娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2006-5-29 01:41 PM

謝師宴著咩去好??

著咩去好
3[Z ]c(V^7OU 我阿媽就話便服都得

d228216 發表於 2006-5-29 01:47 PM

校服 + 紅底橫著面
8UM2X`zHXNtf H$C9vu8UB.IQ%U1i
突出得梨, 又顯現學生風格. j*W-E*w:su\2D5ve

i;L&RH#L2k'Xx [[i] Last edited by d228216 on 2006-5-29 at 01:49 PM [/i]]

大家樂1234 發表於 2006-5-29 01:48 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-5-29 01:47 PM:
F'C3Jt3^Ai `0a[ 校服 + 紅底橫著面 [/quote]
.ADg6]:c!}qR` ` 可惜我無紅底橫

d228216 發表於 2006-5-29 01:50 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2006-5-29 01:48 PM:-Uh*f"ku
*Uv.YT7nI
可惜我無紅底橫 [/quote]i8pv0D.}8X
同呀媽借....佢打牌一定有

austin666 發表於 2006-5-29 02:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

irisG 發表於 2006-5-29 02:10 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2006-5-29 01:41 PM:
FhMWPy 著咩去好)Gnur,h WgSg*q
我阿媽就話便服都得 [/quote].{'tL%V!ftg5E

:]Rb8tO n3_ 大個仔著乜衫仲要問阿媽:eek:
1M\!L:|#Pb0?T1K 但我都贊成便服:P

coolala2005 發表於 2006-5-29 02:14 PM

唔使諗~便服喇~r!t!@X*v z+G2s
不過千奇唔好真係紅底橫著面喎~呀哥仔~:haha:~`7_ \^wh
我先係超人呀~:dev:~~~

清揚 發表於 2006-5-29 02:20 PM

男既就燕尾西裝,胸前插襟花
C]-g cEOET a 女既唔系大露背就Deep V架喇

pigcat 發表於 2006-5-29 02:56 PM

基本上唔洗太formal...c.j8{5Om.pl@(e
但亦不能太隨便...7q0J;n?}~

;F$?k f!g] 即係好似人地話.. casual formal咁...中間線:good:

機密 發表於 2006-5-29 04:18 PM

著泳衣去,一定好有型!:dev:

打狗棒 發表於 2006-5-29 04:39 PM

點解要謝師? 你係佢地米飯班主, 你地畢業, 應該佢地全校老師夾錢請你地食飯先啱;E[U4~$a(d r _
而且你連"謝師宴"著乜衫都要問人, 足以證明你連一點自信心都冇, 你老師教到你咁樣, 何"謝"之有?:D

long winer 發表於 2006-5-29 04:49 PM

男仔
^z"^*jc&PHI casual 得嚟唔好著到落街食飯咁... ^}7\km#_a7{
不過舊年我間學校就多數tee+牛仔褲+波鞋...
eF&sf`2m 唔使上台講野基本上唔需要太莊重...
6] L8c \;V d1@ 我覺得西裝褸裡面有件tee最好喇 :)
!rgj#ER2|(O 女仔
[ |O-i,s?4{ 唔好咁誇張既晚裝...
l4Te+ZH%Im 千祈唔好著tee+牛仔褲,,好怪的!!
&Q&E2Zj;U3P.{7IAl 仲有.. 化妝都應該唔好太濃,,嚇親人的 :eek:
/[,\dca`
{ A\Il6}%? 不過記得上次謝師宴,有條友(男仔)著公仔衫+短波褲+涼鞋8L \8n3MQ
最頂引係佢咩埋個腰包...  超似走鬼小販 :D:D:lol:

honeyfei 發表於 2006-5-29 05:23 PM

suit la...

kgkgkg212121 發表於 2006-5-29 06:01 PM

邊樣都冇緊要la~
G&gn*s0WP5m1v 唔好太過casual就得,因住casual到酒店唔俾你入

abcde1918 發表於 2006-5-29 06:20 PM

我平時都係求其着

ronald001120 發表於 2006-5-29 06:43 PM

謝師宴~nYI9V:G5V
shirt衫4R cKYX.Z _
唔知你地學校俾唔俾牛記~xs7lPX{S
我學校唔俾6kV*P#h[6rG9o
如果俾建議你牛記DY1t"co%v}e
隆重得來又輕便~dImt p
去完出街玩都ok~

機密 發表於 2006-5-29 08:05 PM

玩『謝』老『師』的『宴』會?:dev:

Dr.anger 發表於 2006-5-29 09:26 PM

lolita:good:
'hG0I)A k#K*x4S 最緊要夠「搶」!! L!d+[/FNojl
想當年....小弟著左套單車衫去:haha:

d228216 發表於 2006-5-29 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-5-29 09:26 PM:3aX.r7X.R_
lolita:good:e8i c+J[P
最緊要夠「搶」!!-}]!L2G-y3t6h
想當年....小弟著左套單車衫去:haha: [/quote]%|EU(L.W2l|s1n;g
現代褲???:clap:

約望保祿 發表於 2006-5-29 09:47 PM

又唔系送殯,有好多人留意你著乜衫咩? 你當自己好受大家關注?;jh1aD"Y1g?{
咁緊張著衫,不如緊張下自己個腦仲實際啦。衫可以厄人,個腦就厄唔到人喇。:naughty:(xa/X*N"f$^.c7k#I
)GZ8? iV#n\6z
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2006-5-29 at 09:59 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.