娛樂滿紛 26FUN's Archiver

waithung 發表於 2006-6-10 08:03 PM

讀理科有d咩工可以做??

講真~我覺得讀理科真係要讀得勁先有用ga wo~~如果讀得廢ge話,真係好似冇乜出路~~

austin666 發表於 2006-6-10 08:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-10 08:49 PM

我係理科!
!o9Bj/iR#X 做緊文員=.=

新經濟學巨人 發表於 2006-6-10 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-6-10 08:49 PM:
.j~N9FKEn:eOR 我係理科!*uW,^:f)ic+s8zct
做緊文員=.= [/quote]
B+q9LqC.w_Te5@
?"M0Q h?j!c v)]f 我讀文科,拿綜援:(

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-10 09:02 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-10 08:51 PM:m3hu|x'P%B
my!f.{J l%uv|

s'\-v:B"M 我讀文科,拿綜援:( [/quote]
$td.@E;r]&c 商科做老板><

austin666 發表於 2006-6-10 09:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-10 09:22 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-6-10 09:09 PM:9CV/E%j?n&s
t2q+|~(C Ci'j}
*c"NhY2P[i'{
%J[9v V;OAt i~
我小兒科
c)^4Kl*]u-L;u*m*C h 做緊.......愛:dev: [/quote]V ]2n-^a#yz Ad F0s
好野喎! u8]"gTR
仲分到心上網打野:D:D:D

LU 發表於 2006-6-11 04:34 PM

我讀社會科學溝少少商,做緊物業管理,遲d有機會的話可能轉做marketing;我覺得做物業管理最好識多少工程的嘢,如果本身係工科/理科底,做落會比較有著數

新經濟學巨人 發表於 2006-6-11 06:13 PM

講真,除非你係做研究或考取一些專業資格,在社會工作,9dB5sj a(PZ
O6["~ N^SQ
讀乜科,真的分別唔大.

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-11 08:41 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-11 06:13 PM:@%H&cc!ZW gE%d/]0qD
講真,除非你係做研究或考取一些專業資格,在社會工作,
G/W:nMW
h)Lo[3Ry#]K8V4A 讀乜科,真的分別唔大. [/quote]!eQY;U+c4t
係!(C,tR.Ss!t*r
如果中5中7出左黎做野的,文理商根本唔會有太大影響~Ov:c7~*stw&`8E6[f
你信唔信一個中5畢業的做到科學家/經濟學家?

大家樂1234 發表於 2006-6-12 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-6-11 08:41 PM:
6n HFU;Q+DB
NR8KG.u&^#g.v 係!
_&h*?XD2O[ 如果中5中7出左黎做野的,文理商根本唔會有太大影響~J5`"jKy\?
你信唔信一個中5畢業的做到科學家/經濟學家? [/quote]I NZ&vN fz
唔出奇2Nb&op8qL
世事無絕對

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.