娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alexkelly 發表於 2006-6-6 07:47 PM

想有bro幫手解決點樣可以平and最重要安全d簽有線電視!!

救命呀!!help!我頭先在樓下問價!講到明唔要電話合約,只要睇電視!8Fst6mu9s
d 街邊sales死都要話叫我簽12個月,月費:309,包哂租機費同安裝費,又話autopay既話唔駛按金!
%`8o2JI4u&]3k;T:vj] 但合約包埋電話wor!
1?/D {M#S:Y*L"l P 咁我就話我電話簽左和記約,唔駛客氣!佢兩條街sales就話送埋嫁!你可以唔用!唔阻你本身條電話線!
nawA6Sd 我心諗,而家唔用梗係由得你啦!但完約後點知會唔會自動續約收乜費物費!
(x;k@6U-V9su;|6A5V } 我話點都好!唔該淨係俾個純電視plan我!
2@i6Q/a5j.Ta 點知佢就話要簽18個月,就月費$269!包哂其他雜費!
G1_*U;nX;f[SF|;o4A4f h 又叫我即刻簽,得番3個quota係6月9日前裝,否則要廿幾號至有師傅!/y it+lcV
我話俾張form我拎番home睇清楚and考慮!又唔俾!!我好驚佢d條款!尤其驚俾班街邊sales扼!
DSg5k| i!G }[W^9`
/m(]#QtM6C 之後返home打1832888,個hotline sales又係一鳩樣話要12個月!但$339,5z*N K+E8w WV
仲講到若有心裝,可"考慮"俾quota我,以$309月費簽,咁咪即係一樣!
k}Mj:}8J \ 算啦!我話咁我不如落街搵街邊sales,佢又話自己hotline有record安全d!講到尾咪又係想賺我comission!
E B$va S)fQ(W~ !L,Tg#~`Hd
最後!其實係我想問點解我搵唔倒純裝有線電視兼簽12個月,最好係月費$269或以下!包哂雜費!i|Hl2q)`6|
有冇d brother教下我點樣搵平合約番黎,或咩方法同班sales針掂去!.N2T%F+j-T
xF-e5P;O4P$Cb3^
plz help me!and thx!!!!!
td,v6vsU#U%K'`k *E} T c!|8N
[[i] Last edited by alexkelly on 2006-6-6 at 07:51 PM [/i]]

bigfish 發表於 2006-6-7 12:22 AM

我個 friend 十二個月, 每月$22x?]c-x0o$uT!N"t5YY
唔好信佢d quota, 佢呃你咋, 你話冇錢, 佢會俾個平d price你

iMacc 發表於 2006-6-7 04:03 PM

有線d月費係唔同地方都會唔同架~-_Qzf5HcF
屋邨就一定最平~$b n?5r`ZM
我用開就259 1年約 重要啱啱6月到期再簽都係259~m4n$X;D7ii
18個月約就好似平20蚊~"@1XJ ac;rL
2年就好似再平多小小~b{8W5bF)?,GH
我就重未肯簽新約...諗住問吓d fd先~
T~cn^,R2po![ 點知大部份fd都係259 1年約...屋邨除外~9twKK D&K
如果你主要用嚟睇波的話就唔好簽太長約~G$C b%Z+UC Y.b"U
因為英超有線份約下年(06-07)到期~

fungsk168 發表於 2006-6-7 08:48 PM

我$199咋喎
"NJ L)m-ew l*I R hRjt`'i
用左兩年i-cable ///平俾我tm4QT6r y jPi\6_

/SS7Y(N OAl{ 不過我阿媽都唔裝
q+h#j#x(@4eh8e xk9tp{6~0o
因為有線成日冇拿拿加台收錢
.}9PC~#{ {$|,Q:U/k XEN!oP2V6pW?1p P
事後又唔通知!!
1^cj tiNO e TV R b[@
我媽媽怕怕:nogood:

iMacc 發表於 2006-6-8 03:24 PM

[quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-6-7 20:48:mF V}j/xj)G
我$199咋喎
Gtt k*@/V*I `*j:E m*zt+KM$M[
用左兩年i-cable ///平俾我 rt(G-g c^?%o2Sn@
R B4h5?2[
不過我阿媽都唔裝
1^*}?d,\ jQ6Y c ?TV8|#K
因為有線成日冇拿拿加台收錢
o5l%}lU %^0Y|"W/t/L)nb
事後又唔通知!!wB]`e3|+O O+H4O
r[tV/{
我媽媽怕怕:nogood: [/quote]1y] Sp}#A-l
介唔介意講我聽你住喺邊~
bJ$YM b%h 因為如果有$199..我死都唔簽住~E+nuV.Dy"B
我用咗ik佬5,6年都有...

發表於 2006-6-9 07:40 PM

[quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-6-7 08:48 PM:zL-o&{aBmW
我$199咋喎+n,j[$\ ?

Ycap"R6I wK 用左兩年i-cable ///平俾我/{[~8p?(tE

7W?sP/fK UXz 不過我阿媽都唔裝
BV\a,p_L_'J
,SV7pS$SfF X [color=red]因為有線成日冇拿拿加台收錢[/color]
iz/g6^8wc h4GO H;})jP
[color=red]事後又唔通知!![/color]:angry:9\yQ$q:F$?

E%\6K$\$L0O Y 我媽媽怕怕:nogood: [/quote]
JN%{9qau 我宜家到17日先到期....
o%A"i `5` E:U uE 之後先可再簽:mad::mad::mad:

iMacc 發表於 2006-6-13 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-6-9 19:40: a@X.A2v+_/a

9aF.R5Ms B6[ bP7X\ 我宜家到17日先到期....
@L"K}~"H&_8E:E+] 之後先可再簽:mad::mad::mad: [/quote]F%g/wPSWR yU
點解簽約簽到你咁慶呢~?:confused:g5gr H4N2?
你係咪用緊d plan係無波睇嗰d呀~?

發表於 2006-6-15 08:23 PM

[quote]Originally posted by [i]iMacc[/i] at 2006-6-13 04:02 PM:
Hdb H8cVy^ Pp]H-Q
點解簽約簽到你咁慶呢~?:confused:
c't3G-Ev)^ 你係咪用緊d plan係無波睇嗰d呀~? [/quote]5o'O,FL"bTQ^X)g
A台....
@O'x:C U t 之後唯有加$先趕到

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.