[加分題]事與願違...??(討論交流...)
我想討論ga事與願違...唔係一般既事與願違...x XV/e*~4qe p而係唔知大家發唔發覺...I DUt%NV7J
好多時你個心諗住某事情一定會好好...very good既時候呢..,e2k6r!rL
但係往往個結果都係令你失望ge...O Ux3n!ru0Y:O
eg..呢篇文我用左好多心機作...諗住係我作咁多篇最好ge..
但係個結果偏偏係相反...K pu*y5n|n
?rG0x0X:t@!@{\
但係..
反而好多時一d冇心放心機去做既事..
就係無心插柳咁...諗住個結果會係衰...點知係好wor.....Q,E!wy AQ6c ]X5u"R
好似有時我冇心機讀書..成績竟然出奇地好...
但係有心機果時就相反.....d$K:Sx\8z(DP
"Repb8k#h;S H r
9g)q3]e-Q-V
我好細個就感覺到呢d相反既野好似冥冥中係度咁...
我試過好多次我未知結果果時...]H0j"T6Gz
個心諗住一定唔好既話..個結果就係好...
諗住係好既話就一定係唔好...
真係好奇怪..:eek:T!D#W9} |Y:C
我問過d fd...有好多都係咁...pRsaR;S}
(G1P&G*Pj0A/Z\
:r/pj)g3AB~1o
唔知冇人巴打同我一樣呢??
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2006-6-6 at 11:04 PM [/i]] 小三第一次考試,之前用左好少時間溫,全級第一
第二次,用多左幾倍時間,結果得第四 之前好文章區有篇關於慾速則不達的道理,有時放太多注意力落一件事,往往會失去彈性
放鬆去做有時會進步更大 有時好比心機度馬, 竟然一場都唔中;:haha:
但係有時亂九咁買, 又會中到冷野...........:P 好比心機答 [加分題] 就冇得加 ;_ye$H FW"a1Qi
是但求其打幾句, 反而有分加 :confused:]d)Y~Fkg!uE
咁算唔算 ? [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-6 10:58 PM:
有時好比心機度馬, 竟然一場都唔中;:haha:*e`k2cD9_
但係有時亂九咁買, 又會中到冷野...........:P [/quote]+yaXhbc
&fD!Y'@Q F tR0i
我試用兩日度3T...點知中哂(全部包尾)m K(ia'R[Ou
又可以是但咁填1458(一世唔發)or2378(依生實發)
竟然俾我可以收番d喎IW8g6Z4Q+Dv$_;jN
咁你話點啦 初初學打蛋果時NpxV'\od;s
如果小心翼翼咁去打, 隻蛋d殼就總係碎晒, 蛋黃又爛晒
但係求求其其咁去打, 返而就非常之乾淨俐落, 完完整整 好正常吖!我都周不時oral小組討論好比心機諗D point 出來,諗住係獨家見解,點知獨家就獨家,不過獨地差咁解暏b(`lq4ac|
其實因為你太看重一件事時,往往你就只會單方面思考,並因此而忽略了一些事情,結果弄巧成拙。這些東西可能都是自然反應就會顧及到的,所以平常心去做的話反而會顧及到而得出好結果。
「有心種花花不開,無心插柳柳成蔭」,你很想種花,很有心機地種時,你就會計算陽光、水份、肥料、泥土...數也數不完,正所謂百密一疏,總會算漏一些東西的,當然很大機會花不開。但你隨便地種時(當然你本身也很懂種花),手自然就會把花盆放在有足夠陽光的地方,反射神經就會控制澆水量和肥料數目,其他因素也是會自自然然的用由平日經驗所得的有效地法解決,自然就可以柳成蔭 某期六合彩金多佬!人手填左合共一百蚊o既飛,填到手都軟埋,結果唔記得買!點知好好彩,頭獎居然無人中,到第二期!手執著上期無落注o既幾張飛,心諗既然上一期令我慳番成百蚊!人點都要向前望ge,我又點可以眷戀前塵往事呢,於是決定棄舊而選擇加注重新填過合共兩百蚊o既飛!真係填到手都跛埋..........哈!點知俾我中左五個半字:clap:
