娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2006-6-3 11:06 PM

[求救]電視較唔到麗音

今日睇電車男....平時聽開日文
7Qe6W;?BI4D6wP&A 今日..唔知點解較唔到麗音(只限翡翠台)
|z@ g D 我轉明珠李英愛個套野都較到.....
&E H#{7U/X`+O}&? 我驚以後睇電車男較唔到日文呀...有冇方法呀....

vv1668vv 發表於 2006-6-3 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]17317328[/i] at 2006-6-3 11:06 PM:-f$O\0{Q J1`
今日睇電車男....平時聽開日文 `4dc)Y'V fBbYQ
今日.... [/quote]k$j[D$Xzuj5TN

~:HGL-z u|eO^0V me too.....
K#` nz:na'l 会唔会系电视台讯号问题呢?

17317328 發表於 2006-6-3 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-6-3 11:15 PM:e-?#U"_G$XR6?

[;U-sm sw-\7D~
"Yr3d/n,M9\-A` M&zo@ me too.....G+Q |O6[)}
会唔会系电视台讯号问题呢? [/quote]0H5@ W ^C0HxR,S n6d
6H ba]Lv&JH
真係@_@? 我部電視仲要花花地 呢幾日
~8NAgY5mE7_ 關唔關事 仲有冇其他人較唔到麗音???

vv1668vv 發表於 2006-6-3 11:29 PM

[quote]Originally posted by [i]17317328[/i] at 2006-6-3 11:20 PM:
f|'gOU Y!p-w wzinA3v
h&[0xf0} b
真係@_@? 我部電視仲要花花地 呢幾日.V'|}.Fxv4c J
關唔關事 仲有冇其他人較唔到麗音??? [/quote]
X8v\r H JP!O
b0UY b*i^wx 真系播。。。明珠台睇韩国片就无事播。。~T~)J.S0zzC
布电脑 显示 a , b , c 三种语言选择。f M(HI&r
不过,我就觉得并唔单只系今日。。之前都有类似情况出现过。

金魚佬 發表於 2006-6-4 01:52 AM

先幾日雷暴令慈雲山發射站壞了幾個鐘,可能未全修服。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.