娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 05:31 PM

想發達,一定跟住我的決定--------多哥

剛剛在馬會投注網,用了100蚊,
Y4}Xx)rM u9y ;pM"iG!D^ O
買[size=6]多哥[/size]贏得今屆World Cup, ^GPw)fY5{1\ i
#Cx{9DAh{
1 vs.500 v&t(C7pytJ;u
#^g/Hr,y
[u][b]原因:[/b][/u] 5l'TKuB/fX jTzS
,fo'kQ0rjN#L(PY.o
1)多哥,即是多士哥,多入球,好名.
[Nd%i C'b.{ Ixmcc? ]K:q
2)球星如雲:艾迪巴約(英格蘭阿仙奴) 卡達(法國索察) "~$N%k-L)Nj GU
施拿亞(蘇黎世年青人) 羅馬奧(法國洛昂) 舒列夫托尼(法國梅斯) 麥馬(多哥Kpalime)
q5O8] HA 阿沙雲奴(伯爾尼小男孩) 阿巴路(無球會) 阿特奧迪伊(比利時洛格倫) 尼邦比(比利時梅斯干) ,o bG;[YM\,R
阿加沙(梅斯)
![QdZ0h
-qD?s7?HO T3` 3)個個黑黑實實,睇得兼嚇得,勁. w:eT'd'_ Z z

~[?B*xn E 4)國家窮,人,自然志向大,為求表現,一定全力搏盡,分分鐘有幾個[color=Red]紅牌[/color].v5FFk4yD
y"Z5u#A}!g
[u][b]往績[/b][/u]x)]F1f%HC!v
成立年份:1960 城市:盧美
oojm~nN(~B+H 球場:- 網址:[url]http://www.ftf-enligne.tg[/url]
%FxCi}#O-MX2i 球會歷來榮譽:6GL,q kBh1B _r
※球隊歷來榮譽:
rx]'tP8ph -不詳`,@z|zf
※晉身世界盃決賽周次數:1次(2006)
.t.Gp1tyI ※世界盃最佳成績:-
u*NYJk{8\? \d ※現時世界排名:第54名
^cf&lV#II0a P/H*m.c5uTU4_'Q
主力球員:艾迪巴約(摩納哥)有「新簡奴」之稱的他外圍賽攻入10球。
oq8^2`wc6Nw:u~ X
MT,X/_ Uwx1w'q y [img]http://soccer.mingpao.com/dat/WorldCup/20060526/tog.gif[/img]
"O/T0{.spz1cN [img]http://soccer.mingpao.com/dat/WorldCup/20060526/71050285.gif[/img]+g.e#YE fL1O4Q DL Pn
pgI s,u5I.jO
我的投注經歷,[color=Red]多哥[/color],don't make me disappointed. ztPT%E/pY/Y
  [URL=http://img144.imagevenue.com/img.php?loc=loc210&image=15021_win.jpg][IMG]http://img144.imagevenue.com/loc210/th_15021_win.jpg[/IMG][/URL]oX,j$w!r"WK4_#D
[u][b]我對賽果的分析[/b][/u]"|[Z B4Xa%K~:uP o
日期 時間 球隊 球場
.yR4A:BRo1X+~ 13/6/2006 21:00 南韓 對 多哥 法蘭克福 (多哥贏2:0)'wtDuy@
19/6/2006 21:00 多哥 對 瑞士 多蒙特 (多哥贏3:1)
R Ptm+e_e 24/6/2006 03:00 多哥 對 法國 科隆 (多哥贏2:0)
/Q7d` Df/m [color=Red]*多哥係真正黑鬼,法國佬的黑鬼,實俾佢地打低[/color]
6P:ooQF(in
[n-Qs6g6a [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-5-28 at 08:12 PM [/i]]

brightman 發表於 2006-5-28 05:35 PM

很有趣的見解

打狗棒 發表於 2006-5-28 05:36 PM

[color=Green][size=5]我代馬會多謝你的$500[/size][/color]:D:D:D

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 05:38 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-28 05:36 PM:LLe^ h%g(M S
[color=Green][size=5]我代馬會多謝你的$500[/size][/color]:D:D:D [/quote]
w r%l.O d{V
J){,J(ab
a(kP.U}:S*a'c 我信,希望在人間,多哥,唔會令我失望,等住看.....:D

kuchi 發表於 2006-5-28 06:00 PM

我都睇好多哥,但我諗冠軍就唔得啦...8強止步
i\q0u `4s&XI :` h{*H^
仲有..你嘅見解真係好特別
PW9ive 多哥就等於多士哥&LUZ | J7v4@
o甘樣加多一個字, 其他隊可以改名添,H$i z{q9K eZ
:fight::fight::fight:

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 06:03 PM

[quote]Originally posted by [i]kuchi[/i] at 2006-5-28 06:00 PM:
'j5kh}`a.\9q 我都睇好多哥,但我諗冠軍就唔得啦...8強止步
p%a!S&T i.@6Rp"Z
z V.c ab*Y+C 仲有..你嘅見解真係好特別g6[$G UR;bfy?"v
多哥就等於多士哥
EM'P~1|/|f o甘樣加多一個字, 其他隊可以改名添
XOx{0s)y_c*['_t :fight::fight::fight: [/quote]
+k(|?)]qyEBG
Wu1T"LZw6ND] 黒鬼,實力勁丫,歐洲及南美球隊,實俾佢地嚇到射尿......

adamjacky123 發表於 2006-5-28 06:08 PM

.............................= =我都買左一舊水葡萄牙,20倍...........
2G9|3Jt*TM6x/X MJ #Q t hr6A;B/c:id
買多哥不如千里達.........一樣個個黑鬼,又窮,1000倍,有得博ga....一中中10萬銀....

