (我做老闆就會炒佢啦)
MJ f2]q ry &tq\ E_ G5i/D+dD M
開頭就死狗認錯vO Y x&p)I g_!]
最後知亞叔唔會打佢就講句`e/Y)N/Te
"他日會相見"&q:tc/GZ
又話之後"亞叔講電話細聲咗",NK g*qp7Dx#cJ T
其實唔知有冇人可以confirm
(?$Dc a;wPv (upload呢段片既人最清楚)

vcent 發表於 2006-5-24 03:46 PM

我只係覺得某些香港人無咩文化......9 年免費教育係多餘
aBT%hA|%w 個呀叔嘈and 大聲唔代表佢啱....個小朋友俾人插係多餘,應該一早call 警察.....要攪大佢..一係唔攪....一攪就有咁大玩咁大......唔係要d差佬黎做咩呀!!!!

LU 發表於 2006-5-28 02:25 PM

其實呢件事係可以避免,我覺得巴士阿叔開始時都無諗住真係要小個4眼仔

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.