娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2006-5-29 01:41 PM

謝師宴著咩去好??

著咩去好@ d8T(n]n
我阿媽就話便服都得

d228216 發表於 2006-5-29 01:47 PM

校服 + 紅底橫著面d0Sz5\L*n ~aj

.F7Gqc'd6I3Ud6u'Z9A$r 突出得梨, 又顯現學生風格.
6l8o!iore
Pi,} ]yemux [[i] Last edited by d228216 on 2006-5-29 at 01:49 PM [/i]]

大家樂1234 發表於 2006-5-29 01:48 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-5-29 01:47 PM:.Zg4{nrv
校服 + 紅底橫著面 [/quote]
$\8w*c/D)^;g_@$L 可惜我無紅底橫

d228216 發表於 2006-5-29 01:50 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2006-5-29 01:48 PM:D!F7q&xd Gp
Cb(U9kB,J
可惜我無紅底橫 [/quote]!X2|5T+v`7_}4r9z1i[
同呀媽借....佢打牌一定有

austin666 發表於 2006-5-29 02:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

irisG 發表於 2006-5-29 02:10 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2006-5-29 01:41 PM:[5B1nWA*xX1I9[S
著咩去好
4Y5Go*i%k9w(i 我阿媽就話便服都得 [/quote]
(d~(j7BR2E/K:a
6e'y+of$_ 大個仔著乜衫仲要問阿媽:eek:4I}@P"pAF}
但我都贊成便服:P

coolala2005 發表於 2006-5-29 02:14 PM

唔使諗~便服喇~Cx"nZHCOMw
不過千奇唔好真係紅底橫著面喎~呀哥仔~:haha:~{Q"zM.L+Z'xB
我先係超人呀~:dev:~~~

清揚 發表於 2006-5-29 02:20 PM

男既就燕尾西裝,胸前插襟花3J$c]mrg'P
女既唔系大露背就Deep V架喇

pigcat 發表於 2006-5-29 02:56 PM

基本上唔洗太formal...
2CF,sgYzF%_+Q8b*co 但亦不能太隨便...
q!YZ g"_ bF9w+c
%M.h6]5G9tL b ^ml 即係好似人地話.. casual formal咁...中間線:good:

機密 發表於 2006-5-29 04:18 PM

著泳衣去,一定好有型!:dev:

打狗棒 發表於 2006-5-29 04:39 PM

點解要謝師? 你係佢地米飯班主, 你地畢業, 應該佢地全校老師夾錢請你地食飯先啱; ] g;d|fCVQc
而且你連"謝師宴"著乜衫都要問人, 足以證明你連一點自信心都冇, 你老師教到你咁樣, 何"謝"之有?:D

long winer 發表於 2006-5-29 04:49 PM

男仔V;Ot8T[,|#u
casual 得嚟唔好著到落街食飯咁...
op'P c,V4HY{ 不過舊年我間學校就多數tee+牛仔褲+波鞋...
/u3_4x!y!l3U hk TE 唔使上台講野基本上唔需要太莊重...qeB w9n
我覺得西裝褸裡面有件tee最好喇 :)7f[H(S5uF*r v`Sr
女仔ua X@f3iij
唔好咁誇張既晚裝...D'wr/]1s
千祈唔好著tee+牛仔褲,,好怪的!!{#e8M5_ _e:R&|a
仲有.. 化妝都應該唔好太濃,,嚇親人的 :eek:
ST1`5d2v ,AaoxFw-C6A1bW*E
不過記得上次謝師宴,有條友(男仔)著公仔衫+短波褲+涼鞋7auIv+W WG&P
最頂引係佢咩埋個腰包...  超似走鬼小販 :D:D:lol:

honeyfei 發表於 2006-5-29 05:23 PM

suit la...

kgkgkg212121 發表於 2006-5-29 06:01 PM

邊樣都冇緊要la~
K,L&k,l9W;nH 唔好太過casual就得,因住casual到酒店唔俾你入

abcde1918 發表於 2006-5-29 06:20 PM

我平時都係求其着

ronald001120 發表於 2006-5-29 06:43 PM

謝師宴~
'kM3VB,S,l shirt衫
RYKb A\t 唔知你地學校俾唔俾牛記~
Be?X.] 我學校唔俾c}l w5Y-K$}3G(r
如果俾建議你牛記$F vW:Z [WuL k7K
隆重得來又輕便~
Z(QU s[j'[? 去完出街玩都ok~

機密 發表於 2006-5-29 08:05 PM

玩『謝』老『師』的『宴』會?:dev:

Dr.anger 發表於 2006-5-29 09:26 PM

lolita:good:9M @G`/?z1k-}
最緊要夠「搶」!!G CMt mQ/AE%Ce8y/~@
想當年....小弟著左套單車衫去:haha:

d228216 發表於 2006-5-29 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-5-29 09:26 PM:
3fU:_]:p%B:c lolita:good:
H2{3aL Z 最緊要夠「搶」!!Gc$PaDr
想當年....小弟著左套單車衫去:haha: [/quote]8KQ aw2Ue?
現代褲???:clap:

約望保祿 發表於 2006-5-29 09:47 PM

又唔系送殯,有好多人留意你著乜衫咩? 你當自己好受大家關注?
*z6E[ q2Lk9y 咁緊張著衫,不如緊張下自己個腦仲實際啦。衫可以厄人,個腦就厄唔到人喇。:naughty:"WP*s+PYVGA
S z+B8R z-H.l7b C4^
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2006-5-29 at 09:59 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.