娛樂滿紛 26FUN's Archiver

瑞比 發表於 2006-5-30 01:17 AM

信你一成,雙目失明D+r]Qh)Cb
:good:

bigfish 發表於 2006-6-3 05:53 AM

多士哥對住弱旅都入得一粒咋喎

pigcat 發表於 2006-6-3 10:05 AM

勁係勁..但係人地仲勁..
n/M%V6Q6l$nT 相信離目標仍然有段距離..

小强 發表於 2006-6-3 02:54 PM

If Togo win WC, Bookies will win $$$$$

JerryLee 發表於 2006-6-5 11:54 PM

足球唔系靠體能 走得快有用
O[7xM@E %{JA6HoV;D
唔識入波 無技術一樣收皮B/C1@M}I0k FG e

W1b5\3]O2? 我想你不如買幾百文六合彩重易中啦

pangpang2066 發表於 2006-6-6 10:45 AM

發達? 買$100 收 $50000 就發? :P:P
jkC cB~x 如果 多哥 冠軍, 不如買大d. ?
wpk8{aD&z ~ 4年先有一次機會, 跟據我保守既建議, 如果你4年每日用$10 買多哥, 中左就有$5000收入, 真係可以環遊世界.:kicking:
+L&V:b`0mCG 你既投注額應該係: $10 * ( 365 *4 +1) =  $14610 , 因為有閏年:naughty:
-oyBi0Q3t 你就可以一次過收: $14610 * 500 = $7,305,000
0}?8g!h$l LS 咁都唔止, 因為已經一次拎晒d $, 唔係一日一日咁拎, 你可以用呢d 錢再去搵$既能力大左, (你諗下 如果一日一日收$5000, 你有排都唔可以炒樓, 起碼少左一個方法), 就算你唔投資高風險, 放銀行你都有$ earning. W+jL)IS#}
保守估計一年可增長8%, 你就又多左 差唔多 1/3 既錢.:clap:fs,D0|J b

3X9EI*gUm 呢d數, 你應該識計,所以我精神上一定支持你.Q+ufNZ i\%~$}
如果未有本金, 可以用你獨特既見解去同銀行傾借錢..5BX0F{&sw
同佢講你識借用 股票上 相反理論 去買波, 當大家都買你就唔買, 當大家唔要, 你就要, 好野!!!6tvk*m6tg/^N^U
:good:
"j/|:] PJ.}gc {.A9L7})`I H:z
仲有, 不如好似d 報紙咁, 如果自己買左既 就scan 同 post 張飛上黎大家分享(不過唔好俾人睇到張野邊同底下既code,只睇買0個條既內容), 好唔好??)j4{%l3Q'|k+Y*HF

,?,m(h/\kX [[i] Last edited by pangpang2066 on 2006-6-6 at 10:55 AM [/i]]

新經濟學巨人 發表於 2006-6-13 07:34 PM

[size=6]好慘丫,多哥教頭[color=Red]冇糧出[/color],傳聞失跡左丫,SX(?#m\f)Q
]i#_6k:[iz$rtI*p
大家救救-------------------多哥啦:cry::cry: `e$??HTR b!z

0Q2c sO^j 頭先我食飯時,亞媽罵我:衰仔,買多哥贏world cup,都唔將果一百蚊'u9baXIW|,Q@
益我,你明將果[color=Red]一百蚊踏落海[/color]啫.....
1Eh.T)M7K'O"Q 又俾亞媽scold(k o+aw S;{!D/Z
[/size]'Du m n3qi#o

8Xrxi'LQ:o6j [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-13 at 09:53 PM [/i]]

76 發表於 2006-6-13 11:44 PM

輸左lu~~1:2

新經濟學巨人 發表於 2006-6-13 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]76[/i] at 2006-6-13 11:44 PM:
v6x uB9V d3Bn 輸左lu~~1:2 [/quote]3h Mt#G,{-xQHU
^Xs2\[(Xt
我想提早surrender,寫信俾馬會,希望可以八折refund俾小弟.:D:D

ckyckk 發表於 2006-6-14 12:04 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-13 11:50 PM:
#m0x9H4Qm%c{ m j A F ju+s
XYd!\4Q}/F P.I
我想提早surrender,寫信俾馬會,希望可以八折refund俾小弟.:D:D [/quote] afv+E [9}}r

yWj)@;s,k 仲有兩場喎~或者佢地踢得好神呢,仲有chance仲有chanceq9q oap0Hs
:good::good::good:

tony1000 發表於 2006-6-14 12:48 AM

:D:D:D

打狗棒 發表於 2006-6-14 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2006-5-30 01:17:
B9qvx*l3[xp 信你一成,雙目失明BA2D_(j;e
:good: [/quote]
,L,Zk,R#w? :lol::lol::lol::D:D:D

Fai~ 發表於 2006-6-14 01:35 AM

唔係呀~~&|6s3Dl/ide
多哥wo~#[;ELen}*O'b:T
你玩呀~

bigfish 發表於 2006-6-14 05:55 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-13 11:50 PM:[*u!mlc;A.{
%T1@v-J)b5y
Pik.c2H6sc+T
我想提早surrender,寫信俾馬會,希望可以八折refund俾小弟.:D:D [/quote]
;X2Zhr7KE a'^7B1Z 記住 post 封信出來喎:D:D

發表於 2006-6-15 08:17 PM

第一場多哥就打少個(哥)...
J[q2hvX_ J{xHET:Oc
[[i] Last edited by 奇 on 2006-6-15 at 08:19 PM [/i]]

鰲。拜 發表於 2006-6-15 08:44 PM

唔係好明啫...

kakeidevil 發表於 2006-6-15 09:13 PM

發達?發夢就有你份!:D

marcus_cch123 發表於 2006-6-15 09:22 PM

支持英格蘭!!!!!!!!!!!

HidE 發表於 2006-6-19 08:14 PM

有個豆雞既-口-"

net169 發表於 2006-6-20 12:12 AM

你已衰了兩關...................你亞媽實小硬你.............

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.