娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hong_nin 發表於 2006-6-6 06:35 PM

一齊來支持自己喜愛的DJ!(嚴禁罵戰)

不如大家一齊來講D支持自己喜愛的DJ既說話啦!!!%I;mRK4jAw
你想講邊個都得架!D(Fp5Lh4t?
可以講下鍾意左幾耐,鍾意D咩???8~{ |A7qg}!O^f4T
n5en |B4bfM
不過記住唔可以踩其他DJ/會員!!!
1Z} c5t*b _ 淨係講鍾意既就算勒!dw5j@K!Q S"U!t

([Y9R5KXLBr&~ 我鍾意小儀同埋森美!!!@gp7j+xF
兩個都好搞笑!!!一個高一個矮!!
8z}6P:] J*R1Jv 由勢堂開始鍾意!!!

打狗棒 發表於 2006-6-6 06:47 PM

軟硬天師

kgkgkg212121 發表於 2006-6-6 06:49 PM

森美(山寨王果時開始),杜汶澤(嘩嘩嘩果時開始),林海峰(晴朗開始聽)

wind69 發表於 2006-6-6 06:53 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-6 06:47 PM::kEo(BHZO
軟硬天師 [/quote]VxW;}%^/N5e2g
'xKb,NZ,K~+v
x2:good:

bekening 發表於 2006-6-6 06:54 PM

我也是很鍾意森美,小儀他們o架~
ud,H%{DnR8\? 森美~佢成日都好多鬼主意~轉數好快~
9t/A'c0y@a/b 小儀~好鬼死得意~又成日唔服輸~
@m:ET8F%E_+v 而我係由聽~~森美小儀變態樂園~開始>>~森美小儀Dotdotdot~>>>
.e1nA$O)vW? ~山寨王~>>>直到宜家~架勢堂~~?#C`f1Q B
PS:重有呀~佢o地的節目主題曲都好好聽呢~ L(r"LW6M

/wS._.]!n z0oq [[i] Last edited by bekening on 2006-6-6 at 06:58 PM [/i]]

austin666 發表於 2006-6-6 07:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cyc1 發表於 2006-6-6 07:07 PM

軟硬天師, 林海峰, Wasabi and 郭靜

托迪仔T 發表於 2006-6-6 07:15 PM

卓韻芝,森美

brightlee 發表於 2006-6-6 07:21 PM

余宜發,陳敬創,楊美琪,鄭子誠(現在仍是DJ)
? E3I#znrt!E 魏綺清,麥天倫,盧業媚,倪秉郎,梁麗勤,阮兆祥(已經沒有做DJ)'D+DFs YLM#U5g
mCUA.hsrx7E`"B
但你真正認識那一個?

lovemusic001 發表於 2006-6-6 07:35 PM

(商台) 軟硬時代的軟硬 (不是現在), I Love You Boyz, 細蘇
*L ~ v#L(^-VN4Qe (港台) 無mug好選擇...李志剛, 丘凱敏%Xh$^ A,_
(新城) 顏聯武, 愛菩

car021345 發表於 2006-6-6 07:39 PM

小儀同埋森美Fx nU h9_r-D+q
I LOVE3LS,@k d D
903好多都好聽

hong_nin 發表於 2006-6-6 08:15 PM

雲海做..你聽唔聽...佢個d話題好引人入性

cyc1 發表於 2006-6-6 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2006-6-6 07:21 PM:-U#Z'S D c2O4s%Xi
余宜發,陳敬創,楊美琪,鄭子誠(現在仍是DJ)
0Q\q0e PfR3v8i H 魏綺清,麥天倫,盧業媚,倪秉郎,梁麗勤,阮兆祥(已經沒有做DJ)+Q(S2J?1mu1^~

6O+]#MCooj 但你真正認識那一個? [/quote]
sx"]o!Q3L\PcS7B 盧業媚~週末熱線

kubrick 發表於 2006-6-6 08:37 PM

撐硬森美同小儀ah

brightlee 發表於 2006-6-6 08:42 PM

[quote]Originally posted by [i]cyc1[/i] at 2006-6-6 22:26:
,d KQ|Q5G2d /sU$H9a2i
盧業媚~週末熱線 [/quote]1e"]S0@eo}
Great!~~~!!!
Ip-Rp/]@ hahaha, I can find a friend in here
`0[ U-Op/@K
z;cHGr :D:D:D:D:P:P:P:P

ronald001120 發表於 2006-6-6 08:44 PM

嘉琳~2b f2bv]5R!{L
音樂人

SUPERHERO 發表於 2006-6-6 08:49 PM

I LOVE~0l(c0DBF BJ7~(\
佢地d無里頭硬膠膠好o岩我聽~

阿感 發表於 2006-6-6 08:57 PM

JASON,MARTIN

阿感 發表於 2006-6-6 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2006-6-6 07:21 PM:
lY2JGa6OX 余宜發,陳敬創,楊美琪,鄭子誠(現在仍是DJ)
w I w\t 魏綺清,麥天倫,盧業媚,倪秉郎,梁麗勤,[color=Red]阮兆祥[/color](已經沒有做DJ)7\W&m I'r!p C
%I8Zx-^8G:{$t
但你真正認識那一個? [/quote]^^'~Y ["cW \R ]ex

#T@%oH[_1dD 反斗祥麒倫邦好搞野

brightlee 發表於 2006-6-6 09:03 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-6-6 22:59:$]6h At(H2D
5Gc]3`p duK8M

/`K2~e/?^ Pr 反斗祥麒倫邦好搞野 [/quote] J#x?Jqsm
佢個時星期日早上播歌仲正9n7As1X GA5E
每次都要聽完佢先肯返教會

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.