娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-6-12 12:18 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-6-12 12:12 AM:"pn4Qw!k4rPG&v
)}Z-b f+_+Q(vkC;Wwk
O;g,o.c{
TVB做到好似現場直播咁款有乜問題... [/quote]
#tC!K`/z
!~jCT"ng%a;Mgm 已知result,冇癮,HJI9D OqO'|q\%c6@
搵Vivian Chow跳舞仲好.:D:D
wz+G&E1vR7w?4L
;Z-Gywk(p ^ \ [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-12 at 12:20 AM [/i]]

newman2005 發表於 2006-6-12 12:26 AM

ATV實際d喎, 都叫做有D片段睇下....
-q} ^C%n ~(b 但TVB搞到好似D"phone in"節目咁!

Wallacehk 發表於 2006-6-12 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-6-12 12:12 AM:
d l0I$n8rFB ?8~ $u%T4^`2p(v/Wnc
g b$s%WYu
TVB做到好似現場直播咁款有乜問題... [/quote]
.d_J6gd,wyGo 同意,唔係人人都有cable

新經濟學巨人 發表於 2006-6-12 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]newman2005[/i] at 2006-6-12 12:26 AM:(\DJ+j+UbDH
ATV實際d喎, 都叫做有D片段睇下....L8tr `Ta"e
但TVB搞到好似D"phone in"節目咁! [/quote]
0]em"F F;b kR
8f%To'q:KhTf [color=Red]巧婦難為無米之炊[/color],冇片播,惟有吹水,Y g#PO${s$j
e j0B,@3sE6@
連退休人士都出埋,買吓輩份,吹吓吹吓,~n)^0~ TKqH.C
G Y1r~2}9u,z ]k
又夠鐘.:D:D k[e q6\4l*[
#W+c.bbkx/RN]
睇隔夜波=食隔夜蛋,\7@5G9IjJ0C)w

8ml2W d#`k:GP*Z7_ 大春袋,頂住頂住架,好辛苦,又要扮到好緊張,叫埋一份.:D:D6pzAGM4A

v$a,C&@J8_}@ O8} [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-12 at 12:53 AM [/i]]

pigcat 發表於 2006-6-12 12:50 AM

咁直播權係咁ga la...

Miz 發表於 2006-6-12 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]queenly[/i] at 2006-6-11 10:34 PM:w1N/b K+pT#db O-h
出面聽人講所有華人地區只係得香港要比錢睇世杯, 如果係, 咁我就唔再覺得身為香港人係一件光榮既事。 [/quote]+n,S]uU#H
Q-S|_ kn9m6K
外國 (包括tw) , 都有ESPN , 好似唔洗錢..(唔知係咪..錯左請教><)
bxH4y.A| L/T Avc 我估係咁掛...sO+zL+H8V*h

#P#nwx U i_ 上界 豬江台都有播波...今年冇...頂-_-"

BeachBoy 發表於 2006-6-12 12:54 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-6-11 11:55 PM:;Q"xM0rp+`+k%b

4uyqf h:F 'k~&Ua7UE6D,Yv
-]rJ I7\#Q3X9Ke(gh
香港唔係個個人屋企都有裝cable
c G%E9Cyg 唔計俾得起錢而唔裝個D
IPJlb TVB唔播
i*g?!HGra 負擔唔起個D人屋企睇乜 [/quote]
s cy!O&bm]d
4H;L [)P u 今日下午同係APM開檔的老友 , 吹2句 :)oa5s&^/dJ

(Dab(JoP }IR4B 佢話夜晚係商場睇波的人 , 多過我地下午:photo: ... 幾倍 :eek::eek::eek:

angus2704 發表於 2006-6-12 02:34 AM

係呀,cctv1 同埋日本bs1台都唔使錢有得睇,係香港先咁衰,俾有線買左

ronald001120 發表於 2006-6-12 04:06 AM

都支持下無記3T;gL]-y;d |
睇幾分鐘 Kil+jx,Q%c#e+i3mp
今年阿叔最後一年講下波仔.i;rZ4K1Y6hS
又好痿屈甘扮巴士阿叔賣廣告l&|"Pj#w@BuJb
憑一句"你有壓力,我冇壓力,有壓力點講波"谷
Gj`RSg)G 又重金禮聘伍晃榮V&O @&D0^Mt\f"O$v0_
點解唔支持一下
E2}"iK*?tC B 睇一陣好過睇達明搞爛gag
DUF4mf B8k-` 不過我唔明,fair play
5Rtj"X:[P 點解俾有線買左2~kHyI'E(dp
甘咪play得唔fair:];w$z,QD]K
迫住人地睇pplive
RvF E0AL 畫面起哂格,濛到死衰過睇3仔-TF*x*b4Qv
又要聽埋哂D普通話實釣魚
n$@0n|s:^a 大陸果邊仲要禁止tim
p.JK#^_,GeS? 唔早D開電腦都唔掂
*\k0d+n_;lh delete哂cctv,廣東體育台
s4C+w4] _!T,j;d#S 霸唔到個靚位聽黑米
xZ/gN ep#z 成晚食素Pwf u3Y4n9t?8~
l)Q8KZ2D#Z9C1p+h
[[i] Last edited by ronald001120 on 2006-6-12 at 04:09 AM [/i]]

