娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 香港全面禁煙會點?
wonderful19000
發表於 2006-6-3 02:40 AM
政府有壓力,我都有壓力,
N{ bgPN IS-Yt
做咩董建華做左咁多衰野你地唔拉佢,
F%i8i2u`Bu
而家我食煙你地就要禁我呀?
I*p-}8x'q
咁樣分明係剝削我食煙既權利!
e,~)rL2m/LP
)FN!L-ba2VL
我x你#&*%#!%.......:mad::mad::mad:
r v)}2a3O Fe&{;s
YF0Fl!T6f+p W
:D:D:D:D:D:D
pigcat
發表於 2006-6-3 10:04 AM
[quote]Originally posted by [i]wonderful19000[/i] at 2006-6-3 02:40 AM: