王晶 發表於 2006-6-1 02:24 AM
[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2006-5-31 12:53 AM:
kK,J1i2DRXq,F6P
睇了條片覺得呢條友正人渣一名.......... [/quote]
&g*Mw|K6j"L+f
F
Ym)K*Wmo'^deF
我覺得個四眼仔柒d
ET:gR(^Kr1L*X1P
&\$m.fP{.aq
又想寸番人 寸得又唔應
sZ`q)EB;X(l5}*c3Nv
個阿叔講野係無point又賤 不過起碼笑死人
/e9K4h_2^ih"b
同埋個阿叔真係想解決件事 個阿叔諗住坐番底
} {3_e*H
^1YQ
條四眼仔又加2句 最後又係比小