娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-6-11 06:17 PM

見住無線播番D隔晚波,冇眼睇

成日用埋果條身材矮,又瘦的李x勤(扮sporty),唉........

打狗棒 發表於 2006-6-11 06:27 PM

睇隔夜波真冇癮, 仲要講到懶緊張, 真係比佢地吹漲.........:sleep:

edward1906 發表於 2006-6-11 06:43 PM

咪係,人地踢緊第2晚佢先播番第一晚*a/Dg&c,B0F*D8_U
好心佢就朝早播哂3場精華,夜晚再播一次啦

彌國齋 發表於 2006-6-11 06:56 PM

沒直播權c1N8rB@ R
又係度打腫臉充大頭鬼

JerryLee 發表於 2006-6-11 07:05 PM

無線D大公司窩?2a v2~z;S5z^!m
唉..............................................:W q)Fd2m
:angry::angry::angry::angry::angry:
2c,| O'KT !D"xi6w%D3X7["iP
克勤 阿叔都體有線啦

brightman 發表於 2006-6-11 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]edward1906[/i] at 2006-6-11 06:43 PM:
6]5o\(g)L7NCm 咪係,人地踢緊第2晚佢先播番第一晚
/AAV?^VF2U 好心佢就朝早播哂3場精華,夜晚再播一次啦 [/quote]
A$l+X K6we6q-})K 我諗佢地都想, 但係有線只容許無線24小時之後至可以播返d精華片段

艾奧羅斯 發表於 2006-6-11 07:32 PM

分析下即晚個三場好過播精華啦!!:haha:

新經濟學巨人 發表於 2006-6-11 07:43 PM

[quote]Originally posted by [i]艾奧羅斯[/i] at 2006-6-11 07:32 PM:"N:VvtD9M SVR^x
分析下即晚個三場好過播精華啦!!:haha: [/quote]
Y$j h^2Q1a$~l
.fRO#pY 吓,播精華?乜唔係播番昨晚的全部咩?
LA$X\,d-H+G-nq nsI4o;|
無線應該設立一個觀眾直線,讓觀眾將個result講番俾地知.:D:Dy:E3Q[\g

u#c*v-S~4i%tb [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-11 at 08:41 PM [/i]]

bigfish 發表於 2006-6-11 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-6-11 07:05 PM:
5[o"D j/G"Q#K 無線D大公司窩?
k#Sl_ jW-MX8P 唉..............................................: zvol S$g
:angry::angry::angry::angry::angry:
Zeh&u;R@
rt~~$aLM~ n|/P 克勤 阿叔都體有線啦 [/quote]
rs)k7O d+~b D\ 克勤咁愛 TVB, 唔會掛...:D

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-11 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-6-11 09:56 PM:Mzx0J {M L,E

Yg)j:p c+}0c&` 克勤咁愛 TVB, 唔會掛...:D [/quote]*YRzy~k
你理解錯啦!
4d,w0k(Y%C'W f)P 因為佢愛無線,所以先睇有線,取長補短:D

queenly 發表於 2006-6-11 10:34 PM

出面聽人講所有華人地區只係得香港要比錢睇世杯, 如果係, 咁我就唔再覺得身為香港人係一件光榮既事。

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-11 10:44 PM

[quote]Originally posted by [i]queenly[/i] at 2006-6-11 10:34 PM:C9UI"b;Y9JsR(l
出面聽人講所有華人地區只係得香港要比錢睇世杯, 如果係, 咁我就唔再覺得身為香港人係一件光榮既事。 [/quote]
;S da"LfD;v Y :good:我有好d入息幾萬的上司都係寧願睇珠江台之類的大陸台都唔比錢裝有線

hongkongpeople 發表於 2006-6-11 11:43 PM

免費電視台係咁架.......唔好咁高要求啦...

