識唔識游水??
我識識地:P 我係男,識游水 識,不過游得好慢:cry::cry: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 識~!!kMsCk6rz"?$Va我係救生員來~ 我只係識"沉":D 我諗都算識^^"
中一點陣唔識架..阿SIR又冇咩點教~[9t] yJ
後期同班朋友去游泳池..玩玩下自學-3-
宜家都叫游到直池來回啦..會踩幾下水影..唔好咁快死果隻^^"
講到尾..我識玩水多過游水-v-
哈哈林起都好笑
哈哈林起都好笑Z^;g t9_e果時12-3歲同個friend租隻山"板"出海釣魚
但我同佢都唔識游水
之後我阿媽知道我釣大膽魚後@4q3t ]|||l5wP$I
就迫我去學游水4j1XTU k~[(F!]/Y
唔學就唔比我出街唔比零用錢我 浸我唔死咁啦!
唔使第一個救我,但唔好諗住我可以自救!U+x:T1m-R\ b
我諗好多人都係好似我咁 [quote]Originally posted by [i]一丁[/i] at 2006-6-13 06:30 PM: