[求救]電視較唔到麗音
今日睇電車男....平時聽開日文今日..唔知點解較唔到麗音(只限翡翠台)
我轉明珠李英愛個套野都較到.....
我驚以後睇電車男較唔到日文呀...有冇方法呀.... [quote]Originally posted by [i]17317328[/i] at 2006-6-3 11:06 PM:-f$O\0{Q J1`
今日睇電車男....平時聽開日文`4dc)Y'V fBbYQ
今日.... [/quote]k$j[D$Xzuj5TN
me too.....
会唔会系电视台讯号问题呢? [quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-6-3 11:15 PM:e-?#U"_G$XR6?
me too.....G+Q|O6[)}
会唔会系电视台讯号问题呢? [/quote]0H5@ W ^C0HxR,S n6d
6H ba ]Lv&JH
真係@_@? 我部電視仲要花花地 呢幾日
關唔關事 仲有冇其他人較唔到麗音??? [quote]Originally posted by [i]17317328[/i] at 2006-6-3 11:20 PM:
wzinA3v
h&[0xf0}b
真係@_@? 我部電視仲要花花地 呢幾日.V'|}.Fxv4cJ
關唔關事 仲有冇其他人較唔到麗音??? [/quote]
真系播。。。明珠台睇韩国片就无事播。。~T~)J.S0zzC
布电脑 显示 a , b , c 三种语言选择。f M(HI&r
不过,我就觉得并唔单只系今日。。之前都有类似情况出现过。 先幾日雷暴令慈雲山發射站壞了幾個鐘,可能未全修服。
頁:
[1]