娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 05:31 PM

想發達,一定跟住我的決定--------多哥

剛剛在馬會投注網,用了100蚊, I;\5q%S6L

4JE9n r[8K 買[size=6]多哥[/size]贏得今屆World Cup,
.tBD#tn |`PT:m ;T)E&a:b"e P1Q0B&x
1 vs.500
9B0a[){:y1D2v Fz,n_fI F#OJ.X;Rq
[u][b]原因:[/b][/u] Ea4fsm W'K:{'N-j
&|U z WF9~i~
1)多哥,即是多士哥,多入球,好名.
H'G.Tv6X -q*Ya/t)O,bG*t
2)球星如雲:艾迪巴約(英格蘭阿仙奴) 卡達(法國索察) v0MM"K-d aLT0d
施拿亞(蘇黎世年青人) 羅馬奧(法國洛昂) 舒列夫托尼(法國梅斯) 麥馬(多哥Kpalime)
2CTmYmJ5v&he 阿沙雲奴(伯爾尼小男孩) 阿巴路(無球會) 阿特奧迪伊(比利時洛格倫) 尼邦比(比利時梅斯干) *A3V b6LcY
阿加沙(梅斯)
UD IEg9a-^\+e s V
b0x/R+ak0q2lhc vI 3)個個黑黑實實,睇得兼嚇得,勁. SH2I#@GZ;HISU
oO*U*L9|.N z6]
4)國家窮,人,自然志向大,為求表現,一定全力搏盡,分分鐘有幾個[color=Red]紅牌[/color].
$f"h*s\ ? Vqb%U Ws+X
[u][b]往績[/b][/u]+y_J]*b['S\
成立年份:1960 城市:盧美
2I)X-JN#k5G 球場:- 網址:[url]http://www.ftf-enligne.tg[/url] A)Dtb+}O'D:R*R yeRu
球會歷來榮譽:
A"VE%J!y:hbN ※球隊歷來榮譽:`H#P;le }t(P
-不詳
zG'],l0p ※晉身世界盃決賽周次數:1次(2006)@8_ NU-F.E(@m#F
※世界盃最佳成績:-
gq?5?5pI3T ※現時世界排名:第54名 ,U*Q2e8](f4\Ii
5aYb"J9e4u
主力球員:艾迪巴約(摩納哥)有「新簡奴」之稱的他外圍賽攻入10球。 .{B2^TKJ7zMC%R5B

zk#d2T Sz9K [img]http://soccer.mingpao.com/dat/WorldCup/20060526/tog.gif[/img]
gq*~3q?Jgu.Q [img]http://soccer.mingpao.com/dat/WorldCup/20060526/71050285.gif[/img]
by:K+y:b
8kF,J5Vz/m"[ 我的投注經歷,[color=Red]多哥[/color],don't make me disappointed. w2}u2`)S WR3O!r
  [URL=http://img144.imagevenue.com/img.php?loc=loc210&image=15021_win.jpg][IMG]http://img144.imagevenue.com/loc210/th_15021_win.jpg[/IMG][/URL]
Hj!U/g k/V [u][b]我對賽果的分析[/b][/u]
'EI"f;M `Tf 日期 時間 球隊 球場
5w0?Q[&Y 13/6/2006 21:00 南韓 對 多哥 法蘭克福 (多哥贏2:0):z.d x*W!N7u)}
19/6/2006 21:00 多哥 對 瑞士 多蒙特 (多哥贏3:1)
m.u#L dP uA1H 24/6/2006 03:00 多哥 對 法國 科隆 (多哥贏2:0)
8oK.VS#r*V/n [color=Red]*多哥係真正黑鬼,法國佬的黑鬼,實俾佢地打低[/color]#R }WO G&O

Ud8h(@ y&DM/Z"x [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-5-28 at 08:12 PM [/i]]

brightman 發表於 2006-5-28 05:35 PM

很有趣的見解

打狗棒 發表於 2006-5-28 05:36 PM

[color=Green][size=5]我代馬會多謝你的$500[/size][/color]:D:D:D

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 05:38 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-28 05:36 PM:8wI6G\n&\
[color=Green][size=5]我代馬會多謝你的$500[/size][/color]:D:D:D [/quote]
qE? xq6\ n
\a Q(DU!x k,o\ST?h nT
我信,希望在人間,多哥,唔會令我失望,等住看.....:D

kuchi 發表於 2006-5-28 06:00 PM

我都睇好多哥,但我諗冠軍就唔得啦...8強止步J1M,M"D,MA4|d{ a(K

Z(K6m!}6p 仲有..你嘅見解真係好特別Rm't#sip8s:S
多哥就等於多士哥
i}u8SJQ:Ga o甘樣加多一個字, 其他隊可以改名添'J[I"|k7kK2L
:fight::fight::fight:

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 06:03 PM

[quote]Originally posted by [i]kuchi[/i] at 2006-5-28 06:00 PM:
)s8k%TW_n)|4c 我都睇好多哥,但我諗冠軍就唔得啦...8強止步y|u,tc)Pu`

[ ysE n 仲有..你嘅見解真係好特別
jI JD&_5{U-k 多哥就等於多士哥
{r%BP| o甘樣加多一個字, 其他隊可以改名添B,cI0EnW7] zK.w
:fight::fight::fight: [/quote]
f Sr?2z&Uywi5F Ha8`ir H&P
黒鬼,實力勁丫,歐洲及南美球隊,實俾佢地嚇到射尿......

adamjacky123 發表於 2006-5-28 06:08 PM

.............................= =我都買左一舊水葡萄牙,20倍........... V~QmKV j
LO*NrJ:`
買多哥不如千里達.........一樣個個黑鬼,又窮,1000倍,有得博ga....一中中10萬銀....

