娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ksupjai 發表於 2006-6-23 06:00 PM

[color=Red][size=5]去你奶奶的! 全部都是無膽鬼!!![/size][/color]
SmG._6_U8r/Y3@L m~5s/A:K[
QG#W w.cwO$P
好!!
9N,Q#F { `;U5D'`j7S 多哥就多哥! 我跟您買一舊水多哥!!!
3un2{!D Z;|+WC c g 6p'~HX:\*Fc\w
祝我地好運!
Ur:r'ac:U_ &T;@%z3qi
:angry::angry::angry:
#Qf sEEi ma)u)M] R @
(p.s.有危必有機! 黑鬼必勝!!!)

flash_2006 發表於 2006-6-23 07:13 PM

[quote]Originally posted by [i]ksupjai[/i] at 2006-6-23 06:00 PM:
3h&K[k8T;W [color=Red][size=5]去你奶奶的! 全部... [/quote]_c|VS#w,h XD&?
多哥已經出左局, 仲點攞冠軍:confused:

發表於 2006-6-23 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]flash_2006[/i] at 2006-6-23 07:13 PM:`h~0F K%va
_s^ s,` A6`s
多哥已經出左局, 仲點攞冠軍:confused: [/quote]
!EV?!n [ 人地要賭$落海由得佢啦:P

zz1988 發表於 2006-6-23 09:36 PM

haha....let's c tonight whether it can win..

kyo 發表於 2006-6-25 01:20 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-5-28 05:38 PM:+c,v|]5~!C t~r/_

@4aIvc;Kd
k U8nC q9m ` nZ:yJ
我信,希望在人間,多哥,唔會令我失望,等住看.....:D [/quote]
6Z.Y i a8vl K:a8u{U#\} t
.x2CfZ$r8^ DF'A#\
RQQi6?}l
人間無希望:dev:

76 發表於 2006-6-25 03:14 PM

閣下簡直係明燈

bigfish 發表於 2006-6-25 05:52 PM

好彩你冇買英格蘭wA9t k$Ioce
我買左英格蘭, 想發達就跟我 la

發表於 2006-6-25 07:47 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-6-25 05:52 PM:w0a4e(x/d1vG6n
好彩你冇買英格蘭
[ Xjti/G 我買左英格蘭, 想發達就跟我 la [/quote]
+I r9hax$s!w 跟你買....$1:sleep:

no.21 發表於 2006-6-26 04:25 PM

我買左德國~~~~~~~~~!

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.