想有bro幫手解決點樣可以平and最重要安全d簽有線電視!!
救命呀!!help!我頭先在樓下問價!講到明唔要電話合約,只要睇電視!8Fst6mu9sd 街邊sales死都要話叫我簽12個月,月費:309,包哂租機費同安裝費,又話autopay既話唔駛按金!
但合約包埋電話wor!
咁我就話我電話簽左和記約,唔駛客氣!佢兩條街sales就話送埋嫁!你可以唔用!唔阻你本身條電話線!
我心諗,而家唔用梗係由得你啦!但完約後點知會唔會自動續約收乜費物費!
我話點都好!唔該淨係俾個純電視plan我!
點知佢就話要簽18個月,就月費$269!包哂其他雜費!
又叫我即刻簽,得番3個quota係6月9日前裝,否則要廿幾號至有師傅!/yit+lcV
我話俾張form我拎番home睇清楚and考慮!又唔俾!!我好驚佢d條款!尤其驚俾班街邊sales扼!
之後返home打1832888,個hotline sales又係一鳩樣話要12個月!但$339,5z*NK+E8w WV
仲講到若有心裝,可"考慮"俾quota我,以$309月費簽,咁咪即係一樣!
算啦!我話咁我不如落街搵街邊sales,佢又話自己hotline有record安全d!講到尾咪又係想賺我comission!
!L,T g#~`Hd
最後!其實係我想問點解我搵唔倒純裝有線電視兼簽12個月,最好係月費$269或以下!包哂雜費!i|Hl2q)`6|
有冇d brother教下我點樣搵平合約番黎,或咩方法同班sales針掂去!.N2T%F+j-T
xF-e5P;O4P$Cb3^
plz help me!and thx!!!!!
*E} Tc!|8N
[[i] Last edited by alexkelly on 2006-6-6 at 07:51 PM [/i]] 我個 friend 十二個月, 每月$22x?]c-x0o$uT!N"t5YY
唔好信佢d quota, 佢呃你咋, 你話冇錢, 佢會俾個平d price你 有線d月費係唔同地方都會唔同架~-_Qzf5HcF
屋邨就一定最平~$b n?5r`ZM
我用開就259 1年約 重要啱啱6月到期再簽都係259~m4n$X;D7ii
18個月約就好似平20蚊~"@1XJ ac;rL
2年就好似再平多小小~b{8W5bF)?,GH
我就重未肯簽新約...諗住問吓d fd先~
點知大部份fd都係259 1年約...屋邨除外~9twKKD&K
如果你主要用嚟睇波的話就唔好簽太長約~G$C b%Z+UC Y.b"U
因為英超有線份約下年(06-07)到期~ 我$199咋喎
l*I RhRjt`'i
用左兩年i-cable ///平俾我tm4QT6r y jPi\6_
不過我阿媽都唔裝
xk9tp{6~0o
因為有線成日冇拿拿加台收錢
XEN!oP2V6pW?1p P
事後又唔通知!!
eTVRb[@
我媽媽怕怕:nogood: [quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-6-7 20:48:mF V }j/xj)G
我$199咋喎
m*zt+KM$M[
用左兩年i-cable ///平俾我rt(G-gc^?%o2Sn@
R B4h5?2[
不過我阿媽都唔裝
jQ6Y c?TV8|#K
因為有線成日冇拿拿加台收錢
%^0Y|"W/t/L)nb
事後又唔通知!!wB]`e3|+O O+H4O
r[tV/{
我媽媽怕怕:nogood: [/quote]1y]Sp}#A-l
介唔介意講我聽你住喺邊~
因為如果有$199..我死都唔簽住~E+nuV.Dy"B
我用咗ik佬5,6年都有... [quote]Originally posted by [i]fungsk168[/i] at 2006-6-7 08:48 PM:zL-o&{aBmW
我$199咋喎+n,j[$\ ?
用左兩年i-cable ///平俾我/{[~8p?(tE
不過我阿媽都唔裝
[color=red]因為有線成日冇拿拿加台收錢[/color]
h4GO H;})jP
[color=red]事後又唔通知!![/color]:angry:9\yQ$q:F$?
我媽媽怕怕:nogood: [/quote]
我宜家到17日先到期....
之後先可再簽:mad::mad::mad: [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-6-9 19:40: a@X.A2v+_/a
我宜家到17日先到期....
之後先可再簽:mad::mad::mad: [/quote]F%g/wPSWR yU
點解簽約簽到你咁慶呢~?:confused:g5gr H4N2?
你係咪用緊d plan係無波睇嗰d呀~? [quote]Originally posted by [i]iMacc[/i] at 2006-6-13 04:02 PM:
Pp]H-Q
點解簽約簽到你咁慶呢~?:confused:
你係咪用緊d plan係無波睇嗰d呀~? [/quote]5o'O,FL"bTQ^X)g
A台....
之後唯有加$先趕到
頁:
[1]