巴士呀叔最新mv
[url]http://www.youtube.com/watch?v=G[/url] ... ex=0&playnext=12LC&Ug6c%uve
&{!Z*wX*v{!C
:good: broken link [url=http://www.youtube.com/watch?v=GzbdsdLEEb0&feature=PlayList&p=1A1A59882B966F19&index=0&playnext=1]http://www.youtube.com/watch?v=GzbdsdLEEb0&feature=PlayList&p=1A1A59882B966F19&index=0&playnext=1[/url]
呢個先啱!!
給阿義叔(四眼後生仔心聲) wkakakakakkakakakakakakakka! [url]http://www.youtube.com/results?search=+%E5%B7%B4%E5%A3%AB%E9%98%BF%E5%8F%94&search_type=search_videos&search=Search[/url]
$G``!FM]+qv
lol wakakakakakakakakak 唔爭在post埋歌詞俾大家一齊跟住唱喇~K7_4?u ?*v5{h
給阿義叔(四眼後生仔心聲) z0^c q5s
QY-E4g;\?a
給阿義叔 若你冇人話你知
上youtube睇番至知 段o野load o左一億次)mll4Q+VeNv)e ^6y
68X 盡情鬧我 屌呀屌屌我老母
你實際 柒到hihi兼低智
y-h^C.@hy
被我拍一次 就要屌一次
仲要即刻伸手指 叫我落車番屋企 1DU(RbNB
受慣老闆氣 唔會屌番你
但你鳩up好多工作壓力
搵我囉彩兼出氣
解決未先 被你訓示了三聲-Z:s*W#vkaNn(T,wW)_
要屈鳩我道個歉 仲要渣渣手一次
話你知 有緣下次 D3})o#P2qx"B-o:W
俾我o係公共廁所再會你
你願隻dup講我知 yeahHrKA'Xddyx
*真冇藥醫 華人粗口的大師
當對住你 理論有乜意思1e*b8u/| H!o
'x'WSj hBO/AJ
晒氣啦阿叔扮乜正義 2JN"E,N0U8]Ox
乘客都 唔願理 -T"D3m0\Tu0e
卻有一個手機 "w?[*W Mw
大大條道理俾有心之人偷偷拍下你
"z]\[k J+x zP
屌呀屌呀屌並非冇害
成街細路 狂學你
更有一眾DJ VH:t%B0yenh
高登人天天恥笑 幅幅圖見到我共你
我咁出名多得你 多得你*
被阿叔屈機 幸有那手機
除了恭喜都不知要說句甚麼恭喜
柒到冇得比 朋友怕o左你
仲要天天番工都有壓力 搵佢傾偈side鳩氣 thc bro !!
ge8fpB~'z
好得意........./u db c q
4j%GpJ/D&ig+Z
借問真係高登既人做架 ? :D [quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-25 10:16 AM:!Q/X5MG"wc;U)rhR
thc bro !!?](|+crs
好得意.........
借問真係高登既人做架 ? :D [/quote]
係=.= d人真係可以無聊郅極點........ d人好得閒......
頁:
[1]