娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2006-6-6 10:39 PM

[加分題]事與願違...??(討論交流...)

我想討論ga事與願違...唔係一般既事與願違...x XV/e*~4qep
而係唔知大家發唔發覺... I DUt%NV7J
好多時你個心諗住某事情一定會好好...very good既時候呢..,e2k6r!rL
但係往往個結果都係令你失望ge...O Ux3n!ru0Y:O
eg..呢篇文我用左好多心機作...諗住係我作咁多篇最好ge..
8Dj$nrQ$K:P)VX 但係個結果偏偏係相反... K pu*y5n|n
?rG0x0X:t@!@{\

^.u^NP7D5m*x,L \0{ 但係..
K*w,uZuY 反而好多時一d冇心放心機去做既事..
|j4Wn9M;[ 就係無心插柳咁...諗住個結果會係衰...點知係好wor..... Q,E!wyAQ6c ]X5u"R
好似有時我冇心機讀書..成績竟然出奇地好...
|(n,n#_ J8k^ 但係有心機果時就相反.....d$K:Sx\8z(DP

L5a.~P6})\+_I "Repb8k#h;S Hr
9g)q3]e-Q-V
我好細個就感覺到呢d相反既野好似冥冥中係度咁...
9Z$Z#W APo 我試過好多次我未知結果果時...]H0j"T6Gz
個心諗住一定唔好既話..個結果就係好...
&qF ~3Uucs^ 諗住係好既話就一定係唔好...
/Wn M5AT"?JG&h
t3otds c~ 真係好奇怪..:eek:T!D#W9} |Y:C

+KR%U"X@0yx'Sb 我問過d fd...有好多都係咁...pRsaR;S}
(G1P&G*Pj0A/Z\

Ts5D zw4N :r/pj)g3AB~1o
唔知冇人巴打同我一樣呢??
9X+[KUy:c!a1Wg
}$[9yj.ct dX K3N V%I? [[i] Last edited by 月月鳥 on 2006-6-6 at 11:04 PM [/i]]

155220 發表於 2006-6-6 10:40 PM

小三第一次考試,之前用左好少時間溫,全級第一
ho1r)]})p.fcP&z 第二次,用多左幾倍時間,結果得第四

發表於 2006-6-6 10:53 PM

之前好文章區有篇關於慾速則不達的道理,有時放太多注意力落一件事,往往會失去彈性
b.r1vTOl!c 放鬆去做有時會進步更大

打狗棒 發表於 2006-6-6 10:58 PM

有時好比心機度馬, 竟然一場都唔中;:haha:
Qi(^-Q^!RC({~ 但係有時亂九咁買, 又會中到冷野...........:P

spareman4 發表於 2006-6-6 11:16 PM

好比心機答 [加分題] 就冇得加 ;_ye$H FW"a1Qi
是但求其打幾句, 反而有分加 :confused:]d)Y~Fkg!uE
咁算唔算 ?

hung414 發表於 2006-6-6 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-6 10:58 PM:
4Q HV r QXvq3q 有時好比心機度馬, 竟然一場都唔中;:haha:*e`k2cD9_
但係有時亂九咁買, 又會中到冷野...........:P [/quote]+yaXhbc
&fD!Y'@Q F t R0i
我試用兩日度3T...點知中哂(全部包尾)mK(ia'R[Ou
又可以是但咁填1458(一世唔發)or2378(依生實發)
7y { w V U l4u%g'U 竟然俾我可以收番d喎IW8g6Z4Q+Dv$_;jN
咁你話點啦

clkgtr 發表於 2006-6-6 11:36 PM

初初學打蛋果時NpxV'\ od;s
如果小心翼翼咁去打, 隻蛋d殼就總係碎晒, 蛋黃又爛晒
)j!d.zwOAJ2drqO 但係求求其其咁去打, 返而就非常之乾淨俐落, 完完整整

