娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rockinpunk4d 發表於 2006-5-31 04:32 PM

香港全面禁煙會點?

本人現在每朝都聽到電台講緊吸煙問題, 我就贊成禁煙的, 對唔食煙的人公平D、但連桑拿,酒BAR、夜埸都要禁就好似過份D, 話晒多數夜晚蒲D人, 多數又煙又酒啦,政府又要禁埋, 不如禁入口、禁賣買仲好. 無得供應就少D人食啦, 但又唔捨得D煙稅, 所以政府都幾矛盾.

skjeiw 發表於 2006-5-31 04:59 PM

香港全面禁煙會點?
joX y+|EQm 空氣清新d,人都健康d

Jk 發表於 2006-5-31 06:06 PM

百利而無一害:kicking:

neoarion 發表於 2006-5-31 06:18 PM

so great

ronald001120 發表於 2006-5-31 06:27 PM

good~
e+j h I7d7H5FcQ$e 但係唔一定個個政府都會支持禁煙~ nU0hLjlz$U n
煙好重稅~M8krc.pi~!x
有D國家政府為左收稅都唔會禁煙~

打狗棒 發表於 2006-5-31 07:39 PM

煙民有義務畀煙稅, 為什麼沒有權利吸煙?
F6a7_"`0\ i,t 甚麼室內全面禁煙? 干脆學林則徐"銷煙"好了, 立法售煙與售毒品同罪, 為什麼不立法呢? :mad:

Thomas20 發表於 2006-5-31 08:49 PM

又要收我地D稅,又要禁煙.....

irisG 發表於 2006-5-31 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2006-5-31 04:59 PM:
pK,uQB6W\ 香港全面禁煙會點?
(W"f&{Y]2C ? 空氣清新d,人都健康d [/quote]
8TSy W3H:hBs%r &_ R6]6|#Y/b"I4N)EG+rZ
:clap::clap::clap:

pigcat 發表於 2006-5-31 09:09 PM

[quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2006-5-31 04:59 PM:
A$G"Y?)e.MH 香港全面禁煙會點?
0} Y mPi 空氣清新d,人都健康d [/quote]
B%B.qMw&F7]X:I :good::good::clap::clap::clap: o SJHKU9Z.?7^

qq I*f5I2K #vT a+rZ
!\-|k-w K@o+s5fJ
[size=6]全力支持!E^%|v!sx"a
吸二手煙=被人慢性殺死[/size]

tomken 發表於 2006-5-31 09:50 PM

咁我覺得一定會有人犯罪

12d3 發表於 2006-5-31 10:11 PM

各位煙民,返大陸食煙啦!

zsduck 發表於 2006-6-1 01:14 AM

[/size][color=Red][size=6]全面禁止香煙入口!!!!   (我都是煙民)  同政府一拍兩散!!![/b][b][/color]

kjkj 發表於 2006-6-1 02:16 AM

全力支持禁煙,超唔喜歡吃飯時比佢地d 2手煙噴到

布丁 發表於 2006-6-1 04:37 AM

無哂煙頭~  垃圾桶 可能要換哂

Chenjinnan 發表於 2006-6-1 12:03 PM

小弟贊成全面禁煙,但係又唔讚成禁止香煙入口喎。w0Y$F%A.R5s,s
全面禁煙同禁止香煙入口係兩回事。-[:yDXv??
小弟雖然並非煙民,但係唔代表唔會吸煙。9dUnPD*j5gBeS
吸煙已成習慣、煙不離手、唔理其他人嗰啲煙民,可謂超級自私,人人得而誅之。 F%eO8w4sYZJ#P
但係如果以享受形式去吸煙,耐唔耐先嘆番下,仲要係嘆高級貨,有如嘆 XO 一樣,唔影響其他人,咁我覺得冇問題喎。

zsduck 發表於 2006-6-1 12:48 PM

[quote]Originally posted by [i]Chenjinnan[/i] at 2006-6-1 12:03 PM:dQt5}R
小弟贊成全面禁煙,但係又唔讚成禁止香煙入口... [/quote]0T%B!Xg+SPi_e

hIzY] 理据互相矛盾!!:D'DKe9_Y6X
全世界都以眼前利益為重0架0拉:P
5{6~sm b
a-? w-q d? /zs!Q._z;x
:fight::fight::fight::fight::fight:

Chenjinnan 發表於 2006-6-1 01:14 PM

[quote]理据互相矛盾!!:D
6_Sl U9F~%NuR 全世界都以眼前利益為重0架0拉:P
iS;hpEP :fight::fight::fight::fight::fight: [/quote]
-gU'EA*|4t{ Oof4WW(Y
邊度有矛盾?

pigcat 發表於 2006-6-1 03:04 PM

好似有d人錯誤地將全面禁煙同完全唔准食煙加左個=#t!AF/qy*V?[WV$I

R m#J[G1Z\R 其實全面禁煙個目的都係為左大家健康好/j}5xJ.Y-E
尤其是係一無辜既人y0?]S1fsM,@
點解一d唔食煙既人要不由自主地受到吸煙既人影響健康??
R~1u H8j?u\IT(VhX 你食煙想早死d jei
K;x9k*Yxq 我唔想wor
m4]#w Rx 你食煙自己享受到個快感..你付出你既健康作為代價...無問題Mc~w0Mv
因為而家話全面禁煙..唔係指完完全全唔比你食煙t3a xJg-V:@ m+HKU
但係身邊既人不但得唔到呢個快感...
.e-a)n+f FY 亦同樣要賠上健康作為你食煙既代價j#s2[L7r
我真係唔明點解某d煙民仲可以聲大夾惡lor
e2[A]N:]i
W1iC+I r7ZZ 可能有人會覺得..O*C!d Z*g~o,? s
「點解要煙民就d唔食煙既人??點解唔可以調轉??」 H)E&m Hv2M.g:vJ
咁其實答案好簡單..
vk"P:zfn)t 就係因為食煙既人既二手煙危害緊唔食煙既人既健康
f@1`f ~+S 食煙既人做緊d有害人地既事情
5QpxR9`T6V$} ]-~5u"~ 咁緊係要停la...
n9AU?y_(p2N1Q 唔通仲要一d咩都冇做過既人去就一d作出傷害別人行為既人??
3bNE,Yz 4Am1Q r@yA`[-SL
b2U!c/G!h{ I:^+?

6K\\^8k 仲有...
!Gtb|;]m.V%J.]-X d人成日話政府...
E V*i3M#d 但又有冇諗過將來全面禁煙之後..$b Y7k,ua u
政府係煙酒稅上面既收入一定大大減少...
\'Y8[5@A \D 收入減少就會對財政造成一定壓力5B;o6b,gC2i"VCP
可見政府計劃推行全面禁煙都係為大家健康著想
7wG#LU(Gr]+l | Yr%F6}_JZmc#Jn1N
-l ^Pm~hP\%hm\
總結黎講...
a ?M9@&T*AIm9X,_ 其實全面禁煙都係為左大家健康好%q8mP~+?$H+|9D6\
不論食煙定唔食煙都好2ctw)`Z mtH
其實如果食煙可以好似飲酒咁..
:{$eD;W1? `F*KB 唔會影響到其他人...咁唔會咁煩啦:agree:

oleleo 發表於 2006-6-3 02:02 AM

支持禁煙!!!1I X h-} Uz
eI"P1Fa|
唔想再吸二手煙!!行街最怕d人d煙四維噴...又要被d煙頭黎行街...點解d人擔口煙好似大晒咁...完全唔理會唔會影響到其他人....(可能渣住支煙感覺上惡d卦....)

spareman4 發表於 2006-6-3 02:31 AM

而家政府係要全面在[color=Red]公共室內地方[/color]禁煙,
,HTSN n dU#fm (有屋頂, 有 3 面牆的建築物為之[color=Red]室內[/color]),
,^r B}W 並唔係全面禁煙,o!PU/| ah ~o
我亦相信政府唔會全面禁煙,
vE,x"}jY0?q 等於政府唔會全面禁賭一樣 ~
&_)J2v iW!z2yH 係都禁娼先啦,&njBK%v
因為雞又冇交稅, 又唔敢企出黎大大聲反對嘛 :D:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.