娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2006-6-13 05:53 PM

識唔識游水??

我識識地:P

~肥高~ 發表於 2006-6-13 05:54 PM

我係男,識游水

155220 發表於 2006-6-13 05:57 PM

識,不過游得好慢:cry::cry:

austin666 發表於 2006-6-13 06:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

一丁 發表於 2006-6-13 06:30 PM

識~!!kMsCk6rz"?$Va
我係救生員來~

xylitol25 發表於 2006-6-13 06:31 PM

我只係識"沉":D

makin 發表於 2006-6-13 06:48 PM

我諗都算識^^"
ql ^|Y[ 中一點陣唔識架..阿SIR又冇咩點教~[9t] yJ
後期同班朋友去游泳池..玩玩下自學-3-
+j3UZ.aid,AG.Q 宜家都叫游到直池來回啦..會踩幾下水影..唔好咁快死果隻^^"
3r;\Ool+{ 講到尾..我識玩水多過游水-v-

loklok117 發表於 2006-6-13 09:58 PM

哈哈林起都好笑

哈哈林起都好笑Z^;g t9_e
果時12-3歲同個friend租隻山"板"出海釣魚
ksI8h li6A;u 但我同佢都唔識游水
!BVoC(Mwh,VL{~9l 之後我阿媽知道我釣大膽魚後@4q3t ]|| |l5wP$I
就迫我去學游水4j1XTUk~[(F!]/Y
唔學就唔比我出街唔比零用錢我

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-13 10:01 PM

浸我唔死咁啦!
iF!SX.?+zY/J1b 唔使第一個救我,但唔好諗住我可以自救!U+x:T1m-R\ b
我諗好多人都係好似我咁

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-13 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]一丁[/i] at 2006-6-13 06:30 PM:Ng%h+^Ss
識~!!0C.k c]mv/H{!F
我係救生員來~ [/quote]
D8Z*\ Pl :D你對我好d呀!
%dV0Mre 冇左我地呢種人,你就失業啦!

金魚佬 發表於 2006-6-14 01:05 AM

我都吾明,點樣叫識,只要個人係水裡,動作吾大,當每一口氣用完前,隻腳才用小小力撐一下,伸個頭吸口氣,又可以用成分鐘,根本係水裡兩三個鐘都無問題啦!吾大動作就吾會需要大量氧氣,又吾會引起抽筋。

張仔 發表於 2006-6-14 01:29 AM

哈哈....我教游水架

Fai~ 發表於 2006-6-14 01:32 AM

唔識=.=~
:Ll3RiEk c [2{ 無咩認真咁學~

iMacc 發表於 2006-6-14 10:10 AM

估唔到有3x%男仔唔識游水...:haha:

kgkgkg212121 發表於 2006-6-14 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]iMacc[/i] at 2006-6-14 10:10 AM:G9jdg$Ih
估唔到有3x%男仔唔識游水...:haha: [/quote]1y(C*a+h.B}_
又唔係ge6E,rk%~ctg y'o#k
投票人數咁少~:haha:

極樂 發表於 2006-6-14 10:05 PM

完完全全唔識....`t,j {K;x&b
但係玩過wakeboard....一次咁多啦!

xekin 發表於 2006-6-15 04:51 AM

当然識游水!!

清揚 發表於 2006-6-15 02:31 PM

唔識~!:naughty:唔識~!:naughty:唔識~!:naughty:唔識~!:naughty:唔識~!:naughty:

waithung 發表於 2006-6-15 07:50 PM

識游25m~~~
OoMV^ f@B 自由式,唔識換氣........
_+qTwq4jo S8p1f$F2[
(~|)o5I.O8o!Jw.bKg 我想問~~其實踩水係點樣ga??

發表於 2006-6-15 08:13 PM

識識地,但游得好~.~慢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.