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 06:12 PM

[quote]Originally posted by [i]adamjacky123[/i] at 2006-5-28 06:08 PM:
u j[.r K]-E .............................= =我都買左一舊水葡萄牙,20倍...........
Ny"f Qj9a0y6`~
WMn+Zv:M1q I 買多哥不如千里達.........一樣個個黑鬼,又窮,1000倍,有得博ga....一中中10萬銀.... [/quote]4DkgM8pB
e k#o!r8L5P2\
A6tX&]W{
窮得濟,冇米落肚,機會不大.....

garyfong0516 發表於 2006-5-28 07:00 PM

買十蚊德國.....望搭沈船...l m(Yjg v \j
到時英格蘭就有望冠軍la

austin666 發表於 2006-5-28 07:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 07:33 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-28 07:31 PM:
{+O6F+[ h,m;_ 你有冇做"吐鄧"先..... [/quote]
5eZk7Bf
Ro['yV:z#i 人,要向前望,#I&|I(ML
$N`Sr6q;ayW
買得多哥,必做一哥.

bigfish 發表於 2006-5-28 07:45 PM

贏左先得五萬, 不如買大d, 咁先有得發達

bigfish 發表於 2006-5-28 07:46 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-5-28 05:38 PM:
Z,OO}E
],c^k$w(n*UP E 3r4FA\A7q vl^

1Fm.DK? 我信,希望在人間,多哥,唔會令我失望,等住看.....:D [/quote]cpD kZ8I5r2f"r
贏南韓同瑞士都仲得 geh, 出到線都仲要對西班牙, 十六強止步 la

kwajc 發表於 2006-5-28 07:59 PM

[quote]Originally posted by [i]garyfong0516[/i] at 2006-5-28 07:00 PM:Y3q@'D%P9i6R:nQb:];k
買十蚊德國.....望搭沈船...
&m_)pS(Y 到時英格蘭就有望冠軍la [/quote]
G8|Q4u?.g*?2u/Y 好!!!!!!!! 哈......
K8r(n/VoC_{5K 支持英格蘭!!!!!!!!!!!1

新經濟學巨人 發表於 2006-5-28 08:07 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-5-28 07:46 PM:L}0jQ g8@
j7Z4[0t)tq4?(}:i
贏南韓同瑞士都仲得 geh, 出到線都仲要對西班牙, 十六強止步 la [/quote]J%SR"mh Fgu

!WG#X7e``&n 西班牙,名就大,波皮(指World Cup)都未模過,
u2P)zu9^,jR z!Y,A#O6B
{-J#_"tU6jP 多哥球員放條大直線,都走贏佢吔哪.

giggschan999 發表於 2006-5-28 08:50 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-5-28 08:07 PM:
nVMD$y8\m,} cI"lbT,J.@p0l&L

n.~@[}*W"B&]%vZ 西班牙,名就大,波皮(指World Cup)都未模過,
,]v(W x oR Ns{zrD/b
多哥球員放條大直線,都走贏佢吔哪. [/quote]
dfsy3u] ~.v!J Vy)K/IUO n+Y
e`{5`9^K.LF

`3om.B3niL 你睇下西班牙個d咩人............................
$`Wc6h7ti;Z dj/^0x}*r r
你咁買不如去買""阿迪巴約""做神射好過啦=w=.........哈......'b u K,L` J
D{?3fW vY#VA!h)d
球星多=.=...有一個連球會都冇踢=.=.....
il0l tZp!Z^(@ V
p:i1Iv4b6O;C n 叫李健和轉籍去幫下佢地好過=w=

homan~ 發表於 2006-5-29 12:33 AM

一踢世盃就羅世界盃 ?! :lol:
3s&Sq|0Px(\;CC E6@b8? ru3G z3^3z
破埋歷史 ............I-}M]u
G2H0MMueY*o:I
羅到既話,?)j)l!R:w `-Zq
國際足協破埋例俾佢永久保存果盃tim :lol:

netharmon 發表於 2006-5-29 12:56 AM

齌睇你個名都知你一定會發啦

JerryLee 發表於 2006-5-29 02:00 AM

我代馬會多謝你的$500  too

giggschan999 發表於 2006-5-30 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-5-28 07:33 PM:4}V&L#i+xg8Q F5[i
+OVF+k\3I2^{+z8N

`a(k,FRt5oy 人,要向前望,j*J*ij5h

-P0Q)Q[.g 買得多哥,必做一哥. [/quote]#~kT;f7K%vu
N9otvD;f*Q ]x
!MR4~k(N:c
1md0MW0dV0A,J'A

`5s.t*a9~2a3L6N
&UgJ.er)v/L2st
h%XwhM;x3t&D /_!Xq#p$zy
1_W4kh K
買得多哥,一定輸波

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.