娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 詹瑞文好笑咩? 點解我唔覺?
約望保祿
發表於 2006-5-27 02:11 AM
詹瑞文好笑咩? 點解我唔覺?
我覺得佢同張衛健差唔多,以為自己好好笑,其實悶到嘔。
feVg kU
!QN^&@8N6TB
點解張衛健系香港紅極都紅唔起?因為觀眾向佢投左否定票,佢仲以為自己好幽默。
B lE+u }C.Ny
w+`2qPxE g5G
我唔明點解詹瑞文開SHOW會有人買飛,香港人系咪太無聊? 咩狗屎垃圾開SHOW都有人去睇,一陣搞到詹瑞文又以為自己好掂,其實系媒體記者煲水。D媒體最鍾意捧D人上天,然後將人掟落山崖。呢類受害人屢見不鮮,好似關淑儀、林憶蓮、周慧敏、汪明荃、鄭欣宜、太極、草蜢、bluejeans、梁漢文、許志安、蘇永康、梅艷芳、張國榮…………