\+]$p$K.wvt
]2f`YI%xO8c
q4_*m3?4`c1{m'|cm
Y1kpa~-T8o5V
"C9jPA!PKi
2k5R.y&JYm1N#T
Uph&s5u:_5Sc\
%r gj-S|
!ZM!m_T
!j"b\inF)e
1U WQ u5dTD
*LAFF5C6m#Y+Xc%s
*w'aJ(c}a
9k`6qj!Md+C!wD
不過係上一期果張飛 0u.UiT/}n{
佢老闆丫!:gun: 好似我做飲食業,一心諗住攪d卓頭,點知仆直!!!/l+g/[e9m&m b-Go
kpZ_"y*T6[,m
是是但但,反而平平穩穩.... 我都試過類似嘅經驗.....走去見左2份工...第一份自己覺得
表現唔錯,附合哂佢地嘅要求,居然冇請我. :(
反而第二份自己表現痲痲,要求仲高過第一份.請左我, B a(d4v1m(_
人工仲高過第一份,吹漲...:P 我都有試過, 通常以為自己唔得0個份工, 見完佢就請我,lKS @F&sR
見得好好0個份就無晒聲,
我得出一個point:
-`gv)cbn
如果件事要同人去compare 既就好易出現事與願違,
因為好似考試咁, 你識人地都識, 你以為自己答晒好高grade, 但原來人地仲答得好.&dgh Z-M EA1\G(`{
相反一d 唔駛compare 既事, 就少機會出現, 但唔係無機會. me2 =.= 搵工搵到我頹晒
次次都覺得in得好得都係唔okay (咁辛苦又written test 又1st in 又2nd又要做presentation, 埋門一腳見大佬先唔得~~~)
之前請我個份..又係in完覺得無乜野...+rzdfjyD
Kx$Sn:N7w0M.xD(oN
幾時先再in到一份係in完覺得無乜野架~~~sigh 最事與願違的事---子欲養而親不在/子欲養而錢不夠 我好認同... #8果位member都講得好o岩}:o,N#fkUyw
有時太投入做果樣野,反而可能會計漏左d野u1H2|VjI5g k
無心插柳柳成蔭呢樣野... 我都時時有... }"X)S"R9WJ,@
好似讀書咁,有d科我放棄左,但考出黎往往比預期好
之前學校陸運會跑200米,諗住參加黎玩下,點知入到final bro,4hI3X3Gz4Tb9h0?Z
當我地對d 事有expectation 果陣 V$d3w(u` w/o2F
出唔到果預期就會失望.El#U'c A"a
所以通常冇心做既,
反而結果好好
好可能因為冇expectation :D
而唔係真係好 :dev: 事與願違大把啦^_WLF%CH
2x.U H5@-W SAm
唔讀既科冇大炒到
讀既同唔贛既分差唔得多 :haha:}(k){)Z@:\Mx
g9C0@&| TX
諗住唔夾, 唔溝既女又有機
夾既, 溝既就好似冇機 :angry: [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-6-6 22:39:W{eqh7j(x
我想討論ga事與願違...唔係一般既事與... [/quote]~7z'jtz+e.rh
]8^$Al(c(Gt
其實會唔會係樓主你心想嘅嘢, 通常都係比較難得到或者做到嘅, 失敗嘅機會大過成功嘅機會, 所以感覺上覺得成日事與願違?
又或者會唔會係樓主你傾向記住d事與願違嘅嘢, 忽略咗d無心插柳嘅事情呢? 人生不如意事10常89....人時時都會事與願違
2p%W1Xu ^ PJ u
6DAG X$F0e4H1n
D學生(其實我宜家都係學生)讀書果時GET 唔到第一..比賽輸左就話事與願違'y,ICm9A,a$A1pG
其實LEI D 野我覺得好小事..讀書..比賽果D...我覺得已經係一分耕耘,一分收穫GEI LA...