大家認為Bus 叔叔被人打係邊個主使?
1. 四眼仔...何銳熙2. 攝影細佬
3. 阿叔自己
4. 路人甲乙丙 x8YQ)NZ"AyE i
5. 四眼仔阿媽 |n!G6h7j e,Iv7l
6. 睇阿叔唔順既局外人
7. 阿叔d女友
8. 楊受成
9. 其他 [quote]Originally posted by [i]a1036043[/i] at 2006-6-8 03:39 PM:%W"JO%ge/HP%g
1. 四眼仔...何銳熙
2. 攝影細佬... [/quote]
阿叔自己同扒王合謀
等於免費廣告 :dev: 3呀...一定係....佢想攞彩呀嘛...係度做案!!!! 記者....做新聞 1. 四眼仔...何銳熙 本人認為係林尚義,因為俾條友整臭佢個朵。 雜誌...... 3. 阿叔自己 我4[2]+Ivl\B.GDZ
:j(J4} VtV8}Ve)If6Z`
~X8rF,E&LD
QPG"L&m}LN~
?giW4Ci4y Tou
U$b A~8r&F$B&cdG
%f$?b\^+W*S+I
4{bN9l/`+z
4\'@k$? `"Q4b
{C3muI`
EJz"C\ ]X7Xv
W,q,zn_8g;? g!c.~
估1&5 [quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006/6/8 15:58:OkJ'v _nm {
o'n1B(MW8M
阿叔自己同扒王合謀
等於免費廣告 :dev: [/quote]
yes , i agree :good: <東方><太陽>
造新聞最"揚" 4眼仔~~最大嫌疑~~:haha: [quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-6-8 03:58 PM:T4eT*BwI}
(K n+gN]O)Nd|)oU
阿叔自己同扒王合謀
等於免費廣告 :dev: [/quote]a{-z9eM_+O{
agreeeeeeeeeeeeee:D 報紙佬啦,攝影角度同時間都好似部署過咁 今日聽到收音講串佢...
ha...話係靈體...
因為話打人果d人竟然可以只係比人影到..'hq4kj7PK#`(X
不過就捉唔到...:D:D:D:D:good: [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-6-8 10:06 PM:
今日聽到收音講串佢...
ha...話係靈體...
因為話打人果d人竟然可以只係比人影到..