娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-6-4 07:45 PM

你們的車牌係....................

我當年貪自動波合格率高,咪學auto囉!
!?@'uhFa {
&C-DQc,ju 手 動 波 箱 的 末 日 【21/12/2004】 atnext.com
}\\0|k7p-p;^ :d!PwB4\4e
相 信 各 位 車 主 現 在 的 座 駕 十 居 其 九 都 是 自 動 波 , 但 你 又 知 不 知 到 底 自 動 波 箱 係 由 邊 個 發 明 ? 第 一 部 配 上 自 動 波 箱 的 又 是 甚 麼 車 呢 ?
H ]\"B`[E/v 很 多 人 認 為 全 世 界 第 一 副 自 動 波 箱 , 是 由 美 國 的 奧 士 無 比 (Oldsmobile) 在 1939 年 製 造 出 來 , 但 事 實 卻 並 非 如 此 。 自 動 波 箱 的 歷 史 可 追 溯 到 1930 年 , 由 一 名 法 國 工 程 師 Fleischel 研 製 出 來 , 更 首 度 被 配 置 在 先 進 C6 及 標 致 402 身 上 。 可 惜 這 兩 部 擁 有 3 前 速 的 自 動 波 箱 未 能 獲 得 當 時 的 歐 洲 民 族 認 同 。 不 久 Fleischel 便 帶 同 這 套 自 動 波 箱 的 設 計 藍 圖 移 居 美 國 , 並 把 有 關 的 設 計 專 利 權 售 予 奧 士 無 比 繼 續 發 展 。
Y;]%{Nf&Q 8s)d1|l}]x
不 過 世 事 難 料 , 當 設 計 藍 圖 落 在 有 關 的 工 程 師 手 上 之 後 , 他 們 竟 在 1937 年 首 度 以 手 動 波 箱 來 發 展 出 一 副 半 自 動 波 箱 , 但 可 惜 又 因 機 械 頻 頻 出 現 故 障 而 胎 死 腹 中 。 事 隔 兩 年 之 後 , 一 副 名 為 Hydra Matic System 的 自 動 波 箱 終 於 研 製 成 功 , 並 採 用 了 流 行 至 今 的 行 星 齒 輪 組 及 液 壓 式 離 合 器 。 而 現 在 大 行 其 道 的 扭 力 轉 換 器 , 直 至 1948 年 才 正 式 問 世 。 jFs+?BZ ^
`qyI'T@H
經 過 一 段 時 間 的 演 變 , 時 至 今 日 無 論 是 美 洲 、 亞 洲 , 甚 至 最 早 放 棄 自 動 波 箱 的 歐 洲 亦 紛 紛 投 入 其 懷 抱 。 相 對 正 逐 續 漸 萎 縮 的 手 動 波 市 場 , 自 動 波 箱 的 佔 有 率 已 達 到 90% 以 上 。 觀 其 現 時 的 超 級 跑 車 也 開 始 選 擇 以 半 自 動 作 為 傳 動 的 方 式 , 相 信 在 不 久 的 將 來 , 手 動 波 箱 將 會 匿 跡 於 汽 車 市 場 。

zuku 發表於 2006-6-4 08:50 PM

棍仔樂趣自動波搵唔到ge

kgkgkg212121 發表於 2006-6-5 12:16 AM

但係識渣得棍波,自動都唔會爭太遠je
B8|*V1}:i 反而爭係識自動,就唔會識棍波...

irisG 發表於 2006-6-5 02:03 AM

[quote]Originally posted by [i]zuku[/i] at 2006-6-4 08:50 PM:#uBy MBX+f-O2F`
棍仔樂趣自動波搵唔到ge [/quote]
uL |9?W_E8j *r7J#T x jElc
:agree:係冇得比

BOYDWAN 發表於 2006-6-5 09:09 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-6-5 02:03:+EM5F K8h3_~(X

}3s[x#VS_
"f5e7iH HC9Z k :agree:係冇得比 [/quote]$s:rGs][YNe

E/rF!_c
r N f*tU%^&K1I|u x2~:good:5M9\3t(psX
不過喺"某d情況"自動波就方便d~:P

DEATHMAN 發表於 2006-6-5 12:37 PM

棍波貨VAN
@)B0S Gg8gug yp;R 電單車3u cO#ui8Jn A
2 & 3

新經濟學巨人 發表於 2006-6-5 06:52 PM

希望有朝一天,冇哂棍波,auto一統天下就好囉!

