娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kiki12345 發表於 2006-6-4 04:55 AM

[分享] 報失信用咭經驗~!

剛剛不見了信用咭一張..2z6`@Y8AT
好驚...
k,Jd2VV?)Jo 跟住找完成個房間都找不到...)U8s w.g b$s3X
怕可能被偷and盜用...
Nu1_N*T 4:00am..Q9eD)g"HB&gS

r@3r6f-rEw 打去報失信用咭中心..
4qb{7Hx)s9P 原來佢真係24小時都有真人接聽.._x U(}eS
跟住佢會核實你d資料
3y3r!Gn8x.ui 問你幾時唔見
,E'@yMyRm#O 然後查下近一個月有冇用過
%LeT-I4v5tJW$B 之後叫你講番d地址JF2\9I5r*iv
再話俾你聽3個工作天會補發新咭r$R L l^
然後再括免$100元手續費:K3e CJ$r$[$U1Ne
有驚無險... |%nt%a6drQH'P
但真係一額汗...:giveup:6N}7E#E0E5hK
5w:nFuq#X'z8DRY
雖然呢個話題好悶....
*Ft%N]"j 但都係想大家知道下個程序...:o;T1b{ahy Oq$F)NcwZ

lI b@u%m4Bb)M;fv
Fk S:Wsk5i 唔知大家有冇類似經驗呢....:haha::haha:

SINGLEUNG2005 發表於 2006-6-4 12:33 PM

匯豐信用卡,又係話要3日,但我話明天要出埠,匯豐當日 5:00 p.m. 即派人送新卡到辦公室
Cg8sjDXd 0S4f;HM sO O
可能簽卡額大

kiki12345 發表於 2006-6-4 04:55 PM

嘩~~~~~€€
_N RJ7_,U}-p 不愧為大銀行~!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.