娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hong_nin 發表於 2006-6-6 06:35 PM

一齊來支持自己喜愛的DJ!(嚴禁罵戰)

不如大家一齊來講D支持自己喜愛的DJ既說話啦!!!#Zxl9V+q#F
你想講邊個都得架!V c0_c&B{ s
可以講下鍾意左幾耐,鍾意D咩???A&l{ wwVl:J y/mc

rL#E:R!T 不過記住唔可以踩其他DJ/會員!!!$^/y3zuU&@2}|"Z
淨係講鍾意既就算勒!y S*LyZ mix
f [F~_%ZD
我鍾意小儀同埋森美!!!
pJ#kz"r-Nq5`9Efq5Q 兩個都好搞笑!!!一個高一個矮!!jC!v R9x5g/P{|
由勢堂開始鍾意!!!

打狗棒 發表於 2006-6-6 06:47 PM

軟硬天師

kgkgkg212121 發表於 2006-6-6 06:49 PM

森美(山寨王果時開始),杜汶澤(嘩嘩嘩果時開始),林海峰(晴朗開始聽)

wind69 發表於 2006-6-6 06:53 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-6 06:47 PM:
&Z3{;PZ F7~g{"R 軟硬天師 [/quote]
:y@?o/pM
fv4Qk.^-eu)xj$Z x2:good:

bekening 發表於 2006-6-6 06:54 PM

我也是很鍾意森美,小儀他們o架~
.EpX]Jt~ Z:~j 森美~佢成日都好多鬼主意~轉數好快~A ~9b$es l+if
小儀~好鬼死得意~又成日唔服輸~
M0Mjg'ru7M5HT 而我係由聽~~森美小儀變態樂園~開始>>~森美小儀Dotdotdot~>>>UF"Lh&[CeT
~山寨王~>>>直到宜家~架勢堂~~&q7Ii]K[
PS:重有呀~佢o地的節目主題曲都好好聽呢~l}OuU^
3S.`}8d2X!p y dI
[[i] Last edited by bekening on 2006-6-6 at 06:58 PM [/i]]

austin666 發表於 2006-6-6 07:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cyc1 發表於 2006-6-6 07:07 PM

軟硬天師, 林海峰, Wasabi and 郭靜

托迪仔T 發表於 2006-6-6 07:15 PM

卓韻芝,森美

brightlee 發表於 2006-6-6 07:21 PM

余宜發,陳敬創,楊美琪,鄭子誠(現在仍是DJ)~/S+S;?(F'U
魏綺清,麥天倫,盧業媚,倪秉郎,梁麗勤,阮兆祥(已經沒有做DJ)
%{0B5X/C(GU!~F
.m+G7CQl/` 但你真正認識那一個?

lovemusic001 發表於 2006-6-6 07:35 PM

(商台) 軟硬時代的軟硬 (不是現在), I Love You Boyz, 細蘇t%e"mlb
(港台) 無mug好選擇...李志剛, 丘凱敏-[ F^,r$X7t!u
(新城) 顏聯武, 愛菩

car021345 發表於 2006-6-6 07:39 PM

小儀同埋森美4k5tZ)xWq8K
I LOVE
"~iv9v&@A] 903好多都好聽

hong_nin 發表於 2006-6-6 08:15 PM

雲海做..你聽唔聽...佢個d話題好引人入性

cyc1 發表於 2006-6-6 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2006-6-6 07:21 PM:;ul8W a,{Jac1?
余宜發,陳敬創,楊美琪,鄭子誠(現在仍是DJ)
:Eh]"bK1z"H#r 魏綺清,麥天倫,盧業媚,倪秉郎,梁麗勤,阮兆祥(已經沒有做DJ)
vX5B%[4gS5y
8p$b1W9]u 但你真正認識那一個? [/quote]'Z m4s1[C]Mc"m
盧業媚~週末熱線

kubrick 發表於 2006-6-6 08:37 PM

撐硬森美同小儀ah

brightlee 發表於 2006-6-6 08:42 PM

[quote]Originally posted by [i]cyc1[/i] at 2006-6-6 22:26:"qa NdK\(^s;V

n0r| | j 盧業媚~週末熱線 [/quote]
4uw#c!N4S\'H B5d Great!~~~!!!
6DK&pXAni hahaha, I can find a friend in herex/cz\B+B
^X"Tan
:D:D:D:D:P:P:P:P

ronald001120 發表於 2006-6-6 08:44 PM

嘉琳~
@ }.r0G'e*E 音樂人

SUPERHERO 發表於 2006-6-6 08:49 PM

I LOVE~@&L'oLG~:DO-t
佢地d無里頭硬膠膠好o岩我聽~

阿感 發表於 2006-6-6 08:57 PM

JASON,MARTIN

阿感 發表於 2006-6-6 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2006-6-6 07:21 PM:
rywn e3g(j W My 余宜發,陳敬創,楊美琪,鄭子誠(現在仍是DJ)-_5Z$a6JLW
魏綺清,麥天倫,盧業媚,倪秉郎,梁麗勤,[color=Red]阮兆祥[/color](已經沒有做DJ)H7wJ[rVN

aq,G;}/x|H 但你真正認識那一個? [/quote]a.CYTdN(@!}
AG7E1N"dC
反斗祥麒倫邦好搞野

brightlee 發表於 2006-6-6 09:03 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-6-6 22:59:(h3J9xAN9bg&h2`J.l
UD#`U:o8VB5_E7{
E%{#Z v| ?*p vR
反斗祥麒倫邦好搞野 [/quote]
8z5V y*pCs Y.O;E j q 佢個時星期日早上播歌仲正"Q0^1e8}8i9g \)^gY*dQ
每次都要聽完佢先肯返教會

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.