娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 紅雨事件~
makin
發表於 2006-6-2 04:28 PM
紅雨事件~
今日紅雨我諗個個都知..大約十一點果陣我地學校宣佈啦..
.b[ FB;Ur
話紅雨下午校唔洗返..上午校走得..我中學就唔得!!
0Z0Wp'{8{H)H
就算返屋企定出去食都要返去學校上最後兩堂~!!
UeG9W)}G8V)v2T
搞到全校爆粗>x<..我LUNCH見到燕京..打電話問朋友~
t&eFZ~1it
佢地個個都唔洗返..葵青差唔多得我一間唔洗返><
P W9V]:lc3T o
超唔fair啵..仲話咩比起d紅雨仲要工作既人好得多~因為有得係室內..