新經濟學巨人 發表於 2006-6-11 11:46 PM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2006-6-11 11:43 PM:g.Pj,]7Hj
免費電視台係咁架.......唔好咁高要求啦... [/quote]
*pA0pM6RW ~
*Af;cpV9zS"j 我有安cable,只係以TXB的做法,以為自己好有寶咁,
`s1y&|E4sKFT
U+C$SBF+O7a 我認為她們唔好播,仲好.:D:D

irisG 發表於 2006-6-11 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-11 11:46 PM:3~ UsvXp[ k2P

-S2Z2ZxEf8|Z i2z1f,[f4AR
我有安cable,只係以TXB的做法,以為自己好有寶咁,e:V Te5bN

%c_)T6Fx 我認為她們唔好播,仲好.:D:D [/quote]g9sb"BgDs"j7n
+e9q*S3rj'C'm

%e$DlH4T dk 香港唔係個個人屋企都有裝cable"Lsp3k;m-|6p
唔計俾得起錢而唔裝個D
r0x#t`(R:g TVB唔播
/cS/[5jZ { ` N} 負擔唔起個D人屋企睇乜

新經濟學巨人 發表於 2006-6-12 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-6-11 11:55 PM: \;k)L0H$__

0ZV1J[)pT5Id
a&Wi!`&S~ ~ J i [|3R:F![4U5}G0k
香港唔係個個人屋企都有裝cable
w4@ bm%_V1\}m 唔計俾得起錢而唔裝個D
!G OZ,?3w2D&tzU4j TVB唔播p1p5?l0Hl]
負擔唔起個D人屋企睇乜 [/quote]
4a6NJ w%Q 'I/] f r~3l6g
我頭先又睇吓TXB,又睇吓AxV,
wo%qEfqRQ TXB座成班人,以為好似現場直播咁款.....:D
r*f\,^B+O*H3qJx AXV,得兩丁友,low key好多.:D

阿感 發表於 2006-6-12 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-6-11 10:44 PM:
u Q(nX q#BG ?C*hJ8M4W,k2^6ODr
:good:我有好d入息幾萬的上司都係寧願睇珠江台之類的大陸台都唔比錢裝有線 [/quote]'_a"Pp'mMuz_
4og,qE(U0A4H
聽落似佢地孤寒多d

irisG 發表於 2006-6-12 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-12 12:02 AM:
`6A;QdEU-W O"kyqIE)KQNJC
H/D?g/kIs&^
我頭先又睇吓TXB,又睇吓AxV,
i2~i.H/QA q TXB座成班人,以為好似現場直播咁款.....:D
X-kO;gL AXV,得兩丁友,low key好多.:D [/quote]U8p%Z2_:N+o
:L\v8goQ@K
TVB做到好似現場直播咁款有乜問題?
"t_#kG)F[ b:v 如果我係未睇直播而有需要睇重播的觀衆,
R)~DC&L0h TVB搞得似現場直播我會睇得開心D4ZPu M8]_C
ATV係資源問題冇得比U2IOQ?u Xp
免費電視節目有D野係同收費電視冇得相比4r4x ~-Tx+]'~:\7C
但有好多巿民需要睇

net169 發表於 2006-6-12 12:13 AM

TVB係最多錢的電視台,但竟然"姑九寒"唔夠cable flight
%~)b5l"{P'eJH|d
;{:Bz {LEu+{Ue 我記八年前佢地都攪得好好.唉.....現在..................elu"y#E%L A:R
di:^O;P$qex
我諗下次now實同cable flight. TVB毫無 corporation ethics
LL-O2i?)k$~d +y$y7_^$z
外國的無線電台肯flight,通常都會低小小價比佢地(人民利益),but 香港.....唔通要記望ATV....

新經濟學巨人 發表於 2006-6-12 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]net169[/i] at 2006-6-12 12:13 AM:fEmd'Y
TVB係最多錢的電視台,但竟然"姑... [/quote]
r4j7Dn i'JBtq5Y
O|\.GE[y@4u 策略問題,TXB俾她的[size=6]TXB PAY TV[/size]攪到周身蟻,資源分薄了.

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.