呢個世界點會事事如意呢?
試過好俾心機追一個女仔,點知佢嫌我年紀細拒絕左我
sU/} D'~V-[
反而冇心追妹妹仔,佢反而採取主動 M9@oO+ru7L.~T
G
最慘係我當時追緊個大姐姐,於是拒絕個妹妹仔,結果兩頭唔到岸
[quote]Originally posted by [i]darkensun[/i] at 2006-6-9 05:43 PM:
呢個世界點會事事如意呢?
w4F$g+\?#i]
試過好俾... [/quote]
f.5曾經暗戀個女仔A,但覺得佢好高抖....
之後暗戀左以前坐我隔離時完全無feel的B...
有次我fd突然當住A和我說:佢平時成日借擦膠給你,係咪要有d表示先....;B|(?3^^!Mq
Y0T
我心諗:好地地你仲乜講d咁ga野....之後望番A反應,她似是等我的回覆:eek:
但我對她已沒有feel:cry:啞口無言下尷尬地低下頭
真係時不與我:help:
當一個人越著緊一件事,就會越緊張,在壓力大既情況下,就會越做得唔好,7e el |7v+a
之前我去考試,在考試前一晚我已經準備好晒,以為一定得,點知考果陣自己又緊張,
結果唔合格.....反而對佢冇咩期望果d......又偏偏合格......
事與願違...
講起就係激氣
而家讀書哥度一個月一次考試kGf%`"i
第一個月,博哂命去溫
結果得哥53分
第二個月,放棄哂`\ \e`2G
竟然lor到全班第一HL tR$mQ(Q0?
真係吹漲LSOj z*wuDS
咁係咪即係叫我唔好溫書?#K GS;L3N#p(w
1b4k%V/P'tbS
不過有時真係好心淡E!NE1zc;w-C r
大學哥時.hfG-i"gt
同一科,開哂夜車去溫1\&M