娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [轉貼] 巴士阿叔俾人拉左?!?!? (有片)
Charcoal_henry
發表於 2006-5-30 01:03 PM
[轉貼] 巴士阿叔俾人拉左?!?!? (有片)
咁好笑既?!?! 公眾地方行為不檢?
*j ?:l:Aa~ ~%d
^BK$Bm5vPJW1q7q
受害者係師奶同細路wor.....
|(` dx??%v
)?]?5X#L%|W}F
OP,vRa+X5P O$J
哈哈~~~~ 堅定流架?
[oE6i+O7mT2L9?F'L