娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dr.anger 發表於 2006-6-11 02:28 AM

你地對o的人撐森小一事點睇?

我真係好唔明白,佢地有唔少都覺得自己偶像有錯,但覺得罰停播兩個月係太耐。s6j/?b O G-x2euK
之後指責森美被中大飛起和停播架世堂兩個月係婦女團體一手做成....:confused:
nM y.}u&rT1O5| 唔通我有誤解? DR9Pd-gd'}$nJg!K*\d
點解呢個年代既年表人咁得意:hitwall:?

Yui.i 發表於 2006-6-11 02:48 AM

佢2個係有錯,但係東方同婦女團體o既炒作我就不敢認同.....

pigcat 發表於 2006-6-11 11:28 AM

對人不對事:nogood:
e&X H`6QzG f
yUPi!Z!]5^ Y'@5h ;Z_P0?1A1]0K_
佢地支持係森美同小儀本人
e,HL/cD3Zz+} 唔係支持森美同小儀的所作所為i V ?]l[xw o5P-n
xk(S `MoU2A8r
如果今次攪出呢件事唔係佢地2個
Nh:^ Fj9Y'X*n 我打死都唔信而家撐佢地既會同樣撐另一個人

KENLIOU2004 發表於 2006-6-11 12:55 PM

如果當時個題目係男ARTIST,你估有無人吵啊啦!!
_ot}-C$T 男女不平等啊!!

lv123 發表於 2006-6-11 02:49 PM

使我聯想到當年蔡楓樺,因為一句話使自己無得返身。不知森美會否學佢一檥。

artta 發表於 2006-6-24 02:45 AM

What they do is no BIG DEAL.... Hong kong people please get your mind more open wide, to have a bigger vision please

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.