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 06:12 PM

[quote]Originally posted by [i]adamjacky123[/i] at 2006-5-28 06:08 PM:CZLg j%_+fe%`
.............................= =我都買左一舊水葡萄牙,20倍...........R&u-`*A^dN$[4Y
y'Jnl$c1`4wJg
買多哥不如千里達.........一樣個個黑鬼,又窮,1000倍,有得博ga....一中中10萬銀.... [/quote]6J%D"T,A0G}
t o{ W f
9Y,sa2sB y t `
窮得濟,冇米落肚,機會不大.....

garyfong0516 發表於 2006-5-28 07:00 PM

買十蚊德國.....望搭沈船...
I*n[DJ,efe 到時英格蘭就有望冠軍la

austin666 發表於 2006-5-28 07:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 07:33 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-28 07:31 PM:
]8|K KYc3TI 你有冇做"吐鄧"先..... [/quote]`x f%p%_SZag(I
6@L a] ^$ZD+d
人,要向前望,e#s r!TJ-W:r#J
1h y5is_^&bZ*Z
買得多哥,必做一哥.

bigfish 發表於 2006-5-28 07:45 PM

贏左先得五萬, 不如買大d, 咁先有得發達

bigfish 發表於 2006-5-28 07:46 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-5-28 05:38 PM:
&V pPFSz)j2Y 2dy;K#j {
yL&`1U h]F I!}y
Iq*}O s7}RV7\
我信,希望在人間,多哥,唔會令我失望,等住看.....:D [/quote]
*\k.P}-Cxu(K Y']@ 贏南韓同瑞士都仲得 geh, 出到線都仲要對西班牙, 十六強止步 la

kwajc 發表於 2006-5-28 07:59 PM

[quote]Originally posted by [i]garyfong0516[/i] at 2006-5-28 07:00 PM:
rq$v&VM*Z%u1\ 買十蚊德國.....望搭沈船...
|6[%J0DU^X-W&G 到時英格蘭就有望冠軍la [/quote]
VZ I!R3`6Emb 好!!!!!!!! 哈......)z(t[lQ bA
支持英格蘭!!!!!!!!!!!1

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 08:07 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-5-28 07:46 PM:$]e;HRJzz
*O)K_!G(b S
贏南韓同瑞士都仲得 geh, 出到線都仲要對西班牙, 十六強止步 la [/quote]
;I C6p_,` 3OW'l(|!Sz{7pT$\
西班牙,名就大,波皮(指World Cup)都未模過,1~P3M{;m*BB1BY
p p,A%`-nDw
多哥球員放條大直線,都走贏佢吔哪.

giggschan999 發表於 2006-5-28 08:50 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-5-28 08:07 PM:G1biN4xt7v OzX6bv%s

Y q/z\!b h*S
7V wUn)VlU(U!}+T? 西班牙,名就大,波皮(指World Cup)都未模過,2eHb.Z3Unx f9} s

m"Y]$X?hg$q 多哥球員放條大直線,都走贏佢吔哪. [/quote]
5o/|V;y J4O2R e'tx 9aGg0QV CS[F-h
g^}K;Xf-f `

u AQ(F9A{O 你睇下西班牙個d咩人............................
*v8^#~ kg^4^4z
Wn nNw,u$CuS 你咁買不如去買""阿迪巴約""做神射好過啦=w=.........哈......Zt~3C6Dq:RJA:Ms
XJ s-eWC%b
球星多=.=...有一個連球會都冇踢=.=.....o$c%PnOjBqw

e&^W3g'~O*xh 叫李健和轉籍去幫下佢地好過=w=

homan~ 發表於 2006-5-29 12:33 AM

一踢世盃就羅世界盃 ?! :lol:t` ^&]+Dlg0q6n F
G&Vg5Z6V7n,g
破埋歷史 ............kXR Q0X;aL e

b2G&SR+ye5w]X 羅到既話,,sraeOB#n
國際足協破埋例俾佢永久保存果盃tim :lol:

netharmon 發表於 2006-5-29 12:56 AM

齌睇你個名都知你一定會發啦

JerryLee 發表於 2006-5-29 02:00 AM

我代馬會多謝你的$500  too

giggschan999 發表於 2006-5-30 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-5-28 07:33 PM:
)E7y\KUr upM E He/l"_'`_F
5q1@8uNZS
人,要向前望,w!y4e%nIJZ
aF5A2Qr%{!f*T
買得多哥,必做一哥. [/quote])Rc-o)n3GQ

s,P@(i(]Rq
}-A#ubK6FZb *R"TD6Tps h/T

Bw#X [B8jq
VRlQ/^
-g&t#m{f j
m(Wz:B8F'\
1z:s/_$E.r,t4g/O 買得多哥,一定輸波

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.