巴士亞叔衰格嗎???
本人認為巴士亞叔根本就係格衰先比人打....有手有腳點會咁多年都搵唔到工牙~~~講都冇人信啦....睇下佢自己肯唔肯做咋~~皮氣又臭.....又博出位~~佢比人打我覺得冇咩咁值得可憐囉~~.......大家又點睇呢...??? 支持亞叔,打倒罪惡,反對你D心腸壞的人 佢一生人毫無目標.....都要尊重????打佢d人係唔岩....但唔代表佢係一個好人~~唔值得我地去學習....佢依家只係扮可憐!!!!! 我都唔明佢= =佢係咪搏出位姐.. 佢覺得自己有新聞價值.....仲唔博下出位....~ [quote]Originally posted by [i]o灑咀[/i] at 2006-6-8 09:45 PM:8J YP6c%F;DL:WKC0b本人認為巴士亞叔根本就係格衰先比人... [/quote]+YseM KL
lA_F+\5X(W+F|{V-{ R
佢依家起碼肯返下工 Vs~I5\G/I$a:X
當俾果機會佢啦 :D 不過佢叫雞唔比錢..... 人地既野
理佢咁多拉€
顧店我自己好過
佢好與壞5DWG;aB M'b
關我地咩事
唔影響我地 衣 食 住 行 [quote]Originally posted by [i]o灑咀[/i] at 2006-6-8 09:45 PM:N0u3AO(Q6kC
本人認為巴士亞叔根本就係格衰先比人打....有手有腳點會咁多年都搵唔到工牙~~~講都冇人信啦....睇下佢自己肯唔肯做咋~~皮氣又臭.....又博出位~~佢比人打我覺得冇咩咁值得可憐囉~~.......大家又點睇呢...???
:H5n`8me Flr'N
[/quote]#qqt)CA
咩道理?
人地都係打份工je-Q0\]E7z;Yo
俾個機會人地正式打份工都唔俾?*Y2cSG1pRw _
f&Tg+PbP
你無睇過之前佢段訪問?
佢皮氣臭係因為o係段片入面佢打緊電話俾撤瑪利亞防止自殺會傾緊自己心事,所以心情煩悶左,語氣都重左q.k0cI&}4s2I f#dME
換轉係你唔開心好煩既時候,有條友走埋黎話你,唔通你會好開心呀?就算果個係你阿媽你都唔like啦m"Qb sVEWb
就算人地點衰,打人唔通好岩??
我而家睇你唔順眼走黎打你得唔得? 這單被打案真係好有疑點喎.......明知咁多記者仲郁手......被記者記得咁清楚........搞乜呀????又做show????? 陳健康第二/B6w&^VFX!c.JD[
<東方>造新聞 [quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2006-6-9 12:16 AM:`lYGtW
x P1Z.e2sv&w
咩道理? k5UJ,^'|p,z6M
人地都係打份工je:^`pQ:nr2K
俾個機... [/quote]e%FGwy K
Sp/\&t1Ch7T
agree :agree::agree::agree:
唔好理佢之前d 野
:tyd r6s w4^.L
佢依家肯自力更生