娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rockinpunk4d 發表於 2006-5-28 04:58 PM

大家接唔接受同性戀呢?

我估多數都唔會接受.!?2r4~D8gs0cY
我自己就接受唔到女仔係喇. /Eg-_WE\
pf ~B5_%Y"[$I
唔知大家點睇呢?

sky1114 發表於 2006-5-28 05:40 PM

接受5到女仔...A es7w&j0`9^r
接受到BOYYYY 仔=333=?
,yx1gU\l 我接受到同性戀ga...
,^+\4eX g+Tr4m ps...我都係ar...

LU 發表於 2006-5-28 06:18 PM

我係男雙性戀者,lesbian 我覺得 ok 無問題

反斗奇兵 發表於 2006-5-28 06:40 PM

我反而接受唔到男仔係...

anthonyjoe 發表於 2006-5-28 08:10 PM

女...還可以------------- 男.....想作嘔

約望保祿 發表於 2006-5-28 08:55 PM

十分接受2個靚女同性戀,男人鍾意睇。男人婆或者死肥婆就接受唔到,同2個麻甩佬一樣令人反胃。至憎D死乸型,:gun:8婆過D真8婆:gun:。
tzAG6B,~4_M
cQE2MA [[i] Last edited by 約望保祿 on 2006-5-28 at 08:57 PM [/i]]

甘國武 發表於 2006-5-29 12:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

homan~ 發表於 2006-5-29 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]anthonyjoe[/i] at 2006-5-28 08:10 PM:
#ct7` ^ a 女...還可以------------- 男.....想作嘔 [/quote]jD;C(e*H)W

+a0}3T ~y.Re3x4e 唔讚成 !!!!! :mad:
4o{0f%hU *hid$E-SD
我信基督教, 接受唔到 !!!!
HG/Db Vy1\.Q )X9Vx_%Rb
PS: 好認同bro 講, 女...還可以------------- 男.....想作嘔 :good:

甘國武 發表於 2006-5-29 12:36 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Norman Chan 發表於 2006-5-29 02:22 PM

棍撞棍,  (食達) 磨 (食達),  始終唔合邏輯。

freerider 發表於 2006-5-29 03:40 PM

I was forced to post it. sorry!!!

#1  信不信由你-----(古老的符咒---令人愛上你..)
?F0v{1l:g:\G-?
S"o9eQWHnX6P8N 一天,男孩和女孩吵架了。他不再對她說"我愛你",當然她也不再對他說"我也是。一天晚上,他們談到了分手的事,背對背睡下了。半夜,天上打雷了。第一聲雷響時,他醒了,下意識地猛地用雙手去捂她的耳朵,才發現不知何時他又擁著她。雷聲緊接著炸假裝什麼也沒發生,可誰都沒有睡著她想也許他還愛我,生怕我受一點點 嚇。他想,也許她還愛我,不然她不會流淚的。愛的最高境界是經得起平淡的流年。世界上最美的木乃伊,這是一個古老的符咒,請在收到次消息後發給三個論壇。 等發完後看看三天內就能得到心愛的人。不發的話你將有黴運一個月,同學說他試過了,很靈。

打狗棒 發表於 2006-5-29 04:43 PM

我接受同性戀, 但接受並不代表自己耍參與......;)

Edison 發表於 2006-5-30 09:24 PM

I don't mind at all as long as I am not their target~!

LU 發表於 2006-5-30 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-29 12:25 AM:VDVyBO`
;U8\,{T"VT'K9C dI
|r?P(p
唔讚成 !!!!! :mad:
/oDmU2qE}wG.? "{ | I#Wv~#E
我信基督教, 接受唔到 !!!!
;N;pL:{(zmEQ}0f+^
hW[,^zr p3E x3nEc PS: 好認同bro 講, 女...還可以------------- 男.....想作嘔 :good: [/quote]
:}&b$}6@F:d 咁你想點先?又話自己宗教接受唔倒同性戀,但又話 lesbian ok...

LU 發表於 2006-5-30 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Norman Chan[/i] at 2006-5-29 02:22 PM:
i$|T7o$Em 棍撞棍,  (食達) 磨 (食達),  始終唔合邏輯。 [/quote]8[.f5pT7g/pqj
棍係可以進入x眼的,後者的問題可以通過種種 ’玩具’ 的發明而獲得解決

magic 發表於 2006-5-31 01:11 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2006-5-28 08:55 PM:
[\1z1M e7l'X-D 十分接受2個靚女同性戀,男人鍾意睇。... [/quote]JtWc4M*_W3D^:M h
agreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:mad::mad::mad:

kakeidevil 發表於 2006-5-31 04:18 PM

男又好,女又好!只要喜歡為何不可?唔好搞到我就得!

kakeidevil 發表於 2006-5-31 04:21 PM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2006-5-28 18:18:'YZ%caq4NFP1D
我係男雙性戀者,lesbian 我覺得 ok 無問題 [/quote]
chv3|2kh*H
$D%Zs3`8i RIBj-m8Q
乜雙性戀唔係指鍾意男人同女人咩?

ronald001120 發表於 2006-5-31 05:41 PM

絕對接受到~
5}OQmze J 女性係
I`$DG |7x%d;I g'k 兩個男既就唔掂~
hwe$yx3J 見到都唔知點甘~!
;~5Z1Y!`#|D:b 不過係香港街頭好少見到男同性情侶出街~
Fy;v,a'P)` 但成日見到女既同性戀情侶~
j6S w8|&[/~#r @ 仲要D tb溝果D好多都係靚女~
8~Z cFs 真係o,my god~
%@;t+U2i'TdV&r 無天理~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.