pkdonald 發表於 2006-6-12 06:04 AM

RE

香港之恥~
te1~(mt,OG
a c1{s)j&sp 睇波令香港分化了
_H/i'L3S^!b } 8?qJgak/k%?
有錢人有波睇
XN4m Sr:a 窮人冇波睇~

irisG 發表於 2006-6-12 10:08 AM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2006-6-12 06:04 AM:
P\\9F;E^^-s 香港之恥~m.j)s,\NgD r*@
}$v]`-d%gk
睇波令香港分化了
KXP;cH:G6d+j.{z
*]S"O+r*L1Rek 有錢人有波睇
'}&X`8v!g.mS 窮人冇波睇~ [/quote]iN%P+_'zeZ]K O
+VVW9eu5E7v$G,^.hk

"UV.W\4xu(@;e-sE 仲要D有錢人自己睇左直播
A TL+UogzUv 仲大叫D免費台連重播都唔使做
;S3j!H7X6?/_K 窮人連重播都冇得睇

SPACE2007 發表於 2006-6-12 12:16 PM

我都覺得無線播冇乜問題, 我自己雖然有有線, 但有好多人可能都冇, 睇新聞精華又得小小, 其他人都想分享下, 雖然遲左一晚`Qy,G`8_ X'V
點解咁都要話人唔播好過播呢?都係免費娛樂

queenly 發表於 2006-6-12 01:48 PM

我自己無裝  有線  , 而家無線既精華係我唯一睇世杯既來源, 雖然隔夜飯係冇咁好食, 但係食隔夜飯總好過餓死。

LMQ 發表於 2006-6-12 02:39 PM

咁唔係個個都有裝有線既3Tk-S{ zc4pm9f5z}
人地而家有免費節目提供,嫌3嫌4就唔係咁好囉..
}&L Z.LBW0wP1g 有咁大搞到咁大唔好咩?費事以為無線唔重視世界盃啦~~

傑傑 發表於 2006-6-12 05:38 PM

無線賺錢最多, 成幾十億, 都唔肯花億幾元買世界杯, 只會買電車男拍女人唔易做 ......

iguana 發表於 2006-6-12 06:01 PM

[quote]Originally posted by [i]queenly[/i] at 2006-6-11 10:34 PM:
'U/}[T~E 出面聽人講所有華人地區只係得香港要比錢睇世杯, 如果係, 咁我就唔再覺得身為香港人係一件光榮既事。 [/quote]
x+IH5H2k%mQ
:g[cIM0@? qz_
"ZE!mGCMjW~ 絕對支持你所寫。@m$T#Iy]
這個馬會也是他x的!a{h^7k
香港咁多人光顧佢。o P zV2{aasP
佢就應該個播影權來,免費服務大家啦!)WAe2K-v^
T| sUC

%w(^,GM2k5D2Ru ?@I 重有我聽聞國內有 HDTV 高清直播。
J:n#vbv)MsA v 係世界杯這件事上,真係吾想做香港人。

xylitol25 發表於 2006-6-12 06:15 PM

其實最好完埸後播精華:D

發表於 2006-6-12 06:45 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-12 12:18 AM:ePP@#G@

YlL$ut/D)W&LS 1M4Q)| RRk_
[color=red]已知result,冇癮,[/color]  [$oN;x-CwOM
p1@,c0_Ry.m

e-l}8u c6y"~ D+}$N$lh [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-12 at 12:20 AM [/i]] [/quote]el~}!ssCa
唔想冇癮,咪斷絕一切消息來源,當直播咁睇:D

新經濟學巨人 發表於 2006-6-12 07:04 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-6-12 06:45 PM:
~ gt0So$O,\ &f?%l8pGv#};s:b
唔想冇癮,咪斷絕一切消息來源,當直播咁睇:D [/quote]
6p Q7Nuc^h0gB 1U#Y!zwN
要戴耳筒:D

龍九州 發表於 2006-6-12 07:31 PM

毛記會直播四強及決賽....好過冇!

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.