娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cheery 發表於 2006-6-13 11:38 PM

我認為UFO係由美國51禁區制造,進出,訓練

我認為UFO係由美國51禁區制造,進出,訓練,派出 PM P zB.g[

JU,d}#FI/f UFO主要目的:主要偵測中國1?FtH er-HG8dO
UFO主要燃料:鈾同石油鍊出ge新元素
o&E` EyK] {7xR UFO主要製造物料:鐳,太空金屬,(亦有可能由不知名氣態金屬組成)9S9K1[&w8i9iy

wIw;O\D 由於美國ge51禁區太神祕,#W3P4v b@HO6e
我認為上個月報道人造衛星拍到美國有十幾個核反應堆,其實係美國造出ge表面功夫~J)^1iP)Gw7cA;N
係美國掩飾51禁區ge祕密...
DVT3[6^$A 其實我認為美國派ufo到中國偵查是有理據的。
:e{H'X v }#cb!v 中國有歷史以來經過5000幾年都受到迷信的思想影響。美國就是借著中國迷信這一點派出ufo進行偵查。
*Dm/x&t ^'L#R
bpx*_!\,h"t-p 大家試想想: s k&^H2P/Bi^d#H S
美國派一架偵查機同派一架ufo比較之下,中國官方會擊毀一架偵查機還是一架ufo呢??中國看到ufo還不嚇到媽媽都不認得了!!!此其一,,,w qz#QPl$n$OA)[
ufo經常以神秘來客之稱,常有一些詭異的新聞關於他們。D8b Up{2O7~$D)t l
美國方面亦常常說出現ufo,我認為這只不過是混水摸魚的手段罷了。
#qi%My n A LH[ 美國市民常常看見ufo的出現,只不過又是美國的偵查行動開始。!l1i'k3L+]zdv
我相信美國現在有這樣的科技不是不可能的。&U"h,E~[3^
美國在30年前,為了偵查有沒有間諜匿藏於美國境內,都在該年代我黑白電視機中安裝了放射式攝錄機。這是因為美國喜歡揭人私隱的原故吧。

bwk0317 發表於 2006-6-14 02:01 AM

its a good point for reference

rest365days 發表於 2006-6-14 10:43 AM

雲海可能會有興趣同你繼續研究落去..

skbe 發表於 2006-6-14 01:06 PM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2006-6-14 10:43 AM:q VW.R V[K/SR
雲海可能會有興趣同你繼續研究落去.. [/quote]kC*lqj7lc%`#k

,]p P]5d H7@X0NG He d3n.h
一齊出書^^

cheery 發表於 2006-6-14 05:39 PM

被捕率%:     偵察機                    UFO
M_ \t$n0g#GER!c&t9pG
zXHx'x/Wp` Zpj 人民視野:     +7%                   +20%{+m"C7I[ [OFr
政府官方:     +30%                  -25%
]zJ \-wc1Vi7w 雷達      :     +15%                  -15%1]p)v$gWg9DK
驚惶心理:     +20%                  -50%^p]2uViR9B
—————————————————————
8sHr6X$bSt N      被捕率% =72%                  -70%O(ygL7I+A0Q3C
&SRkRi
(個人估計)W2y{w)n4q$y:hh

G XRO FE4o 美國經常會得到其他國家資料,這可是ufo的功勞
h FR7^5@ 而中國官方高階領導層了解美國的詭計Zs m#sV0ecq
知道公開亦無公信力,所以將一些大殺傷力武器的製造工程移至地下*o#g:b)m'Zg3]9I
新聞經常報道中國內地有煤礦爆炸,其實亦只是一些大殺傷力武器試煉造成ge意外罷了
x ^lyX2s1G r@d]MM&m
[[i] Last edited by cheery on 2006-6-14 at 05:47 PM [/i]]

Dr.anger 發表於 2006-6-15 12:14 AM

[quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2006-6-14 05:39 PM:
r'C-pvT |_ 被捕率%:     偵察機                ... [/quote]
6@!J+@3k0z CLyI } o..pro.....:eek:Q$J#j9]y
UFO其實係地球既產物唔係第一日講,有人講過係來自地心添....*o$YQ:j(yc
就算整到個形幾流線,根本就冇影響係太空度既飛行表現。

karenmoe 發表於 2006-6-15 12:42 AM

其實ufo係甲由坐既飛機^!v'f.X`g7M(e
我地係探親期間唔小心俾你地人類見現到啫%BZ%Y)Eb9i%G+o
我地係地球同恐龍一齊研究昅女個陣你地都未出世
j"Jv:IY0sfet 唔好咁多野講,家下探親犯法呀~

pigcat 發表於 2006-6-15 02:00 AM

不過我睇過一d資料講..
1^d:v:^%e s4dW4k 睇到有ufo出現...
`J+jJ8m3b-^ P 唔係近呢幾廿年前既事..
gT:z;j+C ~fYC9x
PHY!j+O I 有d以前既文獻都有類似既記載...:confused:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.