hold_find 發表於 2006-6-6 11:48 PM

好正常吖!我都周不時oral小組討論好比心機諗D point 出來,諗住係獨家見解,點知獨家就獨家,不過獨地差咁解暏b(` lq4ac|
其實因為你太看重一件事時,往往你就只會單方面思考,並因此而忽略了一些事情,結果弄巧成拙。這些東西可能都是自然反應就會顧及到的,所以平常心去做的話反而會顧及到而得出好結果。
E(z@0J Ie 「有心種花花不開,無心插柳柳成蔭」,你很想種花,很有心機地種時,你就會計算陽光、水份、肥料、泥土...數也數不完,正所謂百密一疏,總會算漏一些東西的,當然很大機會花不開。但你隨便地種時(當然你本身也很懂種花),手自然就會把花盆放在有足夠陽光的地方,反射神經就會控制澆水量和肥料數目,其他因素也是會自自然然的用由平日經驗所得的有效地法解決,自然就可以柳成蔭

wind69 發表於 2006-6-7 01:15 AM

某期六合彩金多佬!人手填左合共一百蚊o既飛,填到手都軟埋,結果唔記得買!點知好好彩,頭獎居然無人中,到第二期!手執著上期無落注o既幾張飛,心諗既然上一期令我慳番成百蚊!人點都要向前望ge,我又點可以眷戀前塵往事呢,於是決定棄舊而選擇加注重新填過合共兩百蚊o既飛!真係填到手都跛埋..........哈!點知俾我中左五個半字:clap:
4|6PJ PRJ M,L \+]$p$K.wvt

\TZ)rI:_ ]2f`Y I%xO8c
q4_*m3?4`c1{m'|cm

{b2v,T/Q Y1kpa~-T8o5V

OzX['Rs2P P$A o
\\jb0KC+f ] j uC "C9jPA!PKi
2k5R.y&J Ym1N#T

k gC {'}#rb8w
9MZ*Y(g \V Uph&s5u:_5Sc\
%r gj-S|
!ZM!m_T
!j"b \inF)e

"l(e#n/F%D 1U WQ u5dTD
*LAFF5C6m#Y+Xc%s
*w'aJ(c}a
9k`6qj!Md+C!wD

Ax2Ex)~)}:w%] 不過係上一期果張飛 0u.UiT/}n{
佢老闆丫!:gun:

benny0105 發表於 2006-6-7 04:36 AM

好似我做飲食業,一心諗住攪d卓頭,點知仆直!!!/l+g/[e9m&m b-Go
kpZ_"y*T6[,m
是是但但,反而平平穩穩....

garycheung 發表於 2006-6-7 12:37 PM

我都試過類似嘅經驗.....走去見左2份工...第一份自己覺得
} GuiK7Blg 表現唔錯,附合哂佢地嘅要求,居然冇請我. :(
Ss/Aeh:Ob 反而第二份自己表現痲痲,要求仲高過第一份.請左我, B a(d4v1m(_
人工仲高過第一份,吹漲...:P

pangpang2066 發表於 2006-6-7 02:18 PM

我都有試過, 通常以為自己唔得0個份工, 見完佢就請我,lKS @F&sR
見得好好0個份就無晒聲,
ce"D*T(r.TP-X
x$sC7um`%M$V"m 我得出一個point:
k/])X?&d$D0C$| -`gv)cbn
如果件事要同人去compare 既就好易出現事與願違,
U4r i7R uk})\&L*C 因為好似考試咁, 你識人地都識, 你以為自己答晒好高grade,  但原來人地仲答得好.&dghZ-M EA1\G(`{
相反一d 唔駛compare 既事, 就少機會出現, 但唔係無機會.

陳貓 發表於 2006-6-7 06:24 PM

me2 =.= 搵工搵到我頹晒
"c"m$Xao,mt_(_7X 次次都覺得in得好得都係唔okay (咁辛苦又written test 又1st in 又2nd又要做presentation, 埋門一腳見大佬先唔得~~~)
*h9Ns6dl;J 之前請我個份..又係in完覺得無乜野...+rzdf jyD
Kx$Sn:N7w0M.xD(oN
幾時先再in到一份係in完覺得無乜野架~~~sigh

12d3 發表於 2006-6-8 07:49 AM

最事與願違的事---子欲養而親不在/子欲養而錢不夠

kgkgkg212121 發表於 2006-6-8 12:00 PM

我好認同... #8果位member都講得好o岩}:o,N#fkUyw
有時太投入做果樣野,反而可能會計漏左d野u1H2|VjI5g k

,RI'd;mL0x 無心插柳柳成蔭呢樣野... 我都時時有... }"X)S"R9WJ,@
好似讀書咁,有d科我放棄左,但考出黎往往比預期好
C0oLx0Q1_;_ 之前學校陸運會跑200米,諗住參加黎玩下,點知入到final

homan~ 發表於 2006-6-8 12:12 PM

bro,4hI3X3Gz4Tb9h0?Z

9Nz'\A'k 當我地對d 事有expectation 果陣 V$d3w(u`w/o2F
出唔到果預期就會失望.El#U'c A"a

8KYu5O'y%D,d 所以通常冇心做既,
^ Wh:@]6H\ 反而結果好好
7U |*D$~(I0`3M 好可能因為冇expectation :D
(~a^ G;DW1z#CJ 而唔係真係好 :dev:

homan~ 發表於 2006-6-8 12:16 PM

事與願違大把啦^ _WLF%CH
2x.U H5@-WSAm
唔讀既科冇大炒到
|tr { {ll(W 讀既同唔贛既分差唔得多 :haha:}(k){)Z@:\Mx
g9C0@&| TX
諗住唔夾, 唔溝既女又有機
] lg+[z`| 夾既, 溝既就好似冇機 :angry:

Tokyo2040 發表於 2006-6-8 01:45 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-6-6 22:39:W{e qh7j(x
我想討論ga事與願違...唔係一般既事與... [/quote]~7z'jtz+e.rh
]8^$A l(c(Gt
其實會唔會係樓主你心想嘅嘢, 通常都係比較難得到或者做到嘅, 失敗嘅機會大過成功嘅機會, 所以感覺上覺得成日事與願違?
g;]pn3u3Sb
Lc v%G!B4f%A/K)I ~$[ 又或者會唔會係樓主你傾向記住d事與願違嘅嘢, 忽略咗d無心插柳嘅事情呢?

76 發表於 2006-6-8 06:17 PM

人生不如意事10常89....人時時都會事與願違
/bw ] I&P)u 2p%W1X u ^PJ u
6DAGX$F0e4H1n
D學生(其實我宜家都係學生)讀書果時GET 唔到第一..比賽輸左就話事與願違'y,ICm9A,a$A1pG
其實LEI D 野我覺得好小事..讀書..比賽果D...我覺得已經係一分耕耘,一分收穫GEI LA...
wy3Ws4rK
zV$b^7@f"^,u6C 出LEI 做野....好多死貓....好多辛苦野.....有時做得唔好又比人話,比人抄...好大壓力...
5@4E)o7C C8n:x ^8x(Rw6a,EvH*v+]
I6h I{o pu
其實我覺得無咩事與願違......係如意GEI時候開心GEI同時應該有應有的危機感...係覺得事與願違私時候應該唔好棄'女'/////好好係低谷堅持下去...GUM 樣先會成為成功GEI人

發表於 2006-6-8 08:00 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-6-6 11:48 PM:
yB%hR];v 好正常吖!我都周不時oral小組討論好... [/quote]F8{in&{l{
哈~講得好!!!好似我捉棋太專心反而會忽略某些因素,一邊聽歌吹水d棋仲瀟洒:agree:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.