娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-6-11 06:17 PM

見住無線播番D隔晚波,冇眼睇

成日用埋果條身材矮,又瘦的李x勤(扮sporty),唉........

打狗棒 發表於 2006-6-11 06:27 PM

睇隔夜波真冇癮, 仲要講到懶緊張, 真係比佢地吹漲.........:sleep:

edward1906 發表於 2006-6-11 06:43 PM

咪係,人地踢緊第2晚佢先播番第一晚U Wm1gjJQ"p
好心佢就朝早播哂3場精華,夜晚再播一次啦

彌國齋 發表於 2006-6-11 06:56 PM

沒直播權
:p;N C)O*z u2b/w'_8] 又係度打腫臉充大頭鬼

JerryLee 發表於 2006-6-11 07:05 PM

無線D大公司窩?
OW0Ioo 唉..............................................:
Ni.bt,]!~L8q :angry::angry::angry::angry::angry:
~f#b q:MdK4|"Hs p2IVo)M!uj0b$E
克勤 阿叔都體有線啦

brightman 發表於 2006-6-11 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]edward1906[/i] at 2006-6-11 06:43 PM:
GuD\&lXi 咪係,人地踢緊第2晚佢先播番第一晚
V9mI#Z8~,vJ 好心佢就朝早播哂3場精華,夜晚再播一次啦 [/quote]Rx1Jvt2R*n
我諗佢地都想, 但係有線只容許無線24小時之後至可以播返d精華片段

艾奧羅斯 發表於 2006-6-11 07:32 PM

分析下即晚個三場好過播精華啦!!:haha:

新經濟學巨人 發表於 2006-6-11 07:43 PM

[quote]Originally posted by [i]艾奧羅斯[/i] at 2006-6-11 07:32 PM:
r1{cJzNj2P 分析下即晚個三場好過播精華啦!!:haha: [/quote]
^yQL:^ c/G},~:v]
吓,播精華?乜唔係播番昨晚的全部咩?+z1jG"nF1Y5a} z2q

,f;RE,PBO m0b7b 無線應該設立一個觀眾直線,讓觀眾將個result講番俾地知.:D:D.LbKF| J+F%E_#x
QpP%VUqh+}
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-6-11 at 08:41 PM [/i]]

bigfish 發表於 2006-6-11 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-6-11 07:05 PM:
OCquZ@i 無線D大公司窩?
1^eH;p,O5V+D|.^ 唉..............................................: D-gS R_b
:angry::angry::angry::angry::angry:`E%\+T&WS/_

h/?}m8]#U 克勤 阿叔都體有線啦 [/quote]]X/L C e$c4Ns-]~
克勤咁愛 TVB, 唔會掛...:D

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-11 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-6-11 09:56 PM:
cj;IP:rG +B7a%e(oZ
克勤咁愛 TVB, 唔會掛...:D [/quote]
/_k }8s7Y&h 你理解錯啦!
9}MVL:S 因為佢愛無線,所以先睇有線,取長補短:D

queenly 發表於 2006-6-11 10:34 PM

出面聽人講所有華人地區只係得香港要比錢睇世杯, 如果係, 咁我就唔再覺得身為香港人係一件光榮既事。

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-11 10:44 PM

[quote]Originally posted by [i]queenly[/i] at 2006-6-11 10:34 PM:
.n g?Wl!?8e |_~u 出面聽人講所有華人地區只係得香港要比錢睇世杯, 如果係, 咁我就唔再覺得身為香港人係一件光榮既事。 [/quote]
Z7rDb_ :good:我有好d入息幾萬的上司都係寧願睇珠江台之類的大陸台都唔比錢裝有線

hongkongpeople 發表於 2006-6-11 11:43 PM

免費電視台係咁架.......唔好咁高要求啦...

