娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JerryLee 發表於 2006-6-9 12:50 AM

你地認為邊一類型男仔易溝女D

如果你地系女仔 你地會揀 ^)UK ~-F8MY
[size=6]錢[/size]
*@ _%MtFL'C2J.z [size=6]外表[/size]
8ze xs[E7l [size=6]有學問[/size]
-a#N#{bB
HD+JS~0h7a8arQ/A 歡迎男女參加投票

12d3 發表於 2006-6-9 01:02 AM

有外表有學問但係冇錢一定溝唔到女

d228216 發表於 2006-6-9 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-6-9 01:02 AM: iX c {\
有外表有學問但係冇錢一定溝唔到女 [/quote]];|o T1H r|m0u
oh shit !

pigcat 發表於 2006-6-9 01:04 AM

溝女緊係靠個樣ga la..
?4P3q%|5yA 你話要結婚就唔同講法:agree:

yeahchan 發表於 2006-6-9 01:06 AM

媾女~唉~有錢就乜都得
(L9_(? g O0f 而家好多女都好很現實~~~

d228216 發表於 2006-6-9 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2006-6-9 01:06 AM:p_-t)o7w:k aB?
媾女~唉~有錢就乜都得%k$G*V8lNpN$L1t
而家好多女都好很現實~~~ [/quote]kj%Y+@m HSHSTL
唉!

Dr.anger 發表於 2006-6-9 01:14 AM

我係女人既話...學問,樣,錢...

irisG 發表於 2006-6-9 01:39 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-6-9 01:11 AM:*abq1q0y#HE@*\|

UXQ P!i2a4Mh0K;h 唉! [/quote]
} f8vucA,hC 6I gr$vsj
毛錢咪好慘:(

打狗棒 發表於 2006-6-9 01:43 AM

霍震霆9K Z|;BF Q
李家誠
+wfCJ qF e 林建岳
Po;rQ)L 劉鑾雄

cwleung1988 發表於 2006-6-9 01:50 AM

識得溝女既男仔..自然易溝女D
!B\ ~1VPb\&d 溝女唔需要好似華仔甘既樣
%U/PC;e\S h3_ 唔需要十幾億既身家
Z!YYxZZ!C 唔需要IQ 130...
A^0r bK9_.k+`a 溝女係一種技巧 :]t_|e~

i7c ^)D y3| ..6sq_)QXajZ1Wj
P.S講得唔好...唔好打面

qweqweqwe 發表於 2006-6-9 02:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2006-6-9 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-6-9 02:04:
{ H"Ao$@^&lt(a
uy Co#V%r WC\Nn3? T0inf

x-p6Y\6n7wRC
l@Q'p)x+A 溫兆倫毛錢,外表,毛學問都溝到郭羨妮....:hitwall: [/quote]
#]3NqTk 萬中無一, 但最終都係有錢佬唐國強.............:haha:

qweqweqwe 發表於 2006-6-9 02:08 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

龍九州 發表於 2006-6-9 03:25 AM

有錢大能晒!:hitwall:

homan~ 發表於 2006-6-9 10:08 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-6-9 01:50 AM:E3jyr&a*JKQuJsR
識得溝女既男仔..自然易溝女DI7S'VsE1A
溝女唔需要好似華仔甘既樣
0@9{k'`S]'B 唔需要十幾億既身家}&{ e7b9D8k(g[ t%M(T5M~
唔需要IQ 130...W M3}S&l ^l QKPF"M
溝女係一種技巧 :]o7K!slk ~`

#PDK.k a2[ ..
)q q%yn2[:}Bmv P.S講得唔好...唔好打面 [/quote]
kmJ8aK(l"ee"bUf
g,E;Iy d0\9X agree ! :good:
)K*?Qq:W-b k+j $Gw1IP-D`
不過,)A+y0\n9?ad8n
有錢 + 外表真係易溝女好多
3O3@P7C1}k h5V+v )]m2}5l8W4hs]:V Rz
就算唔曉溝
+il2_llKpB d 女都自己飛埋去啦 :D*gic.~*G)nC

-FAlU4osd 仲要睇下d 女係咩年紀
.KmNR0N j 十令歲一定要外表
e-AaP H P 大左一定要有米 :haha:

homan~ 發表於 2006-6-9 10:10 AM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2006-6-9 01:06 AM:
{g.c Y;zm/u3XV;~ 媾女~唉~有錢就乜都得
4qdi'O1w)X 而家好多女都好很現實~~~ [/quote]PI9{f'g5t
mO"kO-U(Q:j
bro,EXB-Pq;L2bp
係現實架啦/z,D"`%e4Ih
&D;m^a+o sd
有錢某程度上反映你既talent 架s,Crs"\
雖然有錢唔等於有talent ] Vhj)\.F{t1q/q:w2]
:tx8fW+h1T
不過d 女係咁諗 :cry:

yeahchan 發表於 2006-6-9 02:03 PM

雄性動物生出o黎係用為左同雌動物一齊傳宗接代~!nk'vu;E y
雄性要保護家園~
hr!x5b tw 可惜o係香港, 男o既想有件雌性陪下
8|Ob+_v-GvrK 由細就要讀書, 為大個搵份好工, 賺大錢之後先有女撲埋o黎~~~ai.........;B7l zg6~d

maI:Hh%uBw
'@'\? n6A zq
q~VWri
]KVo HZI6Vs3~8w@ 仲有呀~
9v6~+XRCh }I 同條女做野o個陣又話你賤~
c0}Y6_\1X7V-@ 講真~~我比咁多錢o黎叫隻私家雞, 你話我賤????5~$fQM@8?X4^
我送野比你o個陣你唔話我賤, 仲要唔係名牌唔要~g&^"f*P"I[+ak7R
邊個賤???邊個現實??? a%~\[1vJZ9X

N!nG%Doj'W1qo :[p"q.Y%Q0R'c eam

Jd9BM gO pt 其實~~靚仔好難媾女~~O%}/a;`xT/X,}
因為d女成日都話靚仔冇本心~1w#J7Xbs9oLS6h%Q
講真~~有幾多個係咁呀~~
3^ Nd#q L;b*eS,A6r 靚仔想有女o既話就要附帶多一個條件~~&`a t2{Jl
就係有錢~~~
g \9B#ob]
H_R)a1e qz N(F{ 靚仔兼有錢, 所向無敵
u]/UNV j${ )\!Z*@'g@OE-_ i7BP w&N
[[i] Last edited by yeahchan on 2006-6-9 at 02:07 PM [/i]]

dereklui 發表於 2006-6-9 02:38 PM

楊思琦 bf also no money, no knowledge. His look.....

155220 發表於 2006-6-9 02:42 PM

美男子

發表於 2006-6-9 03:28 PM

[quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-6-9 02:04 AM:
4QQq`T [1j (@/H,k"}x*N a ~k

U N+Ah8r d'ueA $o&b8Fd!J*x4T
V&W/|{_4k x
溫兆倫毛錢,毛外表,毛學問都溝到郭羨妮....:hitwall:
VPn MJ
"[ n_@osG;h$F [[i] Last edited by qweqweqwe on 2006-6-9 at 02:06 AM [/i]] [/quote]
0N8Dx$w)e*pj(\(f 溫兆倫毛外表?我唔覺

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.