娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [加分題]事與願違...??(討論交流...)
pigcat
發表於 2006-6-6 10:39 PM
[加分題]事與願違...??(討論交流...)
我想討論ga事與願違...唔係一般既事與願違...
ON+GIF
而係唔知大家發唔發覺...
.q3Yw5N*Hd5o
好多時你個心諗住某事情一定會好好...very good既時候呢..
$\Tlyw!U4{
但係往往個結果都係令你失望ge...
?y9N6y:r!q-DI)Hy
eg..呢篇文我用左好多心機作...諗住係我作咁多篇最好ge..
)mXl o^']
但係個結果偏偏係相反...
qTDy!p/YQ
4C#gj"c ?4[IS1mi