我呢D小計劃真係好無上進心, 好似小學生嗎?
人各有志,有D人認為有份穩定收入,有野學下已經足夠,_pER8v0OJQ2IB Me有D人則認為要有一項可以賺大錢既專業技能先得,所以立志
成為專業人士,例如醫生….而我自己比較偏向前者多D,
當然,我無話自己唔會再讀書,只要我而家份工穩定左,我就會
報夜校,應該都係讀番電腦……
_r/E1QkJ
我再澄清,我果D三個月至半年既小計劃絕對唔係3歲細路仔玩意,
亦都唔係易過食生菜,因為我係將好多樣小小既知識,技能,
Mix埋響三個月至半年內完成,而家我向大家歸納出呢D計劃既五個重點:
一. 為期三個月至半年'?c|~Sv7H
二. 至少要有5個項目技能
三. 項目中如在計劃後期仍學唔到D咩,則推向下一期計劃繼續進行, Q\pv$G
例如我今期要在3個月內學到Dreamweaver同埋酒店業既普通話,如三個3Rd,j\bL d
月後仲唔識整網頁,來來去去又淨係識講一兩句,則呢兩個項目會推向下一期繼續進行
四. 計劃係如此類推地進行落去,不是三個月後都學唔識就算,只不過係響項目上作些改變罷了
五. 即使將至少5樣野集中響三個月至半年內學習,都絕非易~%H%P;Wy7B(hw;T
六. 我初頭學果D野緊係容易少少2Z:nJ+xV iN)}
(u"|y3z^ XX U8e,P
最後,再詳細解釋多次,例如我今日set好計劃](W9J1ZS}h
計劃由6月18日至9月18日}V7@a2F,\6Mb
W!\*Z{0Tf:i,| H
5個項目包括:,N~/o E:{4CS#T5F/OG
1.考車牌 hV'w9@9M!t(^/z7U
2.Dreamweaver & 程式碼
3.中打:由15去到24/min , 英打由25去到35/min3N;_8w2g@6skg t
4.瘦身(每星期跑兩個鍾+每天20下掌上壓+隔天做20下sit up)
5.零售業基礎英語&國語h c2z?'A+ui;K
如到9月10日,見到有某D項目已經學得唔錯, 例如英打真係有35個字,真係成功瘦身,學識煮兩味(9月18日開始)到下一期計劃則三個項目刪除,加入其他三個新項目,其他唔滿意既繼續推去下一期連埋其餘三個新項目繼續進行zc9Q }Z$l'z
________________________________________________________________________^4z H{FD8[m(Db
"X}:v"L$Qu7Y
有個女仔話到我飛起-R*\v!l#xm0v}
.G7O,t IJ
她話:你呢D小計劃真係一D上進心都無,你知唔知響女仔心目中既上進心係點?R3}d!A/Q2a8g4F!f
Qf+~0|%`ARq
一係就係所學既野係100%實際,最好學既野就全部都對出黎賺錢有幫助,一係就直
情立志做專業人士,例如律師,中醫師等等,至於你? 學果D野係人都識,而且十分之基本,S mKE)m9^O$aP;K
JQS3D3ehoo m4rb^
弱智既都可以讀上大學,點解你唔得?仲好意思話我叫你立志做專業人士係要求高,&giU A'}hAE3T
,@{JE&Vnx@
你繼續Keep住咁樣既生活態度啦,我敢保證你呢世都無出色,無女仔要你!
好嚴重啊=.= 條女都痴ga......香港有幾多人真係做到李嘉誠ar...平時個腦淨係諗x住立志做商家,但係連睇英文合約都唔識睇?收得皮la.....
弱智既都可以讀上大學,未聽過...一係o個條友有$買cert,一係就係自閉學者(病態o個種) &osT.uJ/f{
你咁做都叫充實自己ar ma....係咪
考車牌冇用...我唔信....S-b*Q.a#R| |#[T/?
學vocational english同普通話冇用.我更加唔信!S6^N"V?l,XL$M
dreamweaver我少少保留......始終搵電腦飯食o呢條路真係唔係咁好行...
中打,英打.....平時icq都訓練到o既....
英文就報LCCI la......對你ive同大學都有幫助o既...rA1Y3pH:C(Tb9~
仲有話你o個個女仔識唔識你要學o既野?.....唔識o既話又係咪要俾$$買呢d service?係就塞住佢把口la....
[[i] Last edited by Yui.i on 2006-5-30 at 09:08 PM [/i]] Thx for your support ar Yui.i 3個月~&D @*oV E,}"\JP
我依家都唔知出去搵野做好~fSM2vMLv9Y{6w!l
定係執番掂自己D英文同國語好~7O\T,J5@+G|$?4Vi
唔同人有唔同睇法~
有D認為狂搵錢先係有上進心~
有D狂讀書先有上進心~&z:vz)t8N
理得人點睇la~
問自己係唔係真係有用la~ [quote]Originally posted by [i]rockinpunk4d[/i] at 2006-5-30 07:47 PM: H6S#z y#Y9W{
人各有志,有D人認為有份穩定收入,有野... [/quote]
有咩問題 ?1LQkW$R7tB Tq
IX{ E0F8Cjni
佢係你條女都咁話 :lol:#];j'Yf4v3r&?8`}(V+p
睬佢都傻 :D#kuN:yu0E
人各有志ma [quote]Originally posted by [i]rockinpunk4d[/i] at 2006-5-30 07:47 PM:0\M4g*y2Uzu/M!H GV
你呢D小計劃真係一D上進心都無,你知唔知響女仔心目中既上進心係點?m8|:^V8d$O)TS$o\
一係就係所學既野係100%實際,最好學既野就全部都對出黎賺錢有幫助,一係就直
情立志做專業人士,例如律師,中醫師等等,至於你? 學果D野係人都識,而且十分之基本,
弱智既都可以讀上大學,點解你唔得?仲好意思話我叫你立志做專業人士係要求高[/quote]sv)]kd"DOuz
N e!},^6c
唔通<係人都識,而且十分之基本>就唔學,就由得佢唔識?2u*p+s wc+Fl9K.C
條女膚淺到:上進=做專業人士.唔好理佢!:angry: Thx You All:cry: [size=6]有心唔怕遲[/size]:good: 有冇條女張相?post 出黎睇下佢乜料! 你自己set左呢d計畫,而且仲成功實行,已經係好犀利...係一個好開始..."@.nLWTy
你已經好過好多人..4o:JQ5L PQu%sl
因為我見過好多齋講唔做既人...$? j _J_
你努力呀...由小目標開始慢慢越做起..~"O}CA E
希望你快d成功..U h6m s&qF+`1h
仲有..唔駛理d人話你d計畫幼稚...
學左既始終都係自己既...
有人曾經同我講過..呢個世界有d人見到你上進係會不停打擊你,而打擊左你對佢又冇咩著數喎..呢d人叫八婆或者八公...N3q`;r k[(`m+V(j
唔駛理佢地啦..m/`p_2M
[[i] Last edited by shitspit on 2006-6-1 at 10:50 PM [/i]]
頁:
[1]