娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JerryLee 發表於 2006-6-9 12:50 AM

你地認為邊一類型男仔易溝女D

如果你地系女仔 你地會揀 ? [-RZ:R]4O%G&J
[size=6]錢[/size]
An7UUu!E)r4n [size=6]外表[/size]Pw,|oX5xU
[size=6]有學問[/size]h9B1?0`/l9NH c

z%lW3O,HI0r 歡迎男女參加投票

12d3 發表於 2006-6-9 01:02 AM

有外表有學問但係冇錢一定溝唔到女

d228216 發表於 2006-6-9 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-6-9 01:02 AM:
v8WG CW#G 有外表有學問但係冇錢一定溝唔到女 [/quote]
&j G Z Zo2z'E0NxkJ oh shit !

pigcat 發表於 2006-6-9 01:04 AM

溝女緊係靠個樣ga la..
ON.~L!h it 你話要結婚就唔同講法:agree:

yeahchan 發表於 2006-6-9 01:06 AM

媾女~唉~有錢就乜都得
f0f`Dk;P0fwC$A*c 而家好多女都好很現實~~~

d228216 發表於 2006-6-9 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2006-6-9 01:06 AM:R]P&mbyY Al
媾女~唉~有錢就乜都得
@$PQ+@#DQ$LI8I 而家好多女都好很現實~~~ [/quote]CJv SH{
唉!

Dr.anger 發表於 2006-6-9 01:14 AM

我係女人既話...學問,樣,錢...

irisG 發表於 2006-6-9 01:39 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-6-9 01:11 AM:
+zY }WJ.~y ^ fb H ~8e&i$rjB)|
唉! [/quote]iXH P&t)Y0r1]$~
)^]7H2~e [.g
毛錢咪好慘:(

打狗棒 發表於 2006-6-9 01:43 AM

霍震霆6_7Z5mRP/K
李家誠\:P8YKT e
林建岳
T%CV~wz 劉鑾雄

cwleung1988 發表於 2006-6-9 01:50 AM

識得溝女既男仔..自然易溝女DD}I:V [)i,L.z
溝女唔需要好似華仔甘既樣%~6eGTC;X
唔需要十幾億既身家
+h:~$}1h"Sq 唔需要IQ 130...^&B5C5`u#Yu}*z2VZ(r@
溝女係一種技巧 :]
SMA t1V6O0VD
&b3]+oF'n4S0j3KZL$NfS ..1k^M`0X%q%k
P.S講得唔好...唔好打面

qweqweqwe 發表於 2006-6-9 02:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2006-6-9 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-6-9 02:04:Ig/^;I:d&Vy
[&N?v? ?y&[WM
%dD{6FCH/V h
#f[8[6{w-`o'u2Di
I M9} dS2[9Qu(TI
溫兆倫毛錢,外表,毛學問都溝到郭羨妮....:hitwall: [/quote]
'_-l&Pk$XU,i(i 萬中無一, 但最終都係有錢佬唐國強.............:haha:

qweqweqwe 發表於 2006-6-9 02:08 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

龍九州 發表於 2006-6-9 03:25 AM

有錢大能晒!:hitwall:

homan~ 發表於 2006-6-9 10:08 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-6-9 01:50 AM:6w#`~*C#mu
識得溝女既男仔..自然易溝女D
#O*_!@#]-}3Rmc 溝女唔需要好似華仔甘既樣pX Px:Y4aD }
唔需要十幾億既身家SH+? VQ:up
唔需要IQ 130...
7V+h ~ B(G$KP 溝女係一種技巧 :]
7SE0j"} }^` s
g*orD+z*^"w6a'_ ..V6go'S&V1O#CV
P.S講得唔好...唔好打面 [/quote]N eR }*~N'U(]b

jY6EK%sW:e"y`R agree ! :good:nO"Ig5?"T

nt2M"k~c.W.~5R 不過,`,zjWv
有錢 + 外表真係易溝女好多'Ir4e4F)p_;}Tw7P^!u

-U V(j1^Z+? 就算唔曉溝Rmk}c-V_
d 女都自己飛埋去啦 :D
vmbCI I7a
U|~V:@%l7F0c 仲要睇下d 女係咩年紀V;l7Ey#X]L3a
十令歲一定要外表;c.`Pm e@O3VB#r/G
大左一定要有米 :haha:

homan~ 發表於 2006-6-9 10:10 AM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2006-6-9 01:06 AM:
T7j/o(bErx)n4f)L o4` 媾女~唉~有錢就乜都得
MMB7C3\9uKk 而家好多女都好很現實~~~ [/quote]T7e0Cn9lwvm
;\L|W&QME@
bro,"A,akQ(ZGm
係現實架啦0JZ$}r.e%^8sB$d

G t,i_S 有錢某程度上反映你既talent 架
ar:f Y]%P$f 雖然有錢唔等於有talent
7c2e-Dp/E Y!Of
$mUG8U{-_#g3b 不過d 女係咁諗 :cry:

yeahchan 發表於 2006-6-9 02:03 PM

雄性動物生出o黎係用為左同雌動物一齊傳宗接代~E"TZe0f
雄性要保護家園~
x~;Y+m_I@Eq 可惜o係香港, 男o既想有件雌性陪下
2oQ"EYb 由細就要讀書, 為大個搵份好工, 賺大錢之後先有女撲埋o黎~~~ai.........
z.K?(rrN
$FV?sN)BU~ X0W4T\ \!T c$i6t&Wk?

Z5Y QA)^c9m
%n/lrfs8YwX 仲有呀~
Ah:Eb+| 同條女做野o個陣又話你賤~
"k5x+w"X/L,o 講真~~我比咁多錢o黎叫隻私家雞, 你話我賤???
}J+w#s!Cf4fiZ:f 我送野比你o個陣你唔話我賤, 仲要唔係名牌唔要~
b:VN ])I 邊個賤???邊個現實??? g8^LDp"[]

bfG$N0z ]?7rY
7@ve@5Xm G
wb W6W1N/a e0hfJ 其實~~靚仔好難媾女~~
.g8B;wURgs 因為d女成日都話靚仔冇本心~ x%hf`J;z&i
講真~~有幾多個係咁呀~~
{!m V:^OI 靚仔想有女o既話就要附帶多一個條件~~
k | W&v'^}oW 就係有錢~~~;Br7Y#V7WoO

U@:^Q%G 靚仔兼有錢, 所向無敵"Y7Xn0pJ)M1j}
_'T#mV'z"H
[[i] Last edited by yeahchan on 2006-6-9 at 02:07 PM [/i]]

dereklui 發表於 2006-6-9 02:38 PM

楊思琦 bf also no money, no knowledge. His look.....

155220 發表於 2006-6-9 02:42 PM

美男子

發表於 2006-6-9 03:28 PM

[quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-6-9 02:04 AM:
L S o8BxM!Q3\
]mX.Z8FjG b%OC Vhl%SV*S
!hS#OWSsc0t
B rH }W
溫兆倫毛錢,毛外表,毛學問都溝到郭羨妮....:hitwall: @&L8z8tT
{!~ A\ oa:i
[[i] Last edited by qweqweqwe on 2006-6-9 at 02:06 AM [/i]] [/quote]k\jX V_t+f!l4_
溫兆倫毛外表?我唔覺

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.