新經濟學巨人 發表於 2006-6-11 11:46 PM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2006-6-11 11:43 PM:
0s8t[(?IW-frt 免費電視台係咁架.......唔好咁高要求啦... [/quote]
WLgB5Z/PDQ/c
@J`k|N+q/a 我有安cable,只係以TXB的做法,以為自己好有寶咁,
_z4[*Y5]"B
Lt.{&U"[,D'X6U 我認為她們唔好播,仲好.:D:D

irisG 發表於 2006-6-11 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-11 11:46 PM: P,^&{K%c`.~ O
p9B r9F{1o0y

d3NTQ+Fw6_-P o&_7A 我有安cable,只係以TXB的做法,以為自己好有寶咁,
G:D NI qb;u }i
-p/eO%Zn+X,C'n/` 我認為她們唔好播,仲好.:D:D [/quote]
!L%m _$g#^.p#{h Rkt8W;}:du,Ky*N!P9I
o5h `(cn:Bwbr-Co
香港唔係個個人屋企都有裝cable
] V&l(uCR 唔計俾得起錢而唔裝個D
Xf1hC*j(ziTV&^ E TVB唔播
8R J J0pu*^r 負擔唔起個D人屋企睇乜

新經濟學巨人 發表於 2006-6-12 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-6-11 11:55 PM:3[F} c%w+P1[ z4H
%O"W6sh]7\

g M-C(n Z@A
daTo ?\ 香港唔係個個人屋企都有裝cable
G Z$r8f~8\t8?K 唔計俾得起錢而唔裝個D
z Zy LgY S%h TVB唔播
N?P^"H&PYb@9X~VQ 負擔唔起個D人屋企睇乜 [/quote]
j7a;O1sW3C+P1|h7W
9X&\0c0A&I:`+U*rX 我頭先又睇吓TXB,又睇吓AxV,1m?u U3D%F'{T
TXB座成班人,以為好似現場直播咁款.....:Dp lZe Kx|
AXV,得兩丁友,low key好多.:D

阿感 發表於 2006-6-12 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-6-11 10:44 PM:
/e%`;g1YK X|m;s y8u UR
:good:我有好d入息幾萬的上司都係寧願睇珠江台之類的大陸台都唔比錢裝有線 [/quote]H)a%c7OR G,H-d5`

3g z5ekN k`[ 聽落似佢地孤寒多d

irisG 發表於 2006-6-12 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-12 12:02 AM:
d4s!uf6fB
l QS&}]T%RG| 4w#{[qwSz8[(y
我頭先又睇吓TXB,又睇吓AxV,
,ez-Z.@q&k4`Xb TXB座成班人,以為好似現場直播咁款.....:D x:vr cF;g
AXV,得兩丁友,low key好多.:D [/quote]
6` o\7n+? dR U6Q*GA
#d1ra1j:a S.o,W5P TVB做到好似現場直播咁款有乜問題?
Tr-K;d c#Bz2D3k 如果我係未睇直播而有需要睇重播的觀衆,
#D$~*v0EB/W:dN~%T2U#x TVB搞得似現場直播我會睇得開心D
\NX+p~ gm ATV係資源問題冇得比
Fr3vW ?a \ 免費電視節目有D野係同收費電視冇得相比P J7eI8ah6Ns
但有好多巿民需要睇

net169 發表於 2006-6-12 12:13 AM

TVB係最多錢的電視台,但竟然"姑九寒"唔夠cable flight
~3@%n~%yz;F!g$[:v
a6t4@}*v$B0d 我記八年前佢地都攪得好好.唉.....現在..................#pr cvR
#{"O!Lj-{,tX:_
我諗下次now實同cable flight. TVB毫無 corporation ethics
4^`-|%@'rj;A S
C8Qb:nV D2f+o\ 外國的無線電台肯flight,通常都會低小小價比佢地(人民利益),but 香港.....唔通要記望ATV....

新經濟學巨人 發表於 2006-6-12 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]net169[/i] at 2006-6-12 12:13 AM:T,nf*H^W$W6H
TVB係最多錢的電視台,但竟然"姑... [/quote]
#h%Tz&z8bg4?_ sw,X;V:v#]#l:rU:FT
策略問題,TXB俾她的[size=6]TXB PAY TV[/size]攪到周身蟻,資源分薄了.

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.