香港全面禁煙會點?
本人現在每朝都聽到電台講緊吸煙問題, 我就贊成禁煙的, 對唔食煙的人公平D、但連桑拿,酒BAR、夜埸都要禁就好似過份D, 話晒多數夜晚蒲D人, 多數又煙又酒啦,政府又要禁埋, 不如禁入口、禁賣買仲好. 無得供應就少D人食啦, 但又唔捨得D煙稅, 所以政府都幾矛盾. 香港全面禁煙會點?a#}S6P'Qxx空氣清新d,人都健康d 百利而無一害:kicking: so great good~9{bC)|-\|p*ri$_
但係唔一定個個政府都會支持禁煙~
煙好重稅~
有D國家政府為左收稅都唔會禁煙~ 煙民有義務畀煙稅, 為什麼沒有權利吸煙?qx%R6V]"v8G*Mv2y
甚麼室內全面禁煙? 干脆學林則徐"銷煙"好了, 立法售煙與售毒品同罪, 為什麼不立法呢? :mad: 又要收我地D稅,又要禁煙..... [quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2006-5-31 04:59 PM:
香港全面禁煙會點?
空氣清新d,人都健康d [/quote]
:clap::clap::clap: [quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2006-5-31 04:59 PM:
香港全面禁煙會點?QI4?HV-[(P \
空氣清新d,人都健康d [/quote]"Tud"k+_2q
:good::good::clap::clap::clap:
n)K1_BE#g+jn
[size=6]全力支持!
吸二手煙=被人慢性殺死[/size] 咁我覺得一定會有人犯罪 各位煙民,返大陸食煙啦! [/size][color=Red][size=6]全面禁止香煙入口!!!! (我都是煙民) 同政府一拍兩散!!![/b][b][/color] 全力支持禁煙,超唔喜歡吃飯時比佢地d 2手煙噴到 無哂煙頭~ 垃圾桶 可能要換哂 小弟贊成全面禁煙,但係又唔讚成禁止香煙入口喎。
全面禁煙同禁止香煙入口係兩回事。
小弟雖然並非煙民,但係唔代表唔會吸煙。rz#V!W$a~ kL&}(q
吸煙已成習慣、煙不離手、唔理其他人嗰啲煙民,可謂超級自私,人人得而誅之。
但係如果以享受形式去吸煙,耐唔耐先嘆番下,仲要係嘆高級貨,有如嘆 XO 一樣,唔影響其他人,咁我覺得冇問題喎。 [quote]Originally posted by [i]Chenjinnan[/i] at 2006-6-1 12:03 PM:
小弟贊成全面禁煙,但係又唔讚成禁止香煙入口... [/quote]
理据互相矛盾!!:D
全世界都以眼前利益為重0架0拉:PZ2b)zu6Who'y
IV aE2~M%WA
zWYTJtM
:fight::fight::fight::fight::fight: [quote]理据互相矛盾!!:D
全世界都以眼前利益為重0架0拉:P
:fight::fight::fight::fight::fight: [/quote]o'aZO/Ah
3r.^.[+A$`Q2Z
邊度有矛盾? 好似有d人錯誤地將全面禁煙同完全唔准食煙加左個= ^LG6{$w_
其實全面禁煙個目的都係為左大家健康好
尤其是係一無辜既人
點解一d唔食煙既人要不由自主地受到吸煙既人影響健康??
你食煙想早死d jei4_'Ov+d0\$u
我唔想wor^/r.ziy.A0[!y.H
你食煙自己享受到個快感..你付出你既健康作為代價...無問題
因為而家話全面禁煙..唔係指完完全全唔比你食煙;S`H;C6Go)c6L o
但係身邊既人不但得唔到呢個快感...3Q~'r1qBv mG
亦同樣要賠上健康作為你食煙既代價
我真係唔明點解某d煙民仲可以聲大夾惡lor
可能有人會覺得..1O V,ey2m{5y2y
「點解要煙民就d唔食煙既人??點解唔可以調轉??」Fxb(\y,pB2MigVLF
咁其實答案好簡單..
就係因為食煙既人既二手煙危害緊唔食煙既人既健康
食煙既人做緊d有害人地既事情X3s2J$o.c/r#c#xg1H
咁緊係要停la...,N;D0M:Hi#u_*ff
唔通仲要一d咩都冇做過既人去就一d作出傷害別人行為既人??
yV}6s.i {0`
仲有...e&|h.S `3o/Bt
d人成日話政府...
但又有冇諗過將來全面禁煙之後..
政府係煙酒稅上面既收入一定大大減少...
收入減少就會對財政造成一定壓力 B)@z7w2[
可見政府計劃推行全面禁煙都係為大家健康著想/N?z(`s8y(M1Pr4m
總結黎講...
其實全面禁煙都係為左大家健康好:rA-j'u)X7J6qf)@
不論食煙定唔食煙都好s4py3VNQ@.L
其實如果食煙可以好似飲酒咁..F*kUm5M4l:c
唔會影響到其他人...咁唔會咁煩啦:agree: 支持禁煙!!!
LT&ln(CnV@
唔想再吸二手煙!!行街最怕d人d煙四維噴...又要被d煙頭黎行街...點解d人擔口煙好似大晒咁...完全唔理會唔會影響到其他人....(可能渣住支煙感覺上惡d卦....) 而家政府係要全面在[color=Red]公共室內地方[/color]禁煙,
(有屋頂, 有 3 面牆的建築物為之[color=Red]室內[/color]),z7pf ~ B*q
並唔係全面禁煙,8s1o4K&iJp3xH{2g
我亦相信政府唔會全面禁煙,
等於政府唔會全面禁賭一樣 ~
係都禁娼先啦,)?.H_~ M^:U
因為雞又冇交稅, 又唔敢企出黎大大聲反對嘛 :D:D
頁:
[1]
2