娛樂滿紛 26FUN's Archiver

a1036043 發表於 2006-6-8 03:39 PM

大家認為Bus 叔叔被人打係邊個主使?

1. 四眼仔...何銳熙   
;K-FE+z l$I_^)e 2. 攝影細佬   
y3nG)|TxMp!g!\ g 3. 阿叔自己   
`x+` Cl 4. 路人甲乙丙    x8Y Q)NZ"AyEi
5. 四眼仔阿媽    |n!G6h7j e,Iv7l
6. 睇阿叔唔順既局外人   
F.bg$j:RH 7. 阿叔d女友   
g GLg%V KKQq 8. 楊受成   
\6K;^w"H] 9. 其他

homan~ 發表於 2006-6-8 03:58 PM

[quote]Originally posted by [i]a1036043[/i] at 2006-6-8 03:39 PM:%W"JO%ge/HP%g
1. 四眼仔...何銳熙   
XyD k_|]u 2. 攝影細佬... [/quote]
n+f'_]c5s!F6i a
@/M,yT.H 阿叔自己同扒王合謀
r3c2Q&H&i B 等於免費廣告 :dev:

lawmk168 發表於 2006-6-8 04:19 PM

3呀...一定係....佢想攞彩呀嘛...係度做案!!!!

calvinkty 發表於 2006-6-8 05:06 PM

記者....做新聞

hokong10 發表於 2006-6-8 05:27 PM

1. 四眼仔...何銳熙

winglo0428 發表於 2006-6-8 05:49 PM

本人認為係林尚義,因為俾條友整臭佢個朵。

腳指o 發表於 2006-6-8 06:33 PM

雜誌......

LeBron23cavs1 發表於 2006-6-8 07:14 PM

3. 阿叔自己

發表於 2006-6-8 08:17 PM

4[2]+Ivl\B.GDZ
:j(J4} VtV8}Ve)If6Z`

gkuN h]0D!S
sR@.d2le ~X8rF,E&LD

.fRd_7Do QPG"L&m}LN~
?gi W4Ci4y Tou
U$b A~8r&F$B&cdG
%f$?b\^+W*S+I
4{bN9l/`+z
4\'@k$?`"Q4b
{C3muI`

M bEe TX%m)^
jkp-Us+kt
hg6iB4c ]
)u/jqSEAGp1\
-x`,h9ys-V^ EJ z"C\]X7Xv
W,q,zn_8g;? g!c.~

e j_]W7wB[NU
+dt#E Q C,G*_)ca W 估1&5

CHECSS 發表於 2006-6-8 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006/6/8 15:58:OkJ'v _nm {
o'n1B(MW8M

0q\`Id8mIZ_ 阿叔自己同扒王合謀
q&[:d[R!Lj$] 等於免費廣告 :dev: [/quote]
2DRz7E;|\] yes , i agree :good:

dragonass31 發表於 2006-6-8 08:56 PM

<東方><太陽>
w/t%f6}"gQ ja 造新聞最"揚"

kgkgkg212121 發表於 2006-6-8 09:14 PM

4眼仔~~最大嫌疑~~:haha:

magic 發表於 2006-6-8 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-6-8 03:58 PM:T4eT*BwI }
(K n+gN]O)Nd|)oU

SfP)\#p~e 阿叔自己同扒王合謀
r,p5[ }(T#\t#f,r 等於免費廣告 :dev: [/quote]a{-z9eM_+O{
agreeeeeeeeeeeeee:D

阿感 發表於 2006-6-8 09:49 PM

報紙佬啦,攝影角度同時間都好似部署過咁

pigcat 發表於 2006-6-8 10:06 PM

今日聽到收音講串佢...
"g'X|K;g1n ha...話係靈體...
(e(s [Hm4y3L1x 因為話打人果d人竟然可以只係比人影到..'hq4kj7PK#`(X
不過就捉唔到...:D:D:D:D:good:

kgkgkg212121 發表於 2006-6-8 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-6-8 10:06 PM:
a"V3b:p&FZ 今日聽到收音講串佢...
Er@)b]C @h_hY ha...話係靈體...
Jjd,o^ 因為話打人果d人竟然可以只係比人影到..o+H@,]^
不過就捉唔到...:D:D:D:D:good: [/quote]
\v7e._%XC _ 咁抵死ge野係咪阿澤阿jan講ga??:D

homan~ 發表於 2006-6-8 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-6-8 10:06 PM:
-t8QuU&{;qyb 今日聽到收音講串佢...)p.m C Cm
ha...話係靈體...L1N)u%e9j @
因為話打人果d人竟然可以只係比人影到..\d;]eYJk4N$N
不過就捉唔到...:D:D:D:D:good: [/quote]
/R8L8])KZ8i
8bX ibP-w%n"F\ 靈體
2K|N5is4K2P\)^ Good answer :agree:

austin666 發表於 2006-6-9 12:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hongkongpeople 發表於 2006-6-9 12:34 AM

成場show咁好有疑點咯

dragonass31 發表於 2006-6-9 12:41 AM

<東方><太陽>
(GP4v'q%G`Q 造新聞至擅長

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.