iMacc 發表於 2006-6-6 03:54 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-6-5 09:09:'_%jHG,e,I;yc]
.y!i-S"C:AHK

d4x5m:Ue s k7_P(U.w
x2~:good:c#G hi+mc
不過喺"某d情況"自動波就方便d~:P [/quote]KL5S4EOj2l
一面揸車一面食雞脾~:good:

kgkgkg212121 發表於 2006-6-6 06:43 PM

[quote]Originally posted by [i]iMacc[/i] at 2006-6-6 03:54 PM:]*Iui+fH.p}^,k
9E\T$l[B8f4b
一面揸車一面食雞脾~:good: [/quote]1HkBhQ
一邊刷牙,打psp~~:D

terry891089990 發表於 2006-6-6 11:46 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-5 06:52 PM:
{i"YP Qd]1R 希望有朝一天,冇哂棍波,auto一統天下就好囉! [/quote]
z-YGg#Wy IF JUST AUTO ONLY..YOU DON'T THINK ABOUT.. LOOK LIKE  NISSAN GTR..LANCER EVOLUTION  SUBARU WRX STI  SOMTHING LIKE THAT..THAT CAR ..WILLNOT SALE OR MAKE A NEW ONE TO ENTRY HK..:o.

irisG 發表於 2006-6-7 02:44 AM

[quote]Originally posted by [i]terry891089990[/i] at 2006-6-6 11:46 PM:
x0R_fS#r1RYeBp_
IgiUFmDH*D;c Jo9w IF JUST AUTO ONLY..YOU DON'T THINK ABOUT.. LOOK LIKE  NISSAN GTR..LANCER EVOLUTION  SUBARU WRX STI  SOMTHING LIKE THAT..THAT CAR ..WILLNOT SALE OR MAKE A NEW ONE TO ENTRY HK..:o. [/quote]Q'h5a[a

)qi;^ CQ(O*ZU)b @ 佢自動波牌:haha: E h qx(E!m:w @
唔會識享受以上各車所帶給駕駛者嘅快感:D

clkgtr 發表於 2006-6-7 02:48 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-6-7 02:44 AM:
*H2f x C(T4s~
JCf9GR [F W
`)ha%` OS(g:@ 佢自動波牌:haha:
"_Q9I9_ ^-s 唔會識享受以上各車所帶給駕駛者嘅快感:D [/quote]"H-jB*C'Ke'a$]:c

U{4{TT4W[;|mJ 身為堂堂男子漢, 點可以連棍波比到既樂趣都唔識得享受 :fight:

irisG 發表於 2006-6-7 02:51 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2006-6-7 02:48 AM:l6Rn0x(CRx
bVO'qA$Kj
U`mY"Y!p!n I
身為堂堂男子漢, 點可以連棍波比到既樂趣都唔識得享受 :fight: [/quote]4xO [email protected]

5lC+H1co5Z7g (ONgFW;HJ o G
小弟都好彩享受 LANCER EVOLUTION 嘅樂趣:D

clkgtr 發表於 2006-6-7 02:56 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-6-7 02:51 AM:P/mC)X$YF

Y sEp&Ik~
+| N"c+|$S)c/]0x \ {;Cn,QK7a_0H,Q
小弟都好彩享受 LANCER EVOLUTION 嘅樂趣:D [/quote]!w i4d#K(n/rD

%_| f!`Xfe 小弟就比較喜歡歐洲車既操控感 :D

irisG 發表於 2006-6-7 02:58 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2006-6-7 02:56 AM:};V|#^7T z

2o7B4X,XRhFI
/~:P'I;Kx APhJ6K @ 小弟就比較喜歡歐洲車既操控感 :D [/quote]3^#|BInk:g2UM
1hR+\#M&M:S
*z q3M.c"PZ#f|
歐洲車未試過買棍波潻:haha:

AWU 發表於 2006-6-7 03:02 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-6-7 02:58:
2c C!@n}@kH !L5Qxk B,D;b j

E hR\!a$d"V y
QX8M t3w"O 歐洲車未試過買棍波潻:haha: [/quote]qfux~
+/-波ONLY:naughty:

clkgtr 發表於 2006-6-7 03:41 AM

[quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2006-6-7 03:02 AM:$Tw$wO*I2M-n7N
V,~ Z.Qu"rK9_g
+/-波ONLY:naughty: [/quote]'^pM#Enzz
K+oWoL%y x"S(dm(~
有+/-波都好過得自動波 :D

Rika 發表於 2006-6-9 02:17 AM

支持棍波直到永遠:kicking:

irisG 發表於 2006-6-9 10:38 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2006-6-9 02:17 AM:8L ?6TM5GV}6A-z3m
支持棍波直到永遠:kicking: [/quote]e i7f%IZg
8HH"T!u"r?Sn/J
:agree::agree::agree:

新經濟學巨人 發表於 2006-6-9 10:57 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2006-6-9 02:17 AM:,z(@ f&U"D
支持棍波直到永遠:kicking: [/quote]
:R5h%cw3c w Q:n
`!j#R2C*mm@ 好多人講,棍波乜乜好,如何優勝,自己咪又係開auto.............:D:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.