[分享] 報失信用咭經驗~!
剛剛不見了信用咭一張..2z6`@Y8AT好驚...
跟住找完成個房間都找不到...)U8s w.g b$s3X
怕可能被偷and盜用...
4:00am..Q9eD)g"HB&gS
打去報失信用咭中心..
原來佢真係24小時都有真人接聽.._x U(}eS
跟住佢會核實你d資料
問你幾時唔見
然後查下近一個月有冇用過
之後叫你講番d地址JF2\9I5r*iv
再話俾你聽3個工作天會補發新咭r$R L l^
然後再括免$100元手續費:K3eCJ$r$[$U1Ne
有驚無險...|%n t%a6drQH'P
但真係一額汗...:giveup:6N}7E#E0E5hK
5w:nFuq#X'z8DRY
雖然呢個話題好悶....
但都係想大家知道下個程序...:o;T1b{ahy Oq$F)NcwZ
唔知大家有冇類似經驗呢....:haha::haha: 匯豐信用卡,又係話要3日,但我話明天要出埠,匯豐當日 5:00 p.m. 即派人送新卡到辦公室
0S4f;HMsO O
可能簽卡額大 嘩~~~~~€€
不愧為大銀行~!
頁:
[1]