你地認為邊一類型男仔易溝女D
如果你地系女仔 你地會揀 ?[-RZ:R]4O%G&J[size=6]錢[/size]
[size=6]外表[/size]Pw,|oX5xU
[size=6]有學問[/size]h9B1?0`/l9NH c
歡迎男女參加投票 有外表有學問但係冇錢一定溝唔到女 [quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-6-9 01:02 AM:
有外表有學問但係冇錢一定溝唔到女 [/quote]
oh shit ! 溝女緊係靠個樣ga la..
你話要結婚就唔同講法:agree: 媾女~唉~有錢就乜都得
而家好多女都好很現實~~~ [quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2006-6-9 01:06 AM:R]P&mbyYAl
媾女~唉~有錢就乜都得
而家好多女都好很現實~~~ [/quote]C Jv SH{
唉! 我係女人既話...學問,樣,錢... [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-6-9 01:11 AM:
fb H ~8e&i$rjB)|
唉! [/quote]iXHP&t)Y0r1]$~
)^]7H2~e [.g
毛錢咪好慘:( 霍震霆6_7Z5mRP/K
李家誠\:P8YKT e
林建岳
劉鑾雄 識得溝女既男仔..自然易溝女DD}I:V [)i,L.z
溝女唔需要好似華仔甘既樣%~6eGTC;X
唔需要十幾億既身家
唔需要IQ 130...^&B5C5`u#Yu}*z2VZ(r@
溝女係一種技巧 :]
..1k^M`0X%q%k
P.S講得唔好...唔好打面 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-6-9 02:04:I g/^;I:d&Vy
[&N?v ? ?y&[WM
%dD{6FCH/Vh
#f[8[6{w-`o'u2Di
I M9} dS2[9Qu(T I
溫兆倫毛錢,外表,毛學問都溝到郭羨妮....:hitwall: [/quote]
萬中無一, 但最終都係有錢佬唐國強.............:haha: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有錢大能晒!:hitwall: [quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-6-9 01:50 AM:6w#`~*C#mu
識得溝女既男仔..自然易溝女D
溝女唔需要好似華仔甘既樣pX Px:Y4aD }
唔需要十幾億既身家SH+?VQ:up
唔需要IQ 130...
溝女係一種技巧 :]
..V6go'S&V1O#CV
P.S講得唔好...唔好打面 [/quote]NeR }*~N'U(]b
agree ! :good:nO"Ig5?"T
不過,`,zjWv
有錢 + 外表真係易溝女好多'Ir4e4F)p_;}Tw7P^!u
就算唔曉溝R mk}c-V_
d 女都自己飛埋去啦 :D
仲要睇下d 女係咩年紀V;l7Ey#X]L3a
十令歲一定要外表;c.`Pme @O3VB#r/G
大左一定要有米 :haha: [quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2006-6-9 01:06 AM:
媾女~唉~有錢就乜都得
而家好多女都好很現實~~~ [/quote]T7e0Cn9lwvm
;\L|W&QME@
bro,"A,akQ(ZGm
係現實架啦0JZ$}r.e%^8s B$d
有錢某程度上反映你既talent 架
雖然有錢唔等於有talent
不過d 女係咁諗 :cry: 雄性動物生出o黎係用為左同雌動物一齊傳宗接代~E"TZe0f
雄性要保護家園~
可惜o係香港, 男o既想有件雌性陪下
由細就要讀書, 為大個搵份好工, 賺大錢之後先有女撲埋o黎~~~ai.........
\!T c$i6t&Wk?
仲有呀~
同條女做野o個陣又話你賤~
講真~~我比咁多錢o黎叫隻私家雞, 你話我賤???
我送野比你o個陣你唔話我賤, 仲要唔係名牌唔要~
邊個賤???邊個現實???g8^LDp"[]