娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Milkson 發表於 2006-6-12 07:26 PM

假如你係下一秒就要死,你會後悔嗎

有d人死前又係多怨言
yC\r^ A0^ 又怨天又怨地
$e8ZS?\B'N.L 有些人真死得很安詳很坦然
/zK!Hw+]+y;q 有些想有永遠的生命h,T(I.N} a;N
有些人活著卻想終結自己的生命
[~_ aR(w 活著就是精彩-QJ2[6D6Oil4^-h
你同唔同意...
vW*Q%OXu 係你死前ge最後一秒
Sr6Ll,[ 你會後悔自己的人生嗎?

iguana 發表於 2006-6-12 07:31 PM

一秒可以諗到乜野呀?2z+G/T7sy,d
一定吾會諗'''會後悔嗎既事啦'''
NzD#a*m6u!U#x:q 題目本身都有問題啦。

kaixinren 發表於 2006-6-12 07:54 PM

我会啊!!1FUHFa0Pcxcn|i
这个世界上还有好多好嘢我没试过,还没给我屋企人同女朋友回报。

austin666 發表於 2006-6-12 08:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2006-6-12 08:36 PM

曾經諗過死....5Q0t/`IxY I+N
但有次在磁力共震機內我竟然怕死(因之前外國有類似意外)
Su1bWUX/o9ZJj 我問自己不是想死嗎?為何怕?3w*I1nz{-HW_
或許好多嘢都未試過,不甘心,還有很強的好奇心....xPHSsJ\
死了什麼也不知道,永遠沒有感覺是怎樣???6k5S2b7^!_*mr
真不敢想像什麼也沒有....

chrisykc 發表於 2006-6-12 09:24 PM

I would like to change the question as: eWyXp6Hf
What would you do if you only have 7 more days to live?
-j w)u[K_
l u3Oa2HgxO Give some meaningful and impressive Answers !

kgkgkg212121 發表於 2006-6-12 09:32 PM

係lor...得一秒...諗得d乜...

cwleung1988 發表於 2006-6-12 10:40 PM

當我剛剛睇完個post問咩之後...我已經死左..... = =

Tokyo2040 發表於 2006-6-12 11:31 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-6-12 22:40:h-` C R _6tU B*n2}
當我剛剛睇完個post問咩之後...我已經死左..... = = [/quote]
\/Wxj w1] U7s7R2];D o ZpK!W`
咁你有冇後悔你死前最後做嘅一件事就係睇呢個post?

cwleung1988 發表於 2006-6-12 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]Tokyo2040[/i] at 2006-6-12 11:31 PM:
-U{UC0DA0B+|!k!f^&W2N |/Gt.}/~7~#UObds$J*w

|[ rJ3y1dX BU 咁你有冇後悔你死前最後做嘅一件事就係睇呢個post? [/quote]
(EM9w(i_K6g 如果依件事係真既話....我諗我最後悔就係睇左依個POST...
ZIv N5po-p 因為係睇左佢...我先會係一秒之後死左 :o

Tokyo2040 發表於 2006-6-12 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-6-12 23:49:
SaM8j*mYL H#J \;vE9F&~w
如果依件事係真既話....我諗我最後悔就係睇左依個POST...
o1_kk9T_ { 因為係睇左佢...我先會係一秒之後死左 :o [/quote]
,V#[.oe-D,n o
dhZ'Rr 咁似午夜凶鈴?

LMQ 發表於 2006-6-13 12:32 AM

得1秒做得d乜?諗野都無可能1秒諗得哂啦#Z}(z4i],`,N
你不如話吸埋最後一口氣先至死得安樂d??@@@#XGjb_ _
再唔係郁多一郁等人知道你即刻死囉@@

slwong3 發表於 2006-6-13 05:31 AM

I just saw the same post on another forum......

calvinkty 發表於 2006-6-13 03:41 PM

試過係飛機上面....急速下降時唯一想起....................我仲未生仔呀

pigcat 發表於 2006-6-13 03:52 PM

個題目有d怪...t j"Z2a wB

I `\2B]tq$i!Ss 因為你已經假定左我下一移秒會死..
H)aw NN\#G 即係死唔死都唔輪到我揀..
9AA"W[Xi2o'P'r 我都冇選擇權..又點會後悔呢~_~r|c]] ~b7u
6l\U7u2`7qaO.Q

WMJP~
7auJ1gS+?} 其實你係唔係想問...utr\*\i S$A
會唔會有遺憾??:P

阿感 發表於 2006-6-13 08:38 PM

[quote]Originally posted by [i]slwong3[/i] at 2006-6-13 05:31 AM:
9Trzv`"g I just saw the same post on another forum...... [/quote]/e8_{-iKV
:D:D:D

HidE 發表於 2006-6-19 08:01 PM

會,因為我仲未養到呀爸呀媽,所以我一定會後悔

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.