娛樂滿紛 26FUN's Archiver

long winer 發表於 2006-6-18 10:48 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-6-18 08:51 PM:
ENNz sU H RB 我安裝了cable超過十年,係最先一批用戶,唔知現在申請安裝價錢,
aD E(rS S
!o*xvgb1GZ/bT 為何不可以看一個月,跟進咪cut佢囉? [/quote]F qub0B9q-|?,mb
傻啦!!!  佢點會比你睇完世界杯就cuts-X0Gu;Pi4b7PO
梗係要簽10幾個月合約啦:mad:

@@ya 發表於 2006-6-18 11:09 PM

其實有線可以推出d短期約專for world cup , 賺一兩個月
|E*u7w8yyV4BQ 4年賺一次 其實都幾好pay~
F,w O0eK)}p8XcO 唔洗攪到次次world cup 都比人屌~

net169 發表於 2006-6-19 01:05 AM

新聞話TVB最後差200萬傾唔掂......

bigfish 發表於 2006-6-19 02:38 AM

[quote]Originally posted by [i]@@ya[/i] at 2006-6-18 11:09 PM:-h M6sA e/Y
其實有線可以推出d短期約專for world cup , 賺一兩個月d4d Z/J6WC"?Q
4年賺一次 其實都幾好pay~1r3nl6a] aN
唔洗攪到次次world cup 都比人屌~ [/quote]I"HkgX c Q-]k6i
兩個月, 得兩個月廣告收入;)

sunmanman 發表於 2006-6-21 10:15 PM

cable我屋企用左十幾件,最先個D既r I9UIB~)L3M
點知用下又叫你比多D話D咩巴勒斯坦呀印度呀D台睇,BT O+eq4K mXB
又貴喎,有係咁重播唉~older既用户有冇優惠5xx個月la 足知我頂佢唔順cut左
;n)e(~Zn!oIp 我隔離屋岩岩用有咩優惠睇特惠價錢用~.....
n Ge5`n!K/i Vy 個客戶服務部永遠打唔通ga....

super168 發表於 2006-6-22 05:12 PM

如何cable冇左英超,world cup ,已經cut 左

YingTung 發表於 2006-6-23 10:18 PM

其實如果唔係有線買左,真係唔會有咁多人會落街落商場同人逼,.e|#{m*iB9P
氣氛又唔會有今時今日咁好。6c-D g/K#]t
俾無記買左,你估氣氛會點??係會好多人o係屋企睇波囉~~無人會落街落茶餐廳大嗌~~
)Cq7[pNM f 生意又少o的~人氣又無咁旺盛。
E kR0Um2t&@ 所以我支持有線繼續買斷~~否則來屆見到個克勤同敏聰擔正...仲慘呀..

大家樂1234 發表於 2006-6-25 03:08 AM

人地比左2億買斷個廣播權架唔壟斷佢食蕉牙

Dolly!Sit! 發表於 2006-6-26 07:43 PM

大佬,冇人拎住支槍叫你簽既喎,唔俾錢又想學人睇直播?人地係做生意,唔係開善堂!唔收你錢佢地食X咩?最重要既係人地幾百蚊唔係ONLY 播世界盃既喎,你唔睇佢既其他台係你既問題~

anttiniemi2000 發表於 2006-6-27 01:30 AM

cable is paid.  so she do has the power to get the exclusive right.  but tvb or atv, how can they get the right without charging?  k` K[r8pt
if, they start a new channel and said' hey paid $1000 and watch the world cup', u will blame them again.  watching without paying? impossible

mad-man 發表於 2006-6-28 11:36 PM

可以講 香港跟本就係一個 官商勾結 既地方 ~

iMacc 發表於 2006-6-29 12:04 PM

下2屆聽聞最小有22場睇~:dev:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.