娛樂滿紛 26FUN's Archiver

shiuhong 發表於 2006-6-5 02:23 AM

請問xanga點放音樂播

高手門請指點小弟#G,_Hr.zp,Pp$h
xanga如何可加播音樂播放..感激.

pigcat 發表於 2006-6-6 11:03 AM

look & feel頁中間有行比你paste個link的...
h^?q.h(G@
']]?/DS P#y@)pn4@ 你首音樂要自己upload上去寄存網

Charcoal_henry 發表於 2006-6-6 04:02 PM

[url]http://www.5gigs.com/[/url]
-`Et~B"d2As #S9j7lz"pe}y"R
o係呢個website 可以 free register, 然後又係例牌要fill out d information, reply 返個 e-mail, 做返confirmation, 然後就可以用自己account login.....
6e2W N rO4`
z\HuO i6rca;~} n$U3d Tt K$b9Ln
login左之後, click 入去頂頂"file manager"果度,
x9^h Y s)dL,_X
+OS qw5M9I(G$^ 入去之後, 再click 入 "public_html"呢個catagory,
,gF3l)J-O D0Z 6u5~,wDO;A K-]
o係裡面先press "upload file(s)", 一次upload一兩隻好喇, 如果唔係超耐,
1]Se4P-?'f$H6Ju$n
7Z ?0maFp&uf upload完成後, 首歌會o係left column度出現, /@5x9d2N'g Ha+L6hU
~?'A.p3K5d0\6k/rO E
你再click o下首歌, 佢條link就會o係右面個column度出現, c5l;J4K6p

,JK aM&[q@ paste條link去xanga music link果度就搞掂!Q5x,Wv%n e/y

y%o+W.rXv$w &S5s LQlp/h4b
p.s. upload file 前要將個file名轉做英文, otherwise會亂碼L5RR m!v|
&`i9|I9J_
x ]4~(f r2H | mTSq
:P:P:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.