娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 一齊來支持自己喜愛的DJ!(嚴禁罵戰)
hong_nin
發表於 2006-6-6 06:35 PM
一齊來支持自己喜愛的DJ!(嚴禁罵戰)
不如大家一齊來講D支持自己喜愛的DJ既說話啦!!!
#Zxl9V+q#F
你想講邊個都得架!
Vc0_c&B{ s
可以講下鍾意左幾耐,鍾意D咩???
A&l{ wwVl:J y/mc
rL#E:R!T
不過記住唔可以踩其他DJ/會員!!!
$^/y3zuU&@2}|"Z
淨係講鍾意既就算勒!
y S*LyZ mix
f[F~_%ZD
我鍾意小儀同埋森美!!!
pJ#kz"r-Nq5`9Efq5Q
兩個都好搞笑!!!一個高一個矮!!