娛樂滿紛 26FUN's Archiver

FishyR 發表於 2006-6-8 03:11 PM

難怪光緒會早死

這些便是光緒的後宮佳麗.......真係辛苦哂佢啦.
;y(x2t~4`
k9~ Cd5H{(vL0K] [url]http://bbs.tom.com/bbs.php?forumid=180&threadid=30071&page=1[/url]

腳指o 發表於 2006-6-8 03:43 PM

可能係果時係令女呢-.-

FishyR 發表於 2006-6-8 05:01 PM

[quote]Originally posted by [i]腳指o[/i] at 2006-6-8 03:43 PM:3]h n}UP l:t
可能係果時係令女呢-.- [/quote]-{,l'?Q ~3?,_ R
y+@:BtO-mU\
哈哈! 或者都算係呱, 皇帝都幾有'容人之量'.

〥~灝~〥 發表於 2006-6-8 05:11 PM

夠哂資格post去靈異區

JerryLee 發表於 2006-6-8 05:56 PM

如花
D w{tp| :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

d228216 發表於 2006-6-9 12:08 AM

唔講大家唔知光緒既大婆同ニ奶係兩姊妹....Roanne同Race 有不同情度傷殘....個樣重....真係生不如死......唯一見得吓人果個 真非 又比人整死埋...

金魚佬 發表於 2006-6-9 12:10 AM

大陸太多假野,相片size又細,不能放大看有無加工。起碼最低的那一張如果睇真點,,看到了一對大腳,完全不合當時紮腳風氣。

Tokyo2040 發表於 2006-6-9 12:12 AM

食得都幾肥膩吓喎 :o

自由神 發表於 2006-6-9 04:21 PM

真係,三千個都係咁既話..........

打狗棒 發表於 2006-6-9 04:32 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-6-9 00:08:eImOaI
唔講大家唔知光緒既大婆同ニ奶係兩姊妹....Roanne同Race 有不同情度傷殘....個樣重....真係生不如死......唯一見得吓人果個 真非 又比人整死埋... [/quote]
qQ F/J x}n!B1x 隆裕皇后, 瑾妃, 珍妃......瑾妃與珍妃乃兩姊妹, 姊瑾妃是樣衰肥婆一名, 而妹珍妃則好小小, 但以現時的標準都不算得是靚女。

d228216 發表於 2006-6-9 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-9 04:32 PM:
!YZg ~6X;kUH $f\"h'pt~(l
隆裕皇后, 瑾妃, 珍妃......瑾妃與珍妃乃兩姊妹, 姊瑾妃是樣衰肥婆一名, 而妹珍妃則好小小, 但以現時的標準都不算得是靚女。 [/quote]'[4O[&R&A*a{X1O
聽講大婆係盲[大近視??], 二奶妹係跛+駝背.....

打狗棒 發表於 2006-6-9 07:36 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-6-9 19:12:
(e)IV+H$? V/K%v8[.VW L N3Ysb^:I9FBP7N
聽講大婆係盲[大近視??], 二奶妹係跛+駝背..... [/quote]
*W7I,?9mSg(C } r 吓? 有d咁既樹...........???:eek::eek::eek:

d228216 發表於 2006-6-10 12:22 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-6-9 07:36 PM:
g(b q3TB)ff K} )tIw vy[f O/O
吓? 有d咁既樹...........???:eek::eek::eek: [/quote]

kinz 發表於 2006-6-10 12:30 AM

對住呢班後宮佳麗邊樹會起頭...wF lZhG9ZM4F

9~2Mcm;h&h{!c ^;r :haha: 佢應該係因打飛機過度引致健康受損而早死-T J|/B @nE6w"O
epc |6[4H
[[i] Last edited by kinz on 2006-6-10 at 12:32 AM [/i]]

新經濟學巨人 發表於 2006-6-10 01:33 AM

:P.....................

發表於 2006-6-10 02:57 AM

以前的審美觀....:eek:
~7zD3v:T2}e8w 真想看傳說中的4大美人:haha:

bigfish 發表於 2006-6-10 04:20 AM

唔係佢揀架, 佢都冇得落民間:K_'pe$v
至正o個班去晒d 採購員同懸官度 la

FishyR 發表於 2006-6-10 11:17 AM

[quote]Originally posted by [i]kinz[/i] at 2006-6-10 12:30 AM:
Yf3py%N.b| 對住呢班後宮佳麗邊樹會起頭...%i.`S0Zf ~i~

:g5q Mql*{(DU#x :haha: 佢應該係因打飛機過度引致健康受損而早死
gxFlFT.w oZA4G*R
)\.PA2s-O [[i] Last edited by kinz on 2006-6-10 at 12:32 AM [/i]] [/quote]
)^,uMqo v/x4j
y"yk[W,_ 我覺得呢個解釋好合理, 正!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.