娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2006-6-9 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-6-8 10:27 PM:
+X%OrVR'z)L)diM 1|9KI9sg9D:Bx u
咁抵死ge野係咪阿澤阿jan講ga??:D [/quote]
-bG4]"FU?$B] 唔知ar...9DGY%kd M
我唔係聽開..
x\4?4H-D6UX{g 認唔到d人把聲..haah;)

sky308 發表於 2006-6-9 03:43 AM

我真係想知點解班記者影到...同埋...如果你係行兇個位
$w8i"M,X&iIuo4r#c#hF 有人影你相你會唔會比佢影...比佢影左都會整佢部機啦...
6HJ,F3`m 個人認為依單野係以早年陳小扁中鎗單野作藍圖...
Ud#za:Zt5c$V 小弟有講錯請見諒^^

bigfish 發表於 2006-6-9 04:34 AM

東方記者 la

(~^o^~). 發表於 2006-6-9 10:31 AM

問吓梁思浩同曾志偉咪知道o羅 !  (~^o^~)

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-10 09:05 PM

6. 睇阿叔唔順既局外人
k4URXL%C8Y 唔係犯法我都會打!

pangpang2066 發表於 2006-6-14 12:16 PM

我估記者做新聞, 有咩可能會咁明目張膽打人,有人影佢相都唔驚?R&l Q*f^
係做野,都等阿叔夜晚收工,係街先喇.
2?:A9c0mX ^
,Q lF2g"Wu(wk 阿叔無講大話,佢知邊個主使...I)fcq:b!M.DkBA

Y @#Go!k_ p.s. 阿叔大拿拿收左人地 10萬蚊, 當然要有新聞先得.

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.