你地認為邊一類型男仔易溝女D
如果你地系女仔 你地會揀 ^)UK~-F8MY[size=6]錢[/size]
[size=6]外表[/size]
[size=6]有學問[/size]
歡迎男女參加投票 有外表有學問但係冇錢一定溝唔到女 [quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-6-9 01:02 AM: iX c{\
有外表有學問但係冇錢一定溝唔到女 [/quote]];|oT1Hr|m0u
oh shit ! 溝女緊係靠個樣ga la..
你話要結婚就唔同講法:agree: 媾女~唉~有錢就乜都得
而家好多女都好很現實~~~ [quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2006-6-9 01:06 AM:p_-t)o7w:k aB?
媾女~唉~有錢就乜都得%k$G*V8l NpN$L1t
而家好多女都好很現實~~~ [/quote]kj%Y+@m HSHSTL
唉! 我係女人既話...學問,樣,錢... [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-6-9 01:11 AM:*abq1q0y#HE@*\|
唉! [/quote]
6I gr$vsj
毛錢咪好慘:( 霍震霆9K Z|;BF Q
李家誠
林建岳
劉鑾雄 識得溝女既男仔..自然易溝女D
溝女唔需要好似華仔甘既樣
唔需要十幾億既身家
唔需要IQ 130...
溝女係一種技巧 :]t_|e~
..6sq_)QXajZ1Wj
P.S講得唔好...唔好打面 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-6-9 02:04:
WC\ Nn3? T0inf
溫兆倫毛錢,外表,毛學問都溝到郭羨妮....:hitwall: [/quote]
萬中無一, 但最終都係有錢佬唐國強.............:haha: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有錢大能晒!:hitwall: [quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-6-9 01:50 AM:E3jyr&a*JKQuJsR
識得溝女既男仔..自然易溝女DI7S'VsE1A
溝女唔需要好似華仔甘既樣
唔需要十幾億既身家}&{e7b9D8k(g[ t%M(T5M~
唔需要IQ 130...W M3}S&l ^lQKPF"M
溝女係一種技巧 :]o7K!slk ~`
..
P.S講得唔好...唔好打面 [/quote]
agree ! :good:
$Gw1IP-D `
不過,)A+y0\n9?ad8n
有錢 + 外表真係易溝女好多
)]m2}5l8W4hs]:VRz
就算唔曉溝
d 女都自己飛埋去啦 :D*gic.~*G)nC
仲要睇下d 女係咩年紀
十令歲一定要外表
大左一定要有米 :haha: [quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2006-6-9 01:06 AM:
媾女~唉~有錢就乜都得
而家好多女都好很現實~~~ [/quote]PI9{f'g5t
mO"kO-U(Q:j
bro,EXB-Pq;L2bp
係現實架啦/z,D"`%e4Ih
&D;m^a+osd
有錢某程度上反映你既talent 架s,Crs"\
雖然有錢唔等於有talent]Vhj)\.F{t1q/q:w2]
:tx8fW+h1T
不過d 女係咁諗 :cry: 雄性動物生出o黎係用為左同雌動物一齊傳宗接代~!nk'vu;Ey
雄性要保護家園~
可惜o係香港, 男o既想有件雌性陪下
由細就要讀書, 為大個搵份好工, 賺大錢之後先有女撲埋o黎~~~ai.........;B7l zg6~d
仲有呀~
同條女做野o個陣又話你賤~
講真~~我比咁多錢o黎叫隻私家雞